Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Marica Žveglič:
Raba informacijsko-komunikacijskih tehnologij za doseganje ciljev pri pouku slovenščine v osnovni šoli
Petra Novak:
Zastopanost ljudskega slovstva v učnih načrtih in učbenikih na predmetni stopnji osemletne in devetletne osnovne šole
Marijanca Ajša Vižintin:
Vključevanje otrok priseljencev prve generacije in medkulturni dialog v slovenski osnovni šoli
MSc theses (27)
Marija Slejko:
Inovativna aplikacija Proppove Zgodovinske korenine čarobne pravljice
Darja Lokar Govednik:
Primerjava slovenskih in španskih mladinskih književnih besedil
Katja Prejac:
Obravnava slikanic z motivom COVID-19 z učenci
Mojca Vitez:
Bralna motivacija petošolcev za branje tiskanega in elektronskega gradiva
Maja Gojić:
Primerjalna analiza učnih načrtov učnih jezikov v Sloveniji in Angliji ter tujega jezika v Sloveniji s poudarkom na književnosti
Tina Renko:
Primerjalna analiza branja in poznavanja avtorjev in del iz prenovljenega učnega načrta za slovenščino v osnovni šoli (2011)
Simona Samida:
Analiza literarnih besedil v almanahu Lutkovnega gledališča Ljubljana (1948-2008) in projekt Sapramiška
Nataša Sadar Šoba:
Preseganje stereotipov in predsodkov skozi večkulturnost v ljudskih pravljicah
Saška Škrubej:
Pomen pravljic za socialno-čustveni razvoj otrok
Dunja Srdarev:
Analiza kurikulov predšolske vzgoje na področju jezika
Maja Rupnik:
Primerjalna literarna analiza in prevod izbranih pravljic Tatjane Pregl Kobe v angleški jezik
Karmen Lazić:
Vpliv interpretativnega branja na empatijo učencev prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Katja Ratej:
Motiv družine in problemske tematike v zbirki Anica Dese Muck
Maruša Rupert:
Primerjalna analiza Roalda Dahla: Gravža in Andreja Rozmana Roze: Mali rimski cirkus
Barbara Bučer:
Povzemanje teme in bistvenih značilnosti besedila na osnovi petih značilnosti literarne analize
Maja Berčič:
Primerjalna analiza slovenskih ljudskih pravljice Zlata ptica in njenih različic po teoriji Vladimirja Proppa
Anja Lukan:
Pregled in predstavitev tabujskih tem v slovenski mladinski književnosti
Aja Komel:
Podobe dečkov v predlagani in obvezni literaturi slovenskih avtorjev v devetletki (UN, 2012)
Maša Mušič:
Obravnava izbranih rezijanskih pravljic v osnovni šoli
Luka Kropivnik:
Ivan Hribar med politikom in književnikom
Hristina Dinkova:
Primerjalna analiza izbranih slovenskih in bolgarskih živalskih pravljic
Polona Starčević:
Primerjalna analiza motiva revščine v izbranih pravljicah - študija primera H. C. Andersena in F. Levstika
Kaja Plošnik:
Priredba treh izbranih slikanic za potrebe lahkega branja
Tjaša Mediževec:
Detabuizacija motiva spolnosti v problemskih slikanicah za otroke
Eva Bobnar:
Aplikacija teorije uma v izbranih pravljicah za predšolskega otroka z govorno-jezikovnimi motnjami
Tjaša Pogačar:
Izbira kakovostne slikanice za otroke
Ema Oražem:
Večnaslovniško pisanje Svetlane Makarovič na primeru treh izbranih pravljic
BSc theses (100)
Maja Brvar Zupančič:
Obravnava Kosovelove poezije v predšolskem obdobju
Urška Bolta Salihović:
Literarna analiza živalskih pravljic v zbirki Babica pripoveduje
Romana Tavčar:
Obravnava fantastične pripovedi Severni sij v 5. razredu osnovne šole
Eva Križnič:
Morfologija pravljic avtorice Lee Fatur po Vladimirju J. Proppu
Vida Arko:
Obravnava pesmi Neže Maurer v drugem triletju
Milena Varga:
Primerjalna analiza pravljičnega tipa Janko in Metka (ATU 327A)
Maja Mav:
Primerjava mladih bralcev serije knjig in filma Luca Bessona o Arturju
Jasna Maček:
Pripovedovanje in pravljične ure v splošnih knjižnjicah[!]
Katja Ban:
Uporaba preglednega in priporočilnega seznama mladinskih knjig v predšolskem obdobju
Mojca Mahkovic:
Obravnava proze in poezije Lile Prap v prvem triletju
Janja Cimrmančič:
Uporaba poučnih knjig v vrtcu
Dominika Petač:
Razvijanje ustvarjalnih sposobnosti učencev v prvem triletju 9-letne osnovne šole
Lana Milana Pibernik:
Primerjalna analiza fantastične pripovedi Čarovnik iz Oza Lymana Franka Bauma ter filmske priredbe
Matija Martinec:
Razvijanje ustvarjalnih sposobnosti pri književnem pouku v četrtem razredu devetletne osnovne šole
Alenka Može:
Pouk književnosti v Sloveniji in na Finskem
Marija Perdih:
Pripovedovanje in ustvarjanje zgodb v likovni terapiji z odraslimi
Maja Premrl:
Književna primerjava različic Knjige o džungli
Vesna Podržaj:
Izvirnost v modelu kratke sodobne pravljice v mladinskih besedilih Ide Mlakar
Anja Komes:
Obravnava pravljice iz zbirke arabskih pravljic Tisoč in ena noč v 4. razredu
Brigita Krasnik:
Primerjalna analiza mladinskih besedil Dese Muck in Christine Nöstlinger
Bernardka Zupan:
Obravnavanje ljudskega pripovednega besedila v izobraževanju
Tina Zorman:
Primerjava slovenskih in estonskih ljudskih pravljic
Ana Ložar:
Kvalitativna primerjalna analiza pravljic bratov Grimm in Manice Koman na osnovi strukturalistične teorije Vladimirja J. Proppa
Jasna Jožef:
Analiza slikanic Lile Prap in njihova recepcija na Japonskem
Kaja Batistič:
Motiv šolstva v slovenski mladinski književnosti
Urška Hrast:
Oglaševanje v otroški reviji Cicido
Simona Kavčič:
Bralna motivacija pri pouku v šoli
Maja Križman:
Primerjalna analiza izbranih Grimmovih pravljic v nemških izdajah in slovenskih prevodih
Metka Čibej:
Slovenske mladinske avtorice
Martina Klemenčič:
Analiza zbirke Veliki pravljičarji
Liljana Pavlič:
Ezopove basni v vrtcu
Miha Brezovnik:
Primerjalna analiza Kralja Matjaža v slovenski in madžarski literaturi ter njegova popularizacija v zunajliterarnem življenju
Larisa Ćavar:
Ekokritika
Barbara Brlek:
Sodobna slovenska poezija in njena obravnava v predšolskem obdobju
Bojana Mijatović:
Obravnava slikanic Andreje Peklar v prvem starostnem obdobju v vrtcu
Nevena Ješić:
Podoba otroka in otroštva v zgodbah Iva Andrića
Manca Zajc:
Obravnava izbranih slikanic z motivom posebnih potreb
Anja Moškerc:
Analiza slikopisov v revijah Ciciban in Cicido
Selvedina Mahmić:
Obravnava problemskih tematik v predšolskem obdobju: Babette Cole
Mateja Lah:
Obravnava pravljic v predšolskem obdobju v različnih medijih
Jasna Kovačič Siuka:
Literarne revije in časopisi za otroke in mlade
Maja Jančar:
Tematika drugačnosti ter primerjava pravljic slovenskih in tujih mladinskih avtorjev
Ana Dolinar:
Izbor slovenskih literarnih junakov za predšolsko obdobje
Petra Kuhar:
Tema otrok s posebnimi potrebami v izbranih delih slovenske mladinske književnosti
Maja Berčič:
Vloga motivacijskih spodbud pri branju v nadaljevanju v vrtcu
Andreja Marjanović:
Motiv potovanja v delih Kristine Brenkove
Darja Štembergar:
Kvalitativna primerjalna analiza pravljic bratov Grimm in animiranih filmov Walta E. Disneyja na osnovi sociološke teorije Jacka D. Zipesa
Tomaž Eržen:
Prispevek revije Ciciban k razvoju slovenske mladinske poezije
Lea Filipič:
Obravnava zbirke pravljic Anje Štefan
Mojca Miko Zorman:
Primernost slikanic za čustveno opismenjevanje predšolskih otrok
Maja Špenko:
Recepcija nemške mladinske književnosti na Slovenskem
Anja Jakljevič:
Bela Krajina v ljudskem pisnem izročilu
Sara Jurčić:
Literarna analiza izbranih uglasbenih pesmi, objavljenih v reviji Cicido
Urška Erman:
Literarna analiza besedil v glasbenih pravljicah v reviji Cicido
Helena Razpotnik:
Ustvarjalnost otrok ob poslušanju ljudske pesniške zbirke Enci benci na kamenci
Nadja Belič:
Obravnava pravljičnega tipa Mojce Pokrajculje ATU 283C* v predšolskem obdobju
Mirjam Grad:
Biblijski motivi v pravljicah Hansa Christiana Andersena
Anja Medle:
Knjižna in književna vzgoja v predšolskem obdobju
Estera Burgar:
Knjižna in knjižnična vzgoja v predšolskem obdobju
Nives Testen:
Obravnava pripovedništva in pesništva Petra Svetine v prvem triletju
Saša Bogataj:
Predšolska bralna značka in izbira slikanice
Monika Rokavec:
Primerjalna analiza pravljic Svetlane Makarovič in Anje Štefan
Tjaša Trček:
Ekokritika: upodobitve narave v izbranih mladinskih delih
Nina Novak:
Obravnava slikanice v prvem starostnem obdobju v vrtcu
Barbara Gorše:
Primerjalna analiza izbranih slovenskih in hrvaških ljudskih pravljic
Mara Peric:
Problemska (tabujska) mladinska književnost v slikanicah v predšolskem obdobju
Lidija Jesenovec:
Analiza izbranih kratkih sodobnih pravljic Svetlane Makarovič in teorija karnevala Mihaila Bahtina
Špela Odar:
Obravnava pesmi Otona Župančiča v predšolskem obdobju
Tina Mlinar Rozinger:
Motiv drugačnosti v Svetlaninih pravljicah, 2008-
Anna Kočar:
Obravnava slikanic v predšolskem obdobju
Sanja Davidović:
Obravnava pesmi Otona Župančiča v vrtcu
Anja Jereb:
Motiv deklice v sodobni mladinski književnosti
Sandra Voh:
Primerjalna analiza izbranih slovenskih in srbskih ljudskih pravljic
Evita Koželj:
Motiv družine in problemske tematike v izbranih slikanicah za otroke
Gabriela Mezeg:
Primerjalna analiza motiva revščine v slikanicah
Tamara Škvorc:
Literarna analiza štirih antologij (Čudežni vrt, Drevo pravljic, Pravljični cvet in Zlata ptica)
Taja Geč:
Obravnava izbranih rezijanskih pravljic iz zbirke Zverinice iz Rezije (2014)
Sara Barle:
Skrivnost iz Kellsa
Maja Volek Potočar:
Tema otrok s posebnimi potrebami v izbranih delih slovenske pisateljice Helene Kraljič
Nina Založnik:
Vloga vzgojitelja pri obravnavi problemske tematike smrt in metode obravnave v vrtcu
Irena Grubar:
Otroški literarni junaki v vrtcu
Urška Mijatović:
Koncept časa v kratki sodobni pravljici Bine Štampe Žmavc
Anja Dimnik:
Obravnava izbranih mladinskih del s problemsko tematiko nasilja
Slavica Perpar:
Problemska tematika (spolne) zlorabe otrok v mladinski književnosti
Simon Kveder:
Strukturalistični pogled na pravljice po Vladimirju Jakovleviču Proppu
Maja Prebil:
Problemske teme v slikanicah
Tina Cunk:
Analiza knjižne zbirke Velika slikanica za predšolske otroke
Teja Rajter:
Ekokritika v izbranih pravljicah Svetlane Makarovič
Nika Ostanek:
Avtonomija vzgojiteljev pri izbiri kakovostnih slikanic v predšolskem obdobju
Eva Mušič:
Sprejemanje literarnih likov v izbranih slikanicah v predšolskem obdobju
Tjaša Mediževec:
Obravnava motiva spolnosti v izbranih slikanicah
Maja Čičerov:
Obravnava izbranih del Franceta Bevka v predšolskem obdobju
Pia Kobal:
Motivno-tematska analiza pesmi v reviji Zvonček (1900-1939)
Tajda Ograjšek:
Literarna analiza Schönwerthovih in Grimmovih pravljic na osnovi Lüthijeve literarne teorije
Andrijana Vasilić:
Motiv beguncev v otroških slikanicah
Manca Tomažin:
Obdelava Župančičevih Mehurčkov v predšolskem obdobju
Eva Veteršek:
Obravnava motiva medsebojnih odnosov v zbirkah pravljic Medo in Pujsi 1 ter Pipi in Melkijad
Zala Marija Vuga:
Pravljični liki s posebnimi potrebami v Grimmovih pravljicah - razvijanje empatije
Elmina Hrnčić:
Različni teoretični pogledi na pravljico Sneguljčica ATU 709
Ermina Alijagić:
Primerjalna analiza izbranih slovenskih in bosanskih ljudskih pravljic
Other documents (73)
Milena Blažič:
Collection of Macedonian folk tales The sun’s sister in an intercultural context
Milena Blažič, Kasilda Bedenk:
Slovenske pravljičarke
Z Mileno Milevo Blažić o pravljicah
Pravljice so eno najboljših ideoloških orodij
Milena Blažič:
Recepcija slovenske mladinske književnosti doma in v tujini
Milena Blažič:
Kratka pripovedna proza v slikaniški obliki pri pouku književnosti
Milena Blažič:
Uvod v teorijo mladinske književnosti
Milena Blažič:
Mladinska književnost in različni mediji - primerjalna analiza Cesarjevih novih oblačil (novela, pravljica, radijska igra)
Milena Blažič:
Slovenia
Milena Blažič:
Mladinska književnost v literarni vedi in v izobraževanju
Milena Blažič:
Zgodovinski oris prostega spisja na Slovenskem od leta 1850 do danes
Milena Blažič:
Podoba ženske v Trubarjevih besedilih
Milena Blažič:
Infrastruktura slovenske mladinske književnosti
Milena Blažič:
Razvoj predloga nacionalne strategije na področju brezdomstva
Milena Blažič:
Umetnostno besedilo in novi mediji
Milena Blažič:
Poučevanje starejše slovenske književnosti v devetletki - študij primera Primož Trubar
Milena Blažič:
Utopije v sodobni slovenski mladinski književnosti (1980-2010)
Milena Blažič:
Meddisciplinarni pogled na pravljice - študij primera deklice brez rok (ATU 510)
Milena Blažič:
Medmedijski projekt - slovenska mladinska književnost na spletu
Milena Blažič:
Multilingualism and interculturalism in fairy tales - Dorothea Viehmann, Laura Gonzenbach and Tina Vajt – ATU 402
Milena Blažič:
Primeri uspešnega branja leposlovja v slovenščini
Milena Blažič:
Reading and writing appreciation in Slovene elementary schools
Milena Blažič:
Slovenska realistična in fantastična pripoved pri pouku književnosti v osnovni šoli
Milena Blažič:
Children's literature in South Eastern Europe
Milena Blažič:
From reader-response to writer-response theory
Nismo v filmu
Oče na skiroju, sin z violino v roki
Lojze Kovačič
Milena Blažič:
Priredbe mladinskih besedil v Lutkovnem gledališču Ljubljana (1948-2008)
Milena Blažič:
Fantastične pripovedi Nika Grafenauerja - pravljični triptih o Mahajani
Milena Blažič:
Mate Dolenc: Polnočna kukavica in druge zgodbe
Milena Blažič:
Irena Velikonja: Leto v znamenju polža
Milena Blažič:
Podoba otroka v Trubarjevih delih
Milena Blažič:
Analysis of pandemic picture books for children based on the book by Slavoj Žižek, Pan[dem]ic! Covid-19 shakes the world
Milena Blažič:
Alma Karlin, The youngest granddaughter of the honorable I chao (i tschaos jüngstes enkelkind), 1948, 2016
Milena Blažič, Jani Kovačič:
Orpheus from hell - a selection of songs from the concentration camps performed by Aleksander Kulisiewicz
Milena Blažič:
Memetics and the cultural evolution of Grimmsʼ fairy tales in Slovenian territory (1849-2012)
Milena Blažič:
The originality od Slovenian children's and young-adult literature
Milena Blažič:
Motiv zrcala v mladinski književnosti - študij primera Grigor Vitez Zrcalce
Milena Blažič:
Recepcija slovenske književnosti za mlade u domovini i inozemstvu
Maja Adamič:
Elementi ljudskega izročila v pravljicah Svetlane Makarovič
Petra Gomišček:
Vzgoja predšolskih otrok v slikanicah
Milena Blažič:
Od recepcijske do sistemske didaktike književnosti
Milena Blažič:
Subversive youth literature – a fairy tale play by Alenka Gerlovič, Jurček and the Three Bandits (1944), in context
Milena Blažič:
Kreativno pisanje
Milena Blažič:
Zgodovinski oris prostega spisja na Slovenskem
Milena Blažič:
Niko Grafenauer - sodobni mladinski klasik
Milena Blažič:
Jana Bauer: Groznovilca v hudi hosti
Milena Blažič, Kasilda Bedenk:
Slovenščina v (mladinski) književnosti
Milena Blažič:
Svetlana Makarovič: Balada o Sneguročki
Milena Blažič:
Ivana Brlić-Mažuranić u europskom kontekstu
Milena Blažič:
Zbirka makedonskih ljudskih pravljic Sončeva sestra v medkulturnem kontekstu
Milena Blažič:
Razvijanje literarne ustvarjalnosti s SSKJ
Milena Blažič, Kasilda Bedenk:
Slovenščina v (mladinski) književnosti
Milena Blažič, Kasilda Bedenk:
Govorjeni jezik v pravljicah
Milena Blažič, Jani Kovačič:
Medieval music or how we let hermeneutics down
Milena Blažič:
Motif of the City of Ljubljana in Slovenian (youth) literature–literary Ljubljana
Milena Blažič:
Holocaust in education — culling the Diary of Ana Frank from the curriculum for Slovenian (2018/2019)
Milena Blažič:
Comparative analysis of Apuleius’ metamorphoses and Polish fairy tales – a case study of Cupid and Psyche
Milena Blažič:
Comparative analysis of Slovenian and Bulgarian fairy tales
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Slovenian fairy tales in European context
Milena Blažič:
Fairy-tale motifs of Hinko Smrekar
Milena Blažič, Arburim Iseni:
A millennium of One thousand and one nights
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Religious motifs in the fairy tales of Oscar Wilde
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Comparative analysis of youth texts by Oscar Wild and Ciril Kosmač
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Views on the picturebook
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Mapping cultural heritage in an international context - the Slovenian unique - painted beehive panels (using ICT in the classroom)
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Woman storytelling
Milena Blažič:
Holokavst v izobraževanju – izločitev Dnevnika Ane Frank iz učnega načrta za slovenščino (2019)
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Teaching literature with creative problem-solving in the second trimester of elementary school
Milena Blažič, Arburim Iseni, Lumturije Kurtishaj:
Youth classics in the Slovenian curriculum (1869-2024)
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Religious motifs in the fairy tales of Hans Christian Andersen
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Slovenian-Polish translations of youth literature the case study of Sodobnost International