Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Peter Grandits: Model of Literary Instruction through Narrative Identity
  2. Teuta Ramadani Rasimi: Semantične jezikovne zmožnosti razumevanja in izražanja oseb z motnjo sluha

Magistrska dela (32)

  1. Vanda Jereb: Vzgojiteljeva kompetentnost za razvijanje zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju
  2. Petra Korošec: Primerjava opismenjevanja v pedagoškem konceptu montessori in opismenjevanja v Učnem načrtu za slovenščino
  3. Jasmina Novak: Vloga vzgojitelja pri usvajanju slovenščine neslovensko govorečih otrok
  4. Andreja Škulj: Vloga diskriminacije v jezikovnem izražanju otrok v vrtcu
  5. Ana Gerčar: Zaznavanje komunikacije pedagoških delavcev pri timskem delu v oddelku vrtca
  6. Cveta Rošer: Spodbujanje družinske pismenosti
  7. Anja Tkalec: Pripovedovanje zgodbe petletnih otrok z avtistično motnjo
  8. Nina Zrimšek: Razumevanje koncepta tiska/knjige v predšolskem obdobju
  9. Maja Novak: Vpliv likovne artikulacije na vizualno diskriminacijo alfabetskih simbolov pri začetnem opismenjevanju
  10. Katarina Petrič: Vloga vzgojitelja v razvoju govora otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  11. Maja Komotar: Razvijanje predbralnih in predpisalnih zmožnosti v predšolskem obdobju
  12. Katarina Fijavž: Pismenost učencev 8. In 9. Razredov z motnjami branja in pisanja v primerjavi z učenci brez motenj branja in pisanja
  13. Ana Praprotnik: Uporaba profila SLO-LARSP za analizo slovnične zmožnosti triletnih otrok
  14. Mateja Jagodić: Spodbujanje otrokove jezikovne zmožnosti s filmsko vzgojo
  15. Jaka Hliš, Špela Mihelčič: Razvijanje predpisalnih spretnosti otrok, starih od 4 do 5 let, v javnem vrtcu in vrtcu montessori
  16. Simon Kveder: Implementacija elementov pedagogike montessori na področje jezika v Kurikulumu za vrtce
  17. Tea Blagus: Prepričanja staršev in strokovnih delavcev vrtca o funkcionalni pismenosti in uporabi IKT v vrtcu
  18. Nives Krajnc: Jezikovne ovire otrok tujcev pri vključevanju v vrtce na Štajerskem
  19. Blažka Gaberc: Spodbujanje razvoja fonološkega zavedanja s pomočjo glasbenih dejavnosti po Edgarju Willemsu
  20. Vanda Turuk: Metode pomoči z umetnostjo kot podpora govornemu izražanju predšolskih otrok
  21. Jona Brodar: Uporaba presejalnega testa Teddy Talk za ugotavljanje govorno-jezikovnega razvoja otrok med 4. in 5. letom starosti
  22. Anja Moškerc: Otrokovo pripovedovanje zgodbe z nevronskim odzivom
  23. Polona Juvan: Bralne navade vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev
  24. Martina Marovšek: Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do digitalne pismenosti
  25. Ana Ocvirk: Vloga vzgojitelja v govorno-jezikovnem razvoju otrok, katerih slovenščina ni prvi oz. materni jezik
  26. Urban Prosen: Spodbujanje otrokove verbalizacije
  27. Anja Krivec, Tina Jerman: Bralne navade vzgojiteljev in staršev predšolskih otrok
  28. Tomaž Kocman: Prednosti toki pone kot prvega tujega jezika predšolskih otrok
  29. Nika Kokolj: Spodbujanje zgodnje pismenosti v vrtčevskem okolju pri slišečih ter gluhih in naglušnih otrocih
  30. Neža Hrnčič: Risba človeške figure osnovane na različnih izraznih modalitetah
  31. Nika Antončič: Raba narečij v ljubljanskih vrtcih
  32. Katarina Venko: Fonološko zavedanje 5- in 6-letnikov ter družinska pismenost

Diplomska dela (152)

  1. Monika Krvina, Sabina Mlakar: Stališča strokovnjakov do biblioterapije
  2. Mateja Jagodić: Znanje slovenskega jezika kot pogoj za uspešno integracijo otrok tujcev v slovenske vrtce
  3. Ana Oražem: Spodbujanje otrokovih predbralnih in predpisalnih spretnosti v prvi starostni skupini
  4. Tanja Burja: Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih, starih od 1 leta do 2 let
  5. Darinka Grabljevec: Razlike v pripovedovanju otrok staršev z različno stopnjo izobrazbe
  6. Veronika Kokovnik: Vzgojiteljevo spodbujanje otrok k pripovedovanju
  7. Nina Popović: Vloga televizije in knjige kot medijev v govornem razvoju predšolskih otrok
  8. Alenka Jalovec: Bralne navade staršev predšolskih otrok
  9. Anita Novak Valant: Pomen znanja slovenskega jezika za uspešno integracijo neslovensko govorečih otrok v slovenske vrtce
  10. Beti Karakatič: Usvajanje jezika okolja s pomočjo lutk na dvojezičnem območju
  11. Nina Zrimšek: Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti v zgodnjem šolskem obdobju
  12. Katja Kocmur: Najpogostejše govorne napake v drugem starostnem obdobju
  13. Nina Golob: Starši predšolskih otrok in njihove bralne navade
  14. Kristina Primožič: Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok
  15. Dijana Miladić: Integracija romskih otrok v vrtec kot napovednik uspešnosti v šolstvu
  16. Urška Ažman: Uporaba vaj za boljšo izgovorjavo v drugem starostnem obdobju
  17. Lejla Testen: Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok
  18. Luka Sterle: Funkcionalna pismenost vzgojiteljev v vrtcu
  19. Tanja Žagar: Vpliv staršev na razvoj otrokove bralne pismenosti
  20. Nina Trdin: Razvijanje otrokovega govora ob slikanici
  21. Laura Strah: Funkcionalna pismenost diplomiranih vzgojiteljic in diplomiranih medicinskih sester
  22. Katja Vlašič: Govorno nastopanje otrok v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  23. Mojca Bilban: Govorno-jezikovne motnje predšolskih otrok in vpliv staršev nanje
  24. Katarina Medved: Razvijanje predbralnih in predpisalnih spretnosti v predšolskem obdobju
  25. Anja Pikl: Medijska vzgoja in predšolski otrok
  26. Nina Orehek: Vloga umetnostnih in neumetnostnih besedil pri načrtovanju jezikovne vzgoje v vrtcu
  27. Tanja Zarabec: Raba knjižnih in neknjižnih besed v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Mokronožci
  28. Maja Vrbinc: Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o svojih kompetencah za spodbujanje otrokovega govornega razvoja
  29. Karmen Mihelčič: Primerjava funkcionalne pismenosti vzgojitelja v vrtcu in vzgojitelja v 1. razredu osnovne šole
  30. Monika Benda: Govorno-jezikovne motnje v predšolskem obdobju
  31. Kristina Lotrič: S slikanico razvijamo otrokovo besedišče
  32. Dominika Štular: Ustvarjanje spodbudnega učnega okolja za jezikovno nadarjene otroke v vrtcu
  33. Polona Juvan: Didaktične strategije za razvoj govora pri naglušnih otrocih
  34. Vesna Korošec: Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o razvijanju predbralnih in predpisalnih spretnosti
  35. Tanja Latinović: Medijska pismenost in predšolski otroci
  36. Lara Grbec: Prepričanja strokovnih delavcev v vrtcu o razvoju dvojezičnosti pri otrocih
  37. Iva Kramar: Vloga vzgojiteljev in staršev v spodbujanju porajajoče se pismenosti predšolskih otrok v času COVID-19
  38. Janja Vinarnik: Pomen bralne značke v predšolskem obdobju
  39. Anastazija Pograjc: Vloga vzgojiteljev in staršev v prepoznavanju govorno-jezikovnih odstopanj in spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja pri predšolskih otrocih
  40. Katja Kveder: Pomen prepletanja izbranih kurikularnih vsebin skozi gibalne dejavnosti
  41. Merisa Ahmetašević: Pomen maternega jezika otrok priseljencev v slovenskih vrtcih
  42. Anja Moškerc: Analiza slikopisov v revijah Ciciban in Cicido
  43. Jasna Kveder: Primerjava področja jezika v slovenskem kurikulumu za vrtce (1999) s področjem jezika v evropskih in neevropskih dokumentih
  44. Nastja Omahna, Suzana Omahna: Pripovedovanje zgodb otrok, starih od 3 do 6 let
  45. Neja Glavač: Razvoj nejezikovnega sporazumevanja na drugi stopnji NTC-učenja
  46. Ajda Novak: Govorno-jezikovne dejavnosti v vrtcu med pandemijo covida-19
  47. Katja Pečenković: Slikanica brez besedila kot sredstvo spodbujanja govorno-jezikovnega razvoja predšolskega otroka
  48. Lena Jakopič: Vloga vzgojiteljev, učiteljev in knjižničarjev pri vključevanju otrok priseljencev v bralne dejavnosti
  49. Alja Tičar: Raba slikanice v prvem starostnem obdobju vrtca
  50. Katarina Berčan: Didaktični materiali za razvijanje jezikovnih zmožnosti v vrtcu
  51. Martina Smerdelj: Raba narečja v primorskih vrtcih
  52. Barbara Vidmar: Sociopragmatične spretnosti slišečih ter gluhih in naglušnih predšolskih otrok, vključenih v vrtec
  53. Nina Jamnikar: Knjiga ali tablični računalnik kot sredstvo spodbujanja otrokovega govornega razvoja
  54. Aleksandra Sofrić: Vzgojiteljeva bralna pismenost
  55. Tanita Cizelj: Večjezični projekt
  56. Maša Samsa: Vloga staršev pri branju v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju
  57. Kristina Kordič: Preverjanje razumevanja koncepta tiska/knjige v skupini 5-6 let starih otrok v Otroškem vrtcu Metlika
  58. Eva Pleško: Gibalno-plesne zgodbe v povezavi z naravo in družbo
  59. Pia Grižon: Kaj in koliko brati otrokom v vrtcu
  60. Sonja Kralj: Vloga staršev v procesu razvijanja otrokove pismenosti v predšolskem obdobju
  61. Tamara Praček: Sodelovanje vzgojiteljev, logopedov in staršev pri prepoznavanju in odpravljanju govornih napak otrok v vrtcu
  62. Saša Osolin: Predopismenjevanje v vrtcu
  63. Andreja Kern: Otrokova raba dvojine v izbranih slovenskih vrtcih in šolah
  64. Leona Gombač: Stališča profesoric oz. profesorjev razrednega pouka do rabe slovenščine kot učnega jezika
  65. Tjaša Kastelic: Vloga knjižnega projekta in z njim povezanih dejavnosti pri predopismenjevanju od 5 do 6 let starih otrok
  66. Nuša Žveglič: Stališča vzgojiteljev do vključevanja otrok priseljencev v vrtce
  67. Nina Modrijan: Uvajanje znakovnega sporazumevanja za dojenčke in malčke v vrtcu
  68. Anja Ažman Janežič: Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih, starih od 5 do 6 let
  69. Vesna Germ: Izvajanje dopolnilnega pouka maternih jezikov in kultur otrok priseljencev v slovenskih osnovnih šolah
  70. Jasmina Prepadnik: Družinska pismenost v vsakdanjem življenju
  71. Tamara Bastarda: Kriteriji za izbor kakovostne literature v vrtcih
  72. Blaž Ukmar: Dvojezičnost v predšolskem obdobju
  73. Simona Turičnik: Spodbujanje otrokovih predbralnih in predpisalnih spretnosti v vrtcu
  74. Urška Boštic: Medijska vzgoja v vrtcu
  75. Romana Janežič: Vloga vzgojitelja pri izvajanju jezikovne vzgoje v javnem vrtcu in vrtcu Montessori
  76. Špela Torkar: Primerjava spodbujanja predbralnih in predpisalnih spretnosti po načelih NTC in Kurikuluma za vrtce
  77. Mima More: Vzgojiteljičina funkcionalna raba slovenskega jezika v vrtcu in 1. razredu osnovne šole
  78. Ana Kovač: Vloga knjižnice v vrtcu
  79. Ana Leš: Vključevanje otrok, katerih slovenščina ni materni jezik, v slovenske vrtce
  80. Nina Valič: Sodelovanje staršev pri spodbujanju govornega razvoja otrok, starih od 2 do 4 let
  81. Lana Kaštelan: Uporaba slikanice pri razvijanju otrokovega besedišča
  82. Sara Ložar: Mnenja staršev o branju z otrokom v predšolskem obdobju
  83. Urška Zupančič: Vloga logopeda pri informiranju vzgojiteljev za delo na področju odstopanj v govorno-jezikovni komunikaciji
  84. Petra Žnidarčič: Vzgojiteljeva raba narečja v štajerskih vrtcih
  85. Daša Lampič: Razvoj govora s spodbujanjem razvoja sinaps v možganih po načelih NTC-programa
  86. Špela Mur: Raba slikanice brez besedila
  87. Katarina Praprotnik: Stališča vzgojiteljev in staršev do bralne značke v vrtcu
  88. Ana Ocvirk: Razvijanje predbralnih in predpisalnih zmožnosti s pomočjo slikanice
  89. Nuša Cegnar: Vpliv aktivizirajoče knjige na razvoj predbralnih in predpisalnih spretnosti v drugi starostni skupini vrtca
  90. Hana Kumar: Odnos staršev predšolskih otrok do družinske pismenosti
  91. Alenka Cimerman: Bralna pismenost študentov Pedagoške fakultete
  92. Klara Japelj: Zavedanje koncepta knjige pri otrocih, starih od 5 do 6 let
  93. Katja Fink, Kaja Jordan: Otrokovo pripovedovanje zgodbe ob slikanici brez besedila
  94. Nika Pirnovar: Vloga jezikovnih kompetenc predšolskih vzgojiteljev v govorno-jezikovnem razvoju otroka
  95. Gaja Kerovec de Morais: Vloga družinskega branja pri otrokovem pripovedovanju zgodbe
  96. Janez Novljan: Raba narečnega govora v slovenskih vrtcih
  97. Ana Možek: Pismenost vzgojiteljev in pomočnikov vzgojitelja v vrtcu
  98. Tea Blagus: Dvojezičnost in medkulturna vzgoja v vrtcu
  99. Zala Hafnar: Pravljica kot biblioterapevtsko sredstvo v vrtcu
  100. Urška Skobe: Biblioterapija kot del vzgojno-izobraževalnega procesa v vrtcu
  101. Maja Dragan: Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o rabi knjižnega jezika v vrtcu
  102. Matic Suhadolc, Žan Vintar: Stališča vzgojiteljev do vloge staršev v govorno-jezikovnem razvoju predšolskega otroka
  103. Nika Konestabo: Raba narečja v podeželskem in mestnem primorskem vrtcu
  104. Maša Lamut, Ema Justin: Razlike v pripovedovanju otrok ob slikanici brez besedila glede na izobrazbo staršev in spol otroka
  105. Karin Pulević: Stališča vzgojiteljev in učiteljev do rabe problemskih slikanic v vrtcu/šoli
  106. Anja Mlakar: Partnerski odnos vrtca in staršev – kazalnik kakovosti družinskega branja
  107. Daša Janže: Porajajoča se pismenost v predšolskem obdobju
  108. Katja Kamnar: Otrokovo pripovedovanje zgodbe v drugem starostnem obdobju
  109. Anita Majetić: Znakovni jezik za slišeče dojenčke in malčke
  110. Sabina Sečnik: Razvijanje predbralnih in predpisalnih sposobnosti po načelih konvergentne pedagogike v Vrtcu Hansa Christiana Andersena (Enota Lastovica)
  111. Jerneja Škrbina Božič: Ugotavljanje razumevanja koncepta knjige in tiska v predšolskem obdobju
  112. Petra Čelešnik: Funkcionalna pismenost vzgojiteljic
  113. Mateja Vaz Fernandes: Dvojezičnost v predšolskem obdobju
  114. Vesna Istenič: Spodbujanje branja v predšolskem obdobju
  115. Manja Čepin: Razlike med otrokovim pripovedovanjem ob slikanici pred branjem in po prebrani vsebini
  116. Neli Vajda: Vloga slikanice v govornem razvoju predšolskega otroka
  117. Bojan Latin: Porajajoča se pismenost v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Kočevje
  118. Naja Volavšek: Slikanica kot sredstvo medpodročnega povezovanja
  119. Manca Zupan: Verbalno nasilje v vrtcu
  120. Urška Drolc: Razvoj govora in pomen slušne pozornosti v predšolskem obdobju
  121. Klavdija Levičnik: Odnos vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljice do rabe slovenščine v vrtcu
  122. Katja Oman: Verbalno nasilje nad otroki in odraslimi v vrtcu
  123. Sandra Kregar: Bibarije in prstne igre za malčke
  124. Maja Jurgalič: Govorno-jezikovni razvoj in gibalne spodbude v predšolskem obdobju
  125. Urban Prosen: Verbalno nasilje v slovenskih vrtcih in osnovnih šolah
  126. Tina Vrtačič: Pripovedovanje zgodb po kriteriju koherentnosti in kohezivnosti ter vpliv družinskega branja na govorno-jezikovni razvoj otrok
  127. Neža Petrovčič: Posredovanje vrednot v predšolskem obdobju
  128. Katarina Vračar Gavrilović: Vzgojiteljeva raba neknjižnega jezika v vrtcu
  129. Katarina Turk: Narečni govor vzgojiteljic in predšolskih otrok v dolenjskih vrtcih
  130. Petra Šuštar: Pomen družinske pismenosti za razvoj in učenje govora predšolskih otrok
  131. Vid Grašič: Primerjava predbralnih in predpisalnih spretnosti slovenskih in danskih 5-letnih otrok
  132. Teja Zalokar: Slikanica kot sredstvo spodbujanja otrokovega čustvenega doživljanja
  133. Irena Zupan: Zavedanje koncepta tiska pri otrocih, starih od 5 do 6 let
  134. Anita Novosel: Vpliv staršev na otrokovo bralno pismenost v drugem starostnem obdobju
  135. Neja Golež: Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih s posebnimi potrebami
  136. Tadeja Kovačič: Spodbujanje govorno-jezikovnega razvoja z dodatno strokovno pomočjo v predšolskem obdobju
  137. Hana Tavčar: Verbalno nasilje v predšolskem obdobju
  138. Maja Rogelj: Medijska pismenost in njen pomen za delo v vrtcu
  139. Renata Filipić: Raba slikanice brez besedila v vrtcu
  140. Tadeja Absec: Raba pravljice kot terapevtskega sredstva v vrtcu
  141. Noemi Vinčec: Stališča vzgojiteljic/vzgojiteljev do rase in rasizma ter do obravnave z njima povezanih tem v predšolskem obdobju
  142. Nataša Deželak: Vzgojiteljevo besedno in nebesedno sporazumevanje
  143. Nana Balantič: Stališča študentk in študentov Pedagoške fakultete v Ljubljani do vloge branja v predšolskem obdobju
  144. Anja Avbelj: Stališča vzgojiteljev do rabe slikanic s tematiko posebnih potreb v predšolskem obdobju
  145. Ana Zajc: Govorno-jezikovni razvoj 3- in 4-letnikov
  146. Domen Kobal, Nina Perhaj: Raba otroške književnosti v vrtcu
  147. Maruška Bizjak: Stališča vzgojiteljev do rabe slikanice v vrtcu
  148. Klara Kladnik: Vključevanje otrok priseljencev v slovenske vrtce
  149. Urša Stražišar: Otrokovo spoznavanje drugačnosti s slikanico
  150. Neža Bedenčič: Stališča staršev do bralne značke v vrtcu
  151. Ana Lušina: Načini družinskega spodbujanja bralne pismenosti predšolskih otrok
  152. Tajda Triller: Študenti pedagoške fakultete v Ljubljani in njihovo branje v prostem času

Druga dela (27)

  1. Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
  2. Gordana Schmidt: Igre zaupanja in sodelovanja
  3. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja
  4. Darija Skubic: Jezikovno in nejezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
  5. Darija Skubic: Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji
  6. Darija Skubic: Vpliv vzgojiteljevih vprašanj na otrokovo sporazumevalno zmožnost
  7. Darija Skubic: Pedagoški govor v vrtcu/šoli
  8. Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
  9. Jera Zajec, Darija Skubic: Uvod
  10. Tatjana Devjak, Darija Skubic: Predgovor
  11. Tatjana Devjak, Darija Skubic, Alenka Polak, Vasja Kolšek: Predšolska vzgoja : od starega k novemu
  12. Polona Gradišek, Maja Umek, Nada Turnšek, Darija Skubic: Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
  13. Darija Skubic, Blažka Gaberc, Janez Jerman: Supportive development of phonological awareness through musical activities according to Edgar Willems
  14. Martin Česnik, Darija Skubic: Razvoj in uporaba vseh čutil, spodbujanje in omogočanje vseh oblik izražanja: jezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
  15. Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
  16. Petra Knap: Uporaba jezika pri simbolni igri malčkov
  17. Marjana Jovanovska: Raziskujemo in ustvarjamo knjigo – participacija otrok v vrtcu
  18. Darija Skubic, Alenka Vidrih: Preschool education studentsʼ attitude towards inclusion in preschool educational context
  19. Darija Skubic: Stališča študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do slovenščine kot učnega jezika
  20. Darija Skubic: Otrokovo poznavanje koncepta tiska (knjige) kot pomemben del zgodnje pismenosti
  21. Mateja Dagarin Fojkar, Darija Skubic: Prepričanja študentov predšolske vzgoje o učenju in zgodnjem poučevanju tujega jezika v Sloveniji
  22. Darija Skubic: Slovenščina v vzgoji in izobraževanju v očeh študentk in študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani
  23. 100 jezikov na čutni poti
  24. Gordana Schmidt: Gibalne igre v dvojicah
  25. Gordana Schmidt: Zgodbe za "tibetančke"
  26. Mateja Dagarin Fojkar, Mirjam Grahut, Darija Skubic: Teacher competences for teaching English as a foreign language in the first educational cycle of primary education
  27. Darija Skubic, Jona Brodar: The use of the Teddy talk test to determine speech and language development in children aged 4 to 5 years