izpis_h1_title_alt

Razlike med otrokovim pripovedovanjem ob slikanici pred branjem in po prebrani vsebini
ID Čepin, Manja (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5601/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu z naslovom Razlike med otrokovim pripovedovanjem ob slikanici pred branjem in po prebrani vsebini sem v teoretičnem delu s pomočjo strokovne literature predstavila razvoj otrokovega govora in dejavnike, ki vplivajo nanj. Dotaknila sem se tudi otrokovega pripovedovanja zgodbe, na kateri temelji izvedena raziskava v empiričnem delu. V empiričnem delu je bil namen raziskati in ugotoviti, ali se kažejo razlike med otrokovim pripovedovanjem zgodbe ob slikanici pred branjem in po prebrani vsebini glede na opredeljena merila. Prav tako me je zanimalo, ali se pojavljajo razlike med spoloma. Dobljeni rezultati so pokazali, da se vrednosti otrok primerjalno za obe situaciji razlikujejo, razlike so se pokazale tudi med spoloma.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:govorni razvoj
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-106261 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12324425 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2019
Število ogledov:877
Število prenosov:180
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The differences between the child's storytelling near the book before reading and reading the Content
Izvleček:
This paper entitled Differences between the Child's Storytelling Near the Book before Reading and Reading the Content presents speech development in children and some key factors that also play a part in the development in the theoretical part. It also discusses the child’s narration process, which is the basis of the research in the empirical part. The purpose of the empirical part is to determine if, given defined criteria, there are any differences in a child’s narration of a picture book before and after reading the content. The paper also analyses if there are any gender related differences. The results show that differences in a child’s narration of a picture book before and after reading the content exist and that there are also differences between genders.

Ključne besede:speech development

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj