Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Mateja Bodlaj:
Povezanost med tržno naravnanostjo, inovacijami in uspešnostjo podjetja
MSc theses (52)
Kristijan Sirk:
Razvoj in uvedba nove blagovne znamke premium vin na globalni trg
Mateja Bodlaj:
Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke
Vid Vodopivec:
Consumer willingness to pay for craft beer in Slovenia
Urška Zupan:
Razvoj in uvajanje nove storitve na primeru delavnice čustvene inteligence v jezikovni šoli Mint IH
Iztok Knez:
Uvedba izdelčne skupine na poljski trg na primeru izbranega podjetja
Nika Dostal:
Uporaba družbenega omrežja Instagram v mikro podjetjih na primeru spletne trgovine Shooby
Asja Borzatta:
Inovativni načini trženjskega komuniciranja v novonastali mikropivovarni BRU KRU, d.o.o.
Ajda Seničar:
Družbena omrežja kot opora trženju v majhnih podjetjih
Romana Škerjanc:
Vloga in vpliv vsebinskega trženja na mlado generacijo
Špela Jakopanec:
Vpliv gospodarske krize na blagovne znamke slovenskih modnih oblikovalcev
Ula Stepančič:
Primerjalna analiza svetovno znanih platform za spletno prodajo
Kelly Prodan Lukežič:
Vključevanje porabnikov v razvoj novega izdelka
Lucija Lučić:
Trženjsko komuniciranje storitev srednjih šol na področju izobraževanja odraslih v javnem zavodu Cene Štupar - Center za izobraževanje Ljubljana
Mateja Maleš:
Sodelovanje uporabnikov pri razvoju novega izdelka
Ana Mlekuž:
Vpliv finančne pismenosti na nakupno vedenje porabnikov v času gospodarske krize v Sloveniji
Anja Tavčar:
Analiza zavedanja in pozicioniranje trgovskih blagovnih znamk Biva in Mtech v Sloveniji
Marjan Papež:
Testiranje koncepta spletnega orodja FREEyer med potencialnimi poslovnimi uporabniki
Tanja Oblak:
Analiza trženjskega komuniciranja v majhnem podjetju
Tanja Miklavčič:
Razlike v zaznavanju trgovskih blagovnih znamk diskontnih trgovcev ter ostalih trgovskih blagovnih znamk
Žiga Potrebuješ:
Analiza spletne pristojnosti majhnih podjetij v trgovini na drobno z opremo za dom v Sloveniji
Anja Polenšek:
Alternativne oblike trženjskega komuniciranja v mikro in malih podjetjih
Petra Rusjan:
Uporaba družbenih omrežij in digitalnega oglaševanja za trženje turistične destinacije
Neža Moškotevc:
Vpliv pospeševanja prodaje na premoženje blagovne znamke Droga
Urša Žuna:
Načrtovanje spletnega trženjskega komuniciranja v podjetju Tehnofan
Monika Češarek:
Uravnotežen pogled na storitveno znamko Slovenianbears.com
Mateja Podboj:
Družbena odgovornost in etika na primeru afere emisij pri Volkswagnu
Andreja Skube:
Analiza trženja Slovenije kot turistične destinacije
Saša Pečnik:
Analiza metod oblikovanja cen v slovenskih maj[h]nih in srednje velikih podjetjih
Anja Prokopović:
Analiza ključnih dejavnikov izbire nakupne poti slovenskega porabnika
Boštjan Bolko:
Analiza učinkov sodelovanja korporacije in zagonskih podjetij na primeru koncerna Kolektor
Lea Bukovec:
Analiza porabnikovega procesa odločanja pri nakupu avtomobila
Nadja Keržan:
Analiza uporabniške izkušnje na primeru spletne trgovine Okay.si
Tjaša Založnik:
Strategija trženjskega komuniciranja blagovne znamke Enemon
Ana Velechovsky:
Uporaba orodij digitalnega trženja za povečanje spletne prodaje blagovne znamke Clover
Jan Erjavec:
Odnos porabnikov do mrežnega trženja in piramidnih sistemov
Jure Bedenk, Aleš Torkar:
Zeleno trženje kot vir konkurenčne prednosti slovenskih podjetij
Ariela Jurejevčič:
Družbena omrežja pri trženju turističnih destinacij
Katja Podlipnik:
Uravnotežen pogled na znamko turistične destinacije Škofja Loka
Urška Rožman:
Analiza možnosti oživljanja blagovne znamke Mont
Nina Petretič:
Vpliv družbenih medijev na nakupne odločitve milenijcev
Tjaša Gomboc:
Vplivnostno trženje z zornega kota vplivnežev in porabnikov
Eva Pirnat:
Vedenje porabnikov pri nakupu ekoloških živil
Anja Berk:
Analiza vedenja milenijcev pri nakupu luksuznih blagovnih znamk
Anja Dolinar:
Digitalno trženje v turizmu na primeru turistične agencije Potepuh
Martin Košiček:
Vloga vsebinskega trženja in pripovedovanja zgodb na družbenih omrežjih za majhna in srednje velika podjetja
Veronika Vičič:
Analiza odnosa mladih do zavajajočega oglaševanja
Luka Bruketa:
The development of marketing strategies in a selected micro company
Petra Jerič:
Vloga družbenih omrežij pri uporabi zavajajočega oglaševanja
Marina Kholina:
The use of webinars as a part of an effective sales funnel
Manca Zupanc:
Vpliv blagovne znamke na porabnikovo pripravljenost za plačilo
Rok Vidmar:
Sinergični učinki soznamčenja
Klemen Pšeničnik:
Pomen trženja na družbenih omrežjih za majhna podjetja
BSc theses (60)
Mateja Maras:
Trženje na podlagi baze podatkov na primeru Cisefa
Simona Stare:
Pozicioniranje blagovne znamke Lipbled na slovenskem trgu
Maja Jarm:
Pristopi za ustvarjanje in ohranjanje zvestobe blagovnim znamkam spletnih trgovcev
Tatjana Kokalj:
Analiza porabnikov na primeru podjetja Alpina, d.d., Žiri
Alenka Gašperin:
Merchandising kot trženjsko orodje za povečanje prodaje
Goran Stanovnik:
Trženje jahtnih zavarovanj na primeru podjetja I.B.C. d.o.o.
Špela Zaplotnik:
Pomen osebne prodaje v trgovini na debelo
Urška Opalk:
Tržne poti v turizmu
Gregor Saksida:
Podoba korporativne znamke "Aerodrom Maribor" med prebivalci občine Maribor
Saša Pirman:
Zadovoljstvo in zvestoba kupcev
Petra Železnikar:
Zavedanje in zvestoba storitveni znamki Volksbank
Aleš Kramar:
Upravljanje z blagovnimi skupinami
Sergeja Sovdat:
Trženjsko komuniciranje izdelkov višjega cenovnega razreda v majhnem podjetju
Mojca Hostnik:
Tržnokomunikacijski načrt za pospešitev zaposlitvene mobilnosti s storitvami EURES
Laura Bianka Kramer:
Načrt trženja za Penzion Kramer in Strelišče Kunšperk
Nataša Golf:
Mobilni telefon kot oglaševalski medij
Tjaša Tomšič:
Značilnosti nakupnega procesa in vpliv oglaševanja na porabnikovo odločitev o nakupu avtomobila
Tina Koščak:
Trženje nove rešitve energetskega upravljanja zgradb podjetja Sauter Automatika, d.o.o.
Lea Paternoster:
Trženjsko komuniciranje v športnem društvu Obsession
Peter Zabret:
Ambientalno oglaševanje v tujini in Sloveniji
Ana Sovdat:
Nakupno vedenje študentov v zvezi s turističnimi potovanji
Ognen Ognenoski:
Gverilsko trženje v praksi slovenskih in makedonskih podjetij
Mirt Lavrenčič:
Priprava trženjskega načrta za Plesni klub Fredi, d.o.o.
Matjaž Kocjančič:
Management blagovne znamke na primeru podjetja Trgoavto
Nina Ivančič:
Spremembe nakupnega vedenja porabnikov v kriznem gospodarskem obdobju
Matej Rožen:
Odnos mladih do spleta in spletnega oglaševanja
Nina Žitnik:
Tržnokomunikacijski program zdrave prehrane med dijaki in študenti
Elza Majetić:
Pomen zaposlenih v storitvenih podjetjih
Ognen Hristovski:
Trženjski načrt za programsko opremo Netsuite v Makedoniji
Saba Resnik:
Trženje storitve Company on Net
Rok Vidmar:
Sodelovanje porabnika pri razvoju blagovne znamke Wannabesociety
Nejc Jug:
Načrt trženja za podjetje Komunala Nova Gorica d.d.
Dragan Jovanović:
Tržna naravnanost s poudarkom na zadovoljevanju latentnih potreb
Gregor Novinec:
Trženje novega izdelka Sambucol
Barbara Košak:
Trženje kmetijskih pridelkov in živil slovenskih kmetij
Maja Kastelic:
Vpliv socialnih omrežij na blagovne znamke in njihove porabnike
Blaž Lenassi:
Vpliv recesije na porabnikov proces odločanja pri nakupu oblačil
Predrag Petrović:
Zadovoljstvo kupcev s programom zvestobe trgovine E.Leclerc
Sara Palčič:
Analiza programa zvestobe podjetja Drogerie Markt
Barbara Mihelin:
Zanimanje slovenskih porabnikov za steklene nagrobne sveče
Maruša Ovijač:
Trženje mestnega jedra Kranj
Špela Šuc:
Ključni dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev o buteljčnih vinih
Simona Hode:
Spletno trženje v turizmu
Melisa Jusufoska:
Simplicity as a factor for creating strong brands
Tanja Pirnat:
Trženjski načrt za podjetje Eavante
Mitja Urbanček:
Izzivi trženjskega komuniciranja v bančništvu na primeru Hranilnice Lon d.d. Kranj
Matej Štante:
Analiza dojemanja naravne kozmetike med študentkami Fakultete za farmacijo in Ekonomske fakultete
Renata Potočnik:
Analiza tržno-komunikacijskega programa podjetja Dom trade, d.o.o., Žabnica
Katja Kastelic:
Trženje lastne blagovne znamke podjetja Mercator IP, d.o.o.
Iva Stanković:
Mladinski turizem
Katja Prezelj:
Pomen in vpliv cene na goste v hotelirstvu
Primož Tutin:
Analiza strateškega vstopa podjetja Güthle Pressenspannen GmbH na slovenski trg
Ksenija Strmčnik:
Razvoj blagovne znamke Gorenjka
Luka Travica:
Standardizacija in prilagajanje oglasov v mednarodnem trženju
Mateja Makuc:
Trženjsko komuniciranje na primeru podjetja Corpo
Hana Erman:
Analiza trženja hitre mode
Alen Hrovat:
Digitalno trženje na primeru podjetja Karting center
Darja Pikovnik:
Gruenov učinek in nakupno vedenje porabnikov : primer Ikea
Anja Udvanc:
Dvig prodajnih cen v času korona krize in njen vpliv na porabnika
Ajda Oblak:
Trženje v digitalni dobi s pomočjo umetne inteligence, obogatene resničnosti in virtualne resničnosti