izpis_h1_title_alt

Otrokova raba dvojine v izbranih slovenskih vrtcih in šolah
ID Kern, Andreja (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3679/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu predstavljam slovnično kategorijo dvojine, dosedanja raziskovanja različnih avtorjev tega področja ter empirično raziskavo med slovenskimi vrtčevskimi in osnovnošolskimi otroki, ki sem jo izvedla, da bi ugotovila, v kakšni meri naši otroci uporabljajo dvojino in kaj na njihovo uporabo vpliva. Glede na izpostavljene parametre rezultati kažejo, da so v vseh segmentih šolski otroci pri uporabi dvojine uspešnejši kot predšolski in da so bile deklice pri testiranju nekoliko uspešnejše kot dečki.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:dvojina
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-84885 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11138633 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.09.2016
Število ogledov:1083
Število prenosov:114
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Child`s use of dual in selected Slovenian preschool institutions and taste school
Izvleček:
In my thesis, I present the grammatical category of dual, some existing researches of different authors of this field and the empirical research among Slovenian kindergarten and primary school children. I conducted this research to find out in which measure our children use dual and which factors influence their use. With respect to the exposed parameters, the results indicate that the school children are more effective in the use of dual than the preschool ones and that the girls were somewhat more successful at these tests as the boys.

Ključne besede:dual

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj