Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Mateja Bodlaj: Povezanost med tržno naravnanostjo, inovacijami in uspešnostjo podjetja

Magistrska dela (52)

  1. Kristijan Sirk: Razvoj in uvedba nove blagovne znamke premium vin na globalni trg
  2. Mateja Bodlaj: Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke
  3. Vid Vodopivec: Consumer willingness to pay for craft beer in Slovenia
  4. Urška Zupan: Razvoj in uvajanje nove storitve na primeru delavnice čustvene inteligence v jezikovni šoli Mint IH
  5. Iztok Knez: Uvedba izdelčne skupine na poljski trg na primeru izbranega podjetja
  6. Nika Dostal: Uporaba družbenega omrežja Instagram v mikro podjetjih na primeru spletne trgovine Shooby
  7. Asja Borzatta: Inovativni načini trženjskega komuniciranja v novonastali mikropivovarni BRU KRU, d.o.o.
  8. Ajda Seničar: Družbena omrežja kot opora trženju v majhnih podjetjih
  9. Romana Škerjanc: Vloga in vpliv vsebinskega trženja na mlado generacijo
  10. Špela Jakopanec: Vpliv gospodarske krize na blagovne znamke slovenskih modnih oblikovalcev
  11. Ula Stepančič: Primerjalna analiza svetovno znanih platform za spletno prodajo
  12. Kelly Prodan Lukežič: Vključevanje porabnikov v razvoj novega izdelka
  13. Lucija Lučić: Trženjsko komuniciranje storitev srednjih šol na področju izobraževanja odraslih v javnem zavodu Cene Štupar - Center za izobraževanje Ljubljana
  14. Mateja Maleš: Sodelovanje uporabnikov pri razvoju novega izdelka
  15. Ana Mlekuž: Vpliv finančne pismenosti na nakupno vedenje porabnikov v času gospodarske krize v Sloveniji
  16. Anja Tavčar: Analiza zavedanja in pozicioniranje trgovskih blagovnih znamk Biva in Mtech v Sloveniji
  17. Marjan Papež: Testiranje koncepta spletnega orodja FREEyer med potencialnimi poslovnimi uporabniki
  18. Tanja Oblak: Analiza trženjskega komuniciranja v majhnem podjetju
  19. Tanja Miklavčič: Razlike v zaznavanju trgovskih blagovnih znamk diskontnih trgovcev ter ostalih trgovskih blagovnih znamk
  20. Žiga Potrebuješ: Analiza spletne pristojnosti majhnih podjetij v trgovini na drobno z opremo za dom v Sloveniji
  21. Anja Polenšek: Alternativne oblike trženjskega komuniciranja v mikro in malih podjetjih
  22. Petra Rusjan: Uporaba družbenih omrežij in digitalnega oglaševanja za trženje turistične destinacije
  23. Neža Moškotevc: Vpliv pospeševanja prodaje na premoženje blagovne znamke Droga
  24. Urša Žuna: Načrtovanje spletnega trženjskega komuniciranja v podjetju Tehnofan
  25. Monika Češarek: Uravnotežen pogled na storitveno znamko Slovenianbears.com
  26. Mateja Podboj: Družbena odgovornost in etika na primeru afere emisij pri Volkswagnu
  27. Andreja Skube: Analiza trženja Slovenije kot turistične destinacije
  28. Saša Pečnik: Analiza metod oblikovanja cen v slovenskih maj[h]nih in srednje velikih podjetjih
  29. Anja Prokopović: Analiza ključnih dejavnikov izbire nakupne poti slovenskega porabnika
  30. Boštjan Bolko: Analiza učinkov sodelovanja korporacije in zagonskih podjetij na primeru koncerna Kolektor
  31. Lea Bukovec: Analiza porabnikovega procesa odločanja pri nakupu avtomobila
  32. Nadja Keržan: Analiza uporabniške izkušnje na primeru spletne trgovine Okay.si
  33. Tjaša Založnik: Strategija trženjskega komuniciranja blagovne znamke Enemon
  34. Ana Velechovsky: Uporaba orodij digitalnega trženja za povečanje spletne prodaje blagovne znamke Clover
  35. Jan Erjavec: Odnos porabnikov do mrežnega trženja in piramidnih sistemov
  36. Jure Bedenk, Aleš Torkar: Zeleno trženje kot vir konkurenčne prednosti slovenskih podjetij
  37. Ariela Jurejevčič: Družbena omrežja pri trženju turističnih destinacij
  38. Katja Podlipnik: Uravnotežen pogled na znamko turistične destinacije Škofja Loka
  39. Urška Rožman: Analiza možnosti oživljanja blagovne znamke Mont
  40. Nina Petretič: Vpliv družbenih medijev na nakupne odločitve milenijcev
  41. Tjaša Gomboc: Vplivnostno trženje z zornega kota vplivnežev in porabnikov
  42. Eva Pirnat: Vedenje porabnikov pri nakupu ekoloških živil
  43. Anja Berk: Analiza vedenja milenijcev pri nakupu luksuznih blagovnih znamk
  44. Anja Dolinar: Digitalno trženje v turizmu na primeru turistične agencije Potepuh
  45. Martin Košiček: Vloga vsebinskega trženja in pripovedovanja zgodb na družbenih omrežjih za majhna in srednje velika podjetja
  46. Veronika Vičič: Analiza odnosa mladih do zavajajočega oglaševanja
  47. Luka Bruketa: The development of marketing strategies in a selected micro company
  48. Petra Jerič: Vloga družbenih omrežij pri uporabi zavajajočega oglaševanja
  49. Marina Kholina: The use of webinars as a part of an effective sales funnel
  50. Manca Zupanc: Vpliv blagovne znamke na porabnikovo pripravljenost za plačilo
  51. Rok Vidmar: Sinergični učinki soznamčenja
  52. Klemen Pšeničnik: Pomen trženja na družbenih omrežjih za majhna podjetja

Diplomska dela (60)

  1. Mateja Maras: Trženje na podlagi baze podatkov na primeru Cisefa
  2. Simona Stare: Pozicioniranje blagovne znamke Lipbled na slovenskem trgu
  3. Maja Jarm: Pristopi za ustvarjanje in ohranjanje zvestobe blagovnim znamkam spletnih trgovcev
  4. Tatjana Kokalj: Analiza porabnikov na primeru podjetja Alpina, d.d., Žiri
  5. Alenka Gašperin: Merchandising kot trženjsko orodje za povečanje prodaje
  6. Goran Stanovnik: Trženje jahtnih zavarovanj na primeru podjetja I.B.C. d.o.o.
  7. Špela Zaplotnik: Pomen osebne prodaje v trgovini na debelo
  8. Urška Opalk: Tržne poti v turizmu
  9. Gregor Saksida: Podoba korporativne znamke "Aerodrom Maribor" med prebivalci občine Maribor
  10. Saša Pirman: Zadovoljstvo in zvestoba kupcev
  11. Petra Železnikar: Zavedanje in zvestoba storitveni znamki Volksbank
  12. Aleš Kramar: Upravljanje z blagovnimi skupinami
  13. Sergeja Sovdat: Trženjsko komuniciranje izdelkov višjega cenovnega razreda v majhnem podjetju
  14. Mojca Hostnik: Tržnokomunikacijski načrt za pospešitev zaposlitvene mobilnosti s storitvami EURES
  15. Laura Bianka Kramer: Načrt trženja za Penzion Kramer in Strelišče Kunšperk
  16. Nataša Golf: Mobilni telefon kot oglaševalski medij
  17. Tjaša Tomšič: Značilnosti nakupnega procesa in vpliv oglaševanja na porabnikovo odločitev o nakupu avtomobila
  18. Tina Koščak: Trženje nove rešitve energetskega upravljanja zgradb podjetja Sauter Automatika, d.o.o.
  19. Lea Paternoster: Trženjsko komuniciranje v športnem društvu Obsession
  20. Peter Zabret: Ambientalno oglaševanje v tujini in Sloveniji
  21. Ana Sovdat: Nakupno vedenje študentov v zvezi s turističnimi potovanji
  22. Ognen Ognenoski: Gverilsko trženje v praksi slovenskih in makedonskih podjetij
  23. Mirt Lavrenčič: Priprava trženjskega načrta za Plesni klub Fredi, d.o.o.
  24. Matjaž Kocjančič: Management blagovne znamke na primeru podjetja Trgoavto
  25. Nina Ivančič: Spremembe nakupnega vedenja porabnikov v kriznem gospodarskem obdobju
  26. Matej Rožen: Odnos mladih do spleta in spletnega oglaševanja
  27. Nina Žitnik: Tržnokomunikacijski program zdrave prehrane med dijaki in študenti
  28. Elza Majetić: Pomen zaposlenih v storitvenih podjetjih
  29. Ognen Hristovski: Trženjski načrt za programsko opremo Netsuite v Makedoniji
  30. Saba Resnik: Trženje storitve Company on Net
  31. Rok Vidmar: Sodelovanje porabnika pri razvoju blagovne znamke Wannabesociety
  32. Nejc Jug: Načrt trženja za podjetje Komunala Nova Gorica d.d.
  33. Dragan Jovanović: Tržna naravnanost s poudarkom na zadovoljevanju latentnih potreb
  34. Gregor Novinec: Trženje novega izdelka Sambucol
  35. Barbara Košak: Trženje kmetijskih pridelkov in živil slovenskih kmetij
  36. Maja Kastelic: Vpliv socialnih omrežij na blagovne znamke in njihove porabnike
  37. Blaž Lenassi: Vpliv recesije na porabnikov proces odločanja pri nakupu oblačil
  38. Predrag Petrović: Zadovoljstvo kupcev s programom zvestobe trgovine E.Leclerc
  39. Sara Palčič: Analiza programa zvestobe podjetja Drogerie Markt
  40. Barbara Mihelin: Zanimanje slovenskih porabnikov za steklene nagrobne sveče
  41. Maruša Ovijač: Trženje mestnega jedra Kranj
  42. Špela Šuc: Ključni dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev o buteljčnih vinih
  43. Simona Hode: Spletno trženje v turizmu
  44. Melisa Jusufoska: Simplicity as a factor for creating strong brands
  45. Tanja Pirnat: Trženjski načrt za podjetje Eavante
  46. Mitja Urbanček: Izzivi trženjskega komuniciranja v bančništvu na primeru Hranilnice Lon d.d. Kranj
  47. Matej Štante: Analiza dojemanja naravne kozmetike med študentkami Fakultete za farmacijo in Ekonomske fakultete
  48. Renata Potočnik: Analiza tržno-komunikacijskega programa podjetja Dom trade, d.o.o., Žabnica
  49. Katja Kastelic: Trženje lastne blagovne znamke podjetja Mercator IP, d.o.o.
  50. Iva Stanković: Mladinski turizem
  51. Katja Prezelj: Pomen in vpliv cene na goste v hotelirstvu
  52. Primož Tutin: Analiza strateškega vstopa podjetja Güthle Pressenspannen GmbH na slovenski trg
  53. Ksenija Strmčnik: Razvoj blagovne znamke Gorenjka
  54. Luka Travica: Standardizacija in prilagajanje oglasov v mednarodnem trženju
  55. Mateja Makuc: Trženjsko komuniciranje na primeru podjetja Corpo
  56. Hana Erman: Analiza trženja hitre mode
  57. Alen Hrovat: Digitalno trženje na primeru podjetja Karting center
  58. Darja Pikovnik: Gruenov učinek in nakupno vedenje porabnikov : primer Ikea
  59. Anja Udvanc: Dvig prodajnih cen v času korona krize in njen vpliv na porabnika
  60. Ajda Oblak: Trženje v digitalni dobi s pomočjo umetne inteligence, obogatene resničnosti in virtualne resničnosti