izpis_h1_title_alt

Večjezični projekt : tri roke - drei hände - tre mani
ID Cizelj, Tanita (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2992/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo temelji na izkušnjah, pridobljenih z lastnim delom na mednarodnem projektu »Tri roke – Drei Hände – Tre mani«, ki je bil namenjen vzpodbujanju večjezičnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju v ustanovah za predšolske otroke na območju obmejnih občin Podklošter (Avstrija), Trbiž (Italija) ter Kranjske Gore in Rateč (Slovenija). Pričetek dela na projektu sega v sredino leta 2011. Sodelovali so vrtci v Nötschu (Avstrija), Coccauu (Italija) in Kranjski Gori (Slovenija). Pri poučevanju tujega jezika na nivoju predšolskih otrok so bile uporabljene različne pedagoške metode, kot so petje, gib, beseda itn. Med izvajanjem poučevanja tujega jezika je bilo treba upoštevati določene posebnosti, ki jih ima posamezna varstvena ustanova, in se s poučevanjem prilagoditi obstoječemu vsakodnevnemu programu dela z otroki. V diplomskem delu so primerjalno ovrednotene uporabljene pedagoške metode in navedene izkušnje pri poučevanju tujega jezika na tem nivoju, rezultati primerjalnih analiz glede na uporabljeno pedagoško metodo, pa tudi zaključki, ovrednotenje in organizacija dela na projektu ter predlogi za nadaljnje delo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:otrok in večjezičnost, zgodnje učenje tujega jezika, spodbujanje večjezičnosti v vrtcu, pedagoške metode
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[T. Cizelj]
Leto izida:2015
Št. strani:45 str.
PID:20.500.12556/RUL-72293 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:81'246.3(043.2)
COBISS.SI-ID:10681673 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2015
Število ogledov:1994
Število prenosov:352
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Multilingual project: tri roke – drei hände – tre mani
Izvleček:
The thesis is based on the experience gained due to the personal attendance and works in the international project "Three hands - Drei Hände - Tre mani", which was intended to promote multilingualism in the first educational period in the institutions for pre-school children in the area of border municipalities Arnoldstein (Austria), Tarvisio (Italy) and Kranjska Gora and Rateče (Slovenia). The beginning of the work on the project began in the middle of 2011. The participants were the kindergartens of Nötsch (Austria), Coccau (Italy) and Kranjska Gora (Slovenia). In the teaching process of foreign languages at the level of pre-school children, various teaching methods such as singing, movement, words, and certain combinations of them were used. During the implementation of the teaching process of a foreign language, it was necessary to take into account certain specifics that every individual care institution has and to adapt to the existing daily work program with children. In the thesis, used pedagogic methods are being comparatively evaluated and the experiences of teaching a foreign language at this level are being listed. Additionally, the result of comparative analyzes considering the pedagogic method as well as the conclusions, evaluation and the organization of work on the project and proposals for further work are being listed.

Ključne besede:pedagogic method

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj