Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (80)
Barbara Čater:
Trženjski odnosi v poslovanju podjetij na trgih nekdanje Jugoslavije
Tea Seliškar:
Pomembnosti trženjskih odnosov pri zadovoljstvu in zvestobi kupcev podjetja Modelar.si
Mateja Štebe:
Pomen strateške nabave za uresničevanje strategij in uspešnost podjetja
Nataša Tanšek:
Ravnanje z uspešnostjo dobaviteljev v podjetju Lek
Eva Vojsk:
Analiza premoženja blagovne znamke Škisova tržnica z vidika porabnikov
Lucija Drstvenšek:
Vpliv dejavnikov izkušnje strank na spletno nakupno odločitev porabnikov
Vladimir Prosenik:
Poslovni model nabave v finačni skupini
Julijana Serafimova:
Environmental concern and sustainable consumer behavior among Macedonian consumers
Eva Kutnjak:
Analiza potreb kupcev pri nadgradnji spletnega portala podjetja Danfoss na medorganizacijskem trgu
Petar Gidaković:
Zaznana pravičnost in zadovoljstvo odjemalcev telekomunikacijskih storitev z reševanjem pritožb
Nuša Erjavec:
Consumer buying behavior of premium class cars in Slovenia
Dmitry Shuyskiy:
The influence of microtransactions in videogames on game playing and evaluation
Ana Oberdank:
Analiza nakupnega vedenja porabnikov v živilskih trgovinah v času epidemije COVID-19
Nika Vujadinovič:
Vedenje kupcev in posebnosti trženja v panogi poslovnega turizma
Nika Sirk:
Trajnostni vidik pri nakupnem odločanju porabnikov o vinu
Eva Ogorevc:
Online impulse buying during the COVID-19 pandemic
Nuška Cirjak:
Globalna standardizacija ali lokalna adaptacija trženjskega komuniciranja
Tina Bedenik Schmautz:
Vpliv trženjskega spleta farmacevtskih podjetij na odločitve zdravnikov pri predpisovanju antikoagulantnih zdravil
Žiga Dvornik:
Zvestoba porabnikov ponudnikom storitev mobilnih telekomunikacij v Sloveniji
Matjaž Grošelj:
Strategija razvijanja tržnih poti v okviru strategije podjetja Vilanova
Eva Kokalj:
Analiza trženjskega komuniciranja v Športno plezalnem klubu Andreja Kokalja in predlog izboljšav
Boris Rivić:
Implementacija direktne marketing koncepcije kao čimbenik uspješnosti internet marketinga
Jasna Glažar:
Analiza trga profesionalnih 3D tiskalnikov kot izhodišče za trženjsko strategijo
Tina Kavčič:
Marketing strategies of Slovenian SaaS companies
Ivan Temovski:
Digital marketing in business-to-business markets
Marjana Slanc:
Odnosi s ključnimi kupci in njihova zavezanost dobavitelju na medorganizacijskem trgu
Anja Bijol:
Vpliv poznavanja konkurence in sodelovalnih odnosov na pridobivanje poslov dobaviteljev v avtomobilski industriji
Tanja Čavor:
Consumer behavior on the Montenegrin wine market
Dušan Skerbiš:
Oblikovanje trženjske strategije športne blagovne znamke FZ Forza na slovenskem trgu
Klara Hribernik:
Analiza trženjskega komuniciranja in predlog izboljšav za podjetje Arkada ING
Uroš Svilar:
Odziv tržnikov na spremenjeno nakupno vedenje organizacij zaradi digitalnih medijev
Teja Pahor:
Uvajanje novega izdelka na trg na primeru podjetja Medis
Anja Hribar:
Analiza vpliva prodajalcev na nakupne odločitve porabnikov
Sabina Bedenk:
Analiza dela skrbnika ključnih kupcev v storitvenih podjetjih
Maša Cigale:
Analiza vloge družbenih omrežij pri odločitvah kupcev v wellness dejavnosti
Metka Čar:
Nakupne navade slovenskih porabnikov lokalno pridelane sveže zelenjave
Boštjan Kočar:
Analiza tržnih priložnosti za dopolnitev storitve financiranja nakupa vozil z GAP zavarovanjem
Tjaša Lenardič:
Gradnja blagovne znamke preko viralnega oglaševanja na spletu
Aleksej Adrijan Loos:
Analiza prilagoditev trženja in organizacije državnih proslav v zaostrenih gospodarskih razmerah
Sabina Pešec:
Vpliv vsebinskega trženja na medorganizacijskem trgu na organizacijsko nakupovanje
Roman Vrščaj:
Stališča in vedenje staršev kot porabnikov pri udejstvovanju otrok v hokeju na ledu
Viviana Žorž:
Oblikovanje strategije digitalnega trženja na medorganizacijskem trgu
Prakriti Gaur:
A study of consumer attitudes and motivation to use herbal products in India
Monika Hlebec:
Trženjska strategija uvajanja programa industrijskih detektorjev kovin na mednarodnem trgu - primer podjetja MDR
Natalija Ilaš:
Analiza odnosa med trgovcem in proizvajalcem v procesu managementa blagovnih skupin
Samo Glušič:
Vpliv dejavnikov trženjskega spleta na odločitve zdravnikov pri predpisovanju bioloških zdravil
Mojca Špende:
Obvladovanje tveganj pri managementu dobaviteljev v izbranem podjetju
Tara Kovačec Divjak:
Analiza prednakupnega vedenja na spletu pri nakupu otroškega vozička
Mojca Udovč:
Analiza odnosa porabnikov do množičnega prilagajanja
Matevž Štih:
Odnos porabnikov do subliminalnega oglaševanja in vpliv subliminalnih sporočil na nakupno odločitev
Urban Žaže:
Strategija razvoja trga industrijskih nožev podjetja SIJ Ravne Systems v ZDA
Jan Irman:
Potencial zelenega porabništva v Sloveniji in dejavniki nakupnega odločanja o ekološki prehrani
Maja Pešec:
Vpliv barve na porabnikovo odločanje za nakup malega gospodinjskega aparata Bosch MUM 5
Nina Kocjančič:
Analiza sodelovanja med trženjem in prodajo
Tilen Kalan:
Analiza dejavnikov nakupa električnega avtomobila v Sloveniji
Ana Trebovc:
Družbeni mediji kot trženjsko orodje
Žiga Tomšič:
Strategija trženja prve slovenske nogometne lige
Sara Vodopivec:
Analiza premoženja blagovne znamke izbranega podjetja
Tajda Lepko:
Analiza ravnanja s ključnimi kupci v izbranem podjetju
Boštjan Hribovšek:
Connecting demand chain requirements and channel competencies in specific industry
Katja Hus:
Posebnosti trženjskega komuniciranja v panogi informacijske tehnologije
Tanja Hristova:
Analiza tržnih priložnosti za trženje zavarovanja za primer brezposelnosti
Urška Kmecl:
Strategija digitalnega trženja za izbrano podjetje na medorganizacijskem trgu
Nika Novak:
Odnos gledalcev do umeščanja blagovnih znamk v filme in televizijske programe
Tina Stojanovski:
Pozicioniranje blagovne znamke pri uvajanju novih izdelkov
Daša Pregel:
Oblikovanje digitalne trženjske strategije za podjetje Isomat
Miha Luzar:
Analiza dejavnikov predpisovanja zdravil za zdravljenje revmatoidnega artritisa v Sloveniji
Hana Kropivšek:
Analiza trga spiralno navite embalaže kot izhodišče za trženjsko strategijo izbranega podjetja
Iva Starc:
Children's perceptions of brands
Ida Kramar:
Analiza implementacije procesa ravnanja s ključnimi kupci na primeru podjetja SIBO G.
Elena Galevska:
Marketing communication strategy for promoting the employee share ownership plan in Slovenia
Eva Poljanšek:
Primerjava facebook strani slovenskih trgovin z živili
Rok Križaj:
The impact of inflation on consumer behavior of millennials
Matija Brodnik, Miha Kokalj:
Vpliv krize COVID-19 na trženjsko in prodajno strategijo podjetja Riko Ribnica
Lucija Danilov:
Analiza odločanja porabnikov pri nakupu pnevmatik
Tilen Čuk:
Uporaba agilnih vrednot in principov v prodajnem procesu na medorganizacijskem trgu
Anja Novak Jamšek:
Analiza vsebine prisotnosti medorganizacijskih blagovnih znamk z najvišjo vrednostjo na Linkedinu in Facebooku
Andrej Mohorič:
Razvrščanje porabnikov na podlagi vzorcev tipkanja
Ajda Car:
Analiza uporabe barv z namenom komuniciranja čustvenega sporočila oglasa na primeru oglaševanja parfumov
Antonijo Vuk:
Analiza medorganizacijske spletne platforme podjetja Orbico
BSc theses (82)
Simon Pukl:
Spletno oglaševanje in grajenje blagovnih znamk
Aljoša Jenko:
Vzpon spletnega oglaševanja v Sloveniji in njegova vloga v medijskem spletu
Marina Bučar:
Spletno oglaševanje in prispevek novega medija k promociji podjetij
Mateja Verbič:
Pospeševanje prodaje v podjetju Petrol, d.d.
Nina Žičkar:
Analiza zadovoljstva porabnic s podjetjem Lisca, d.d. - modna oblačila
Štefan Urh:
Testiranje trga pred uvajanjem novega izdelka na trg (Droga d.d.)
Petra Zdešar:
Ugotavljanje zadovoljstva porabnikov družbe Sanolabor
Melita Popotnik:
Tržnokomunikacijska strategija turizma v zasavski regiji
Barbara Hrovatin:
Odnos oglaševalcev do oglaševanja v toaletnih prostorih
Petra Fortuna:
Trženjski splet podjetja Fortrade d.o.o.
Kristjan Košir:
Tržno-komunikacijski program za blagovno znamko Zdravo življenje
Borut Bajde:
Odnos porabnikov do tujih multinacionalk kot sponzorjev v slovenskem športu
Katja Bonač:
Oblikovanje tržno-komunikacijskega programa za blagovno znamko Mister Nut
Dario Franov:
Nakupno vedenje podjetij na medorganizacijskem trgu praškastih premazov v Sloveniji
Kristijan Horvat:
Odnos porabnikov do MMS oglaševanja
Matija Karlovšek:
Osebna prodaja v trgovini na drobno
Matevž Rašković:
Segmentacija končnih porabnikov piva na slovenskem trgu
Urška Podbevšek:
Vplivi televizijskega oglaševanja hrane in pijače na otroke
Zorica Šoštar:
Tržnokomunikacijski program za Infopiko
Blaž Rebernik:
Trženje v dobrodelnih organizacijah v Sloveniji
Andreja Čebašek:
Zadovoljstvo odjemalcev s trženjskim spletom blagovne znamke Kadus
Maja Fink:
Vpliv promocij na nakupno vedenje porabnikov
Darja Dulc:
Trženjski splet v Hotelu Golf Grad Mokrice
Mojca Andrijašič:
Najstniške revije kot medij oglaševanja najstnikom
Patricija Bembič:
Odnos porabnikov do ločenega zbiranja odpadkov v Mestni občini Koper
Tanja Jereb:
Tržnokomunikacijski program za blagovno znamko Dana
Sonja Milavec:
Mobilno trženje kot način trženja v slovenskih podjetjih
Domen Kos:
Vpliv oglaševanja na proces nakupnega odločanja
Jelka Kavšek:
Odziv najstnikov na tobačne izdelke in alkohol v Zasavju
Luka Grahelj:
Omrežje na medorganizacijskem trgu na primeru koncerna Kolektor
Špela Kovačič:
Trženje dogodkov kot del tržnokomunikacijskega spleta
Elena Kaligarič:
Strategija tržnega komuniciranja Integre BM na medorganizacijskem trgu Evropske unije
Vesna Kastelic:
Medijsko načrtovanje na spletu
Janja Lučič:
Uporaba standardizacije in adaptacije v trženjskem spletu slovenskih mednarodno delujočih podjetij
Ana Perko:
Pozivi v oglaševanju in njihovo zaznavanje med porabniki
Martin Mirtič:
Program trženjskega komuniciranja za Film za ženske
Nika Flak:
Sponzorstvo kot oblika trženjskega komuniciranja na množičnih športno rekreativnih tekaških prireditvah
Jasna Kuštor:
Ustvarjanje nove korporativne blagovne znamke na primeru Skupine Panvita
Živa Kink:
Potovalne navade Slovencev
Tatjana Hutar:
Tržne poti v sektorju ekološkega kmetijstva na območju Dolenjske, Bele Krajine in Posavja
Nina Vrhovnik:
Trženjskokomunikacijski načrt za ozaveščanje porabnikov o globalnem segrevanju ozračja
Mateja Vaupotič:
Analiza zadovoljstva gostov s hotelskimi storitvami v Termah Radenci
Katarina Čas:
Tržno komuniciranje slovenskega filma
Tadeja Buršič:
Blog kot novo orodje za tržno komuniciranje
Lucija Kac:
Odnos porabnikov do golote v oglasih
Laura Kranjc:
Odnos porabnikov do programov zvestobe
Tina Kozakiv:
Odnos porabnikov do degustacij
Jerneja Drožina:
Oblikovanje trženjskega spleta za podjetje Matjash
Sanja Kršić:
Tržne niše v revijalnem tisku v Sloveniji
Primož Gider:
Organizacija dogodka kot oblika tržnega komuniciranja na primeru Maratona treh src
Manca Biber Večerin:
Odnosi z javnostmi v kozmetični industriji
Romana Gobec:
Analiza neposredne prodaje v slovenskem prostoru
Darja Šribar:
Odnos Slovencev do darovanja v dobrodelne namene
Judita Smolej:
Odnos porabnikov do akcijskih nakupov kot oblike pospeševanja prodaje
Andraž Krošelj:
Spletne socialne mreže kot nova komunikacijska pot za podjetja
Helena Tomše:
Dober promotor z vidika porabnikov
Barbara Ferenčak:
Odnos porabnikov do resničnostnih oddaj
Ankica Bjelošević:
Analiza vstopa podjetja Bartog Trebnje na italijanski trg
Urška Brus:
Segmentacija kupcev računalniških izobraževanj na medorganizacijskem trgu
Brigita Tinta:
Trajnostna potrošnja ekološko naravnanih luksuznih izdelkov
Janja Lejko:
Pospeševanje prodaje blagovne znamke Poli podjetja Perutnina Ptuj d.d.
Barbara Jelenc:
Stališča porabnikov do blagovne znamke Volkswagen in afere Dieselgate
Lea Petrič:
Odnos porabnikov do mobilnih aplikacij
Alenka Jeras:
Analiza trženja visokotehnoloških podjetij kot izhodišče za trženjsko strategijo podjetja Elaphe
Klavdija Kobe:
Analiza delovanja spletne trgovine Sfashion
Špela Zadražnik:
Analiza zadovoljstva porabnikov na primeru izbrane turistične agencije
Stane Štraus:
Uvajanje novega izdelka na svetovni trg
Andrej Večerin:
Analiza tržnih poti v panogi predelave plastičnih mas
Mitja Blagotinšek:
Trženje kolektivnih pokojninskih zavarovanj na primeru podjetja Moja naložba
Andraž Kajtner:
Uporaba sponzorstva za pozicioniranje blagovne znamke Sperbank na slovenskem trgu
Tanja Broder:
Uvedba novega izdelka na medorganizacijski trg
Marko Novak:
Strategije trženja v družbenih medijih za uspešno predstavitev podjetja
Klavdija Gašperšič:
Vloga kakovosti pri trženju storitev
Grega Krmavnar:
Trženje televizijskih pravic v svetu nogometa
Miha Ambrož:
Uvedba blagovne znamke Laško Special na trg
Matic Žmuc:
Sponzorstvo Škisove tržnice 2018 kot instrument trženjskega komuniciranja v podjetju MBILLS
Nina Stojanovič:
Analiza porabnikov ekoloških izdelkov
Tina Gliha:
Odnos mladih do blagovne znamke Telekom Slovenije
Daša Turšič:
Zvestoba kupcev pri generaciji milenijcev
Ana Marija Udovič:
Social media marketing of real estate company Agencija Elite
Lucija Zdolšek:
Trženjski pristopi v politiki do mladih
Aljaž Knific:
Vpliv inflacije na porabnike
Other documents (8)
Matej Černe, Barbara Čater, Tomaž Čater, Matjaž Koman, Tjaša Redek:
Management innovation as an enabler of firm performance in the context of Industry 4.0
Tomaž Čater, Barbara Čater, Matej Černe, Matjaž Koman, Tjaša Redek:
Industry 4.0 technologies usage
Tomaž Čater, Barbara Čater, Patricia Milić, Vesna Žabkar:
Drivers of corporate environmental and social responsibility practices
Tjaša Redek, Tomaž Čater, Barbara Čater, Matej Černe, Matjaž Koman:
Firm agility and digitalisation less helpful than expected during the COVID-19 pandemic, but valuable in the longer run
Iva Starc, Barbara Čater:
When do non-food brands matter to children?
Petar Gidaković, Barbara Čater:
Perceived justice and service recovery satisfaction in a post-transition economy
Barbara Culiberg, Barbara Čater, Ibrahim Abosag, Petar Gidaković:
Ethical judgments in the sharing economy
Barbara Culiberg, Ibrahim Abosag, Barbara Čater:
Psychological contract breach and opportunism in the sharing economy