Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Marica Žveglič:
Raba informacijsko-komunikacijskih tehnologij za doseganje ciljev pri pouku slovenščine v osnovni šoli
Petra Novak:
Zastopanost ljudskega slovstva v učnih načrtih in učbenikih na predmetni stopnji osemletne in devetletne osnovne šole
Marijanca Ajša Vižintin:
Vključevanje otrok priseljencev prve generacije in medkulturni dialog v slovenski osnovni šoli
Magistrska dela (27)
Marija Slejko:
Inovativna aplikacija Proppove Zgodovinske korenine čarobne pravljice
Darja Lokar Govednik:
Primerjava slovenskih in španskih mladinskih književnih besedil
Katja Prejac:
Obravnava slikanic z motivom COVID-19 z učenci
Mojca Vitez:
Bralna motivacija petošolcev za branje tiskanega in elektronskega gradiva
Maja Gojić:
Primerjalna analiza učnih načrtov učnih jezikov v Sloveniji in Angliji ter tujega jezika v Sloveniji s poudarkom na književnosti
Tina Renko:
Primerjalna analiza branja in poznavanja avtorjev in del iz prenovljenega učnega načrta za slovenščino v osnovni šoli (2011)
Simona Samida:
Analiza literarnih besedil v almanahu Lutkovnega gledališča Ljubljana (1948-2008) in projekt Sapramiška
Nataša Sadar Šoba:
Preseganje stereotipov in predsodkov skozi večkulturnost v ljudskih pravljicah
Saška Škrubej:
Pomen pravljic za socialno-čustveni razvoj otrok
Dunja Srdarev:
Analiza kurikulov predšolske vzgoje na področju jezika
Maja Rupnik:
Primerjalna literarna analiza in prevod izbranih pravljic Tatjane Pregl Kobe v angleški jezik
Karmen Lazić:
Vpliv interpretativnega branja na empatijo učencev prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Katja Ratej:
Motiv družine in problemske tematike v zbirki Anica Dese Muck
Maruša Rupert:
Primerjalna analiza Roalda Dahla: Gravža in Andreja Rozmana Roze: Mali rimski cirkus
Barbara Bučer:
Povzemanje teme in bistvenih značilnosti besedila na osnovi petih značilnosti literarne analize
Maja Berčič:
Primerjalna analiza slovenskih ljudskih pravljice Zlata ptica in njenih različic po teoriji Vladimirja Proppa
Anja Lukan:
Pregled in predstavitev tabujskih tem v slovenski mladinski književnosti
Aja Komel:
Podobe dečkov v predlagani in obvezni literaturi slovenskih avtorjev v devetletki (UN, 2012)
Maša Mušič:
Obravnava izbranih rezijanskih pravljic v osnovni šoli
Luka Kropivnik:
Ivan Hribar med politikom in književnikom
Hristina Dinkova:
Primerjalna analiza izbranih slovenskih in bolgarskih živalskih pravljic
Polona Starčević:
Primerjalna analiza motiva revščine v izbranih pravljicah - študija primera H. C. Andersena in F. Levstika
Kaja Plošnik:
Priredba treh izbranih slikanic za potrebe lahkega branja
Tjaša Mediževec:
Detabuizacija motiva spolnosti v problemskih slikanicah za otroke
Eva Bobnar:
Aplikacija teorije uma v izbranih pravljicah za predšolskega otroka z govorno-jezikovnimi motnjami
Tjaša Pogačar:
Izbira kakovostne slikanice za otroke
Ema Oražem:
Večnaslovniško pisanje Svetlane Makarovič na primeru treh izbranih pravljic
Diplomska dela (100)
Maja Brvar Zupančič:
Obravnava Kosovelove poezije v predšolskem obdobju
Urška Bolta Salihović:
Literarna analiza živalskih pravljic v zbirki Babica pripoveduje
Romana Tavčar:
Obravnava fantastične pripovedi Severni sij v 5. razredu osnovne šole
Eva Križnič:
Morfologija pravljic avtorice Lee Fatur po Vladimirju J. Proppu
Vida Arko:
Obravnava pesmi Neže Maurer v drugem triletju
Milena Varga:
Primerjalna analiza pravljičnega tipa Janko in Metka (ATU 327A)
Maja Mav:
Primerjava mladih bralcev serije knjig in filma Luca Bessona o Arturju
Jasna Maček:
Pripovedovanje in pravljične ure v splošnih knjižnjicah[!]
Katja Ban:
Uporaba preglednega in priporočilnega seznama mladinskih knjig v predšolskem obdobju
Mojca Mahkovic:
Obravnava proze in poezije Lile Prap v prvem triletju
Janja Cimrmančič:
Uporaba poučnih knjig v vrtcu
Dominika Petač:
Razvijanje ustvarjalnih sposobnosti učencev v prvem triletju 9-letne osnovne šole
Lana Milana Pibernik:
Primerjalna analiza fantastične pripovedi Čarovnik iz Oza Lymana Franka Bauma ter filmske priredbe
Matija Martinec:
Razvijanje ustvarjalnih sposobnosti pri književnem pouku v četrtem razredu devetletne osnovne šole
Alenka Može:
Pouk književnosti v Sloveniji in na Finskem
Marija Perdih:
Pripovedovanje in ustvarjanje zgodb v likovni terapiji z odraslimi
Maja Premrl:
Književna primerjava različic Knjige o džungli
Vesna Podržaj:
Izvirnost v modelu kratke sodobne pravljice v mladinskih besedilih Ide Mlakar
Anja Komes:
Obravnava pravljice iz zbirke arabskih pravljic Tisoč in ena noč v 4. razredu
Brigita Krasnik:
Primerjalna analiza mladinskih besedil Dese Muck in Christine Nöstlinger
Bernardka Zupan:
Obravnavanje ljudskega pripovednega besedila v izobraževanju
Tina Zorman:
Primerjava slovenskih in estonskih ljudskih pravljic
Ana Ložar:
Kvalitativna primerjalna analiza pravljic bratov Grimm in Manice Koman na osnovi strukturalistične teorije Vladimirja J. Proppa
Jasna Jožef:
Analiza slikanic Lile Prap in njihova recepcija na Japonskem
Kaja Batistič:
Motiv šolstva v slovenski mladinski književnosti
Urška Hrast:
Oglaševanje v otroški reviji Cicido
Simona Kavčič:
Bralna motivacija pri pouku v šoli
Maja Križman:
Primerjalna analiza izbranih Grimmovih pravljic v nemških izdajah in slovenskih prevodih
Metka Čibej:
Slovenske mladinske avtorice
Martina Klemenčič:
Analiza zbirke Veliki pravljičarji
Liljana Pavlič:
Ezopove basni v vrtcu
Miha Brezovnik:
Primerjalna analiza Kralja Matjaža v slovenski in madžarski literaturi ter njegova popularizacija v zunajliterarnem življenju
Larisa Ćavar:
Ekokritika
Barbara Brlek:
Sodobna slovenska poezija in njena obravnava v predšolskem obdobju
Bojana Mijatović:
Obravnava slikanic Andreje Peklar v prvem starostnem obdobju v vrtcu
Nevena Ješić:
Podoba otroka in otroštva v zgodbah Iva Andrića
Manca Zajc:
Obravnava izbranih slikanic z motivom posebnih potreb
Anja Moškerc:
Analiza slikopisov v revijah Ciciban in Cicido
Selvedina Mahmić:
Obravnava problemskih tematik v predšolskem obdobju: Babette Cole
Mateja Lah:
Obravnava pravljic v predšolskem obdobju v različnih medijih
Jasna Kovačič Siuka:
Literarne revije in časopisi za otroke in mlade
Maja Jančar:
Tematika drugačnosti ter primerjava pravljic slovenskih in tujih mladinskih avtorjev
Ana Dolinar:
Izbor slovenskih literarnih junakov za predšolsko obdobje
Petra Kuhar:
Tema otrok s posebnimi potrebami v izbranih delih slovenske mladinske književnosti
Maja Berčič:
Vloga motivacijskih spodbud pri branju v nadaljevanju v vrtcu
Andreja Marjanović:
Motiv potovanja v delih Kristine Brenkove
Darja Štembergar:
Kvalitativna primerjalna analiza pravljic bratov Grimm in animiranih filmov Walta E. Disneyja na osnovi sociološke teorije Jacka D. Zipesa
Tomaž Eržen:
Prispevek revije Ciciban k razvoju slovenske mladinske poezije
Lea Filipič:
Obravnava zbirke pravljic Anje Štefan
Mojca Miko Zorman:
Primernost slikanic za čustveno opismenjevanje predšolskih otrok
Maja Špenko:
Recepcija nemške mladinske književnosti na Slovenskem
Anja Jakljevič:
Bela Krajina v ljudskem pisnem izročilu
Sara Jurčić:
Literarna analiza izbranih uglasbenih pesmi, objavljenih v reviji Cicido
Urška Erman:
Literarna analiza besedil v glasbenih pravljicah v reviji Cicido
Helena Razpotnik:
Ustvarjalnost otrok ob poslušanju ljudske pesniške zbirke Enci benci na kamenci
Nadja Belič:
Obravnava pravljičnega tipa Mojce Pokrajculje ATU 283C* v predšolskem obdobju
Mirjam Grad:
Biblijski motivi v pravljicah Hansa Christiana Andersena
Anja Medle:
Knjižna in književna vzgoja v predšolskem obdobju
Estera Burgar:
Knjižna in knjižnična vzgoja v predšolskem obdobju
Nives Testen:
Obravnava pripovedništva in pesništva Petra Svetine v prvem triletju
Saša Bogataj:
Predšolska bralna značka in izbira slikanice
Monika Rokavec:
Primerjalna analiza pravljic Svetlane Makarovič in Anje Štefan
Tjaša Trček:
Ekokritika: upodobitve narave v izbranih mladinskih delih
Nina Novak:
Obravnava slikanice v prvem starostnem obdobju v vrtcu
Barbara Gorše:
Primerjalna analiza izbranih slovenskih in hrvaških ljudskih pravljic
Mara Peric:
Problemska (tabujska) mladinska književnost v slikanicah v predšolskem obdobju
Lidija Jesenovec:
Analiza izbranih kratkih sodobnih pravljic Svetlane Makarovič in teorija karnevala Mihaila Bahtina
Špela Odar:
Obravnava pesmi Otona Župančiča v predšolskem obdobju
Tina Mlinar Rozinger:
Motiv drugačnosti v Svetlaninih pravljicah, 2008-
Anna Kočar:
Obravnava slikanic v predšolskem obdobju
Sanja Davidović:
Obravnava pesmi Otona Župančiča v vrtcu
Anja Jereb:
Motiv deklice v sodobni mladinski književnosti
Sandra Voh:
Primerjalna analiza izbranih slovenskih in srbskih ljudskih pravljic
Evita Koželj:
Motiv družine in problemske tematike v izbranih slikanicah za otroke
Gabriela Mezeg:
Primerjalna analiza motiva revščine v slikanicah
Tamara Škvorc:
Literarna analiza štirih antologij (Čudežni vrt, Drevo pravljic, Pravljični cvet in Zlata ptica)
Taja Geč:
Obravnava izbranih rezijanskih pravljic iz zbirke Zverinice iz Rezije (2014)
Sara Barle:
Skrivnost iz Kellsa
Maja Volek Potočar:
Tema otrok s posebnimi potrebami v izbranih delih slovenske pisateljice Helene Kraljič
Nina Založnik:
Vloga vzgojitelja pri obravnavi problemske tematike smrt in metode obravnave v vrtcu
Irena Grubar:
Otroški literarni junaki v vrtcu
Urška Mijatović:
Koncept časa v kratki sodobni pravljici Bine Štampe Žmavc
Anja Dimnik:
Obravnava izbranih mladinskih del s problemsko tematiko nasilja
Slavica Perpar:
Problemska tematika (spolne) zlorabe otrok v mladinski književnosti
Simon Kveder:
Strukturalistični pogled na pravljice po Vladimirju Jakovleviču Proppu
Maja Prebil:
Problemske teme v slikanicah
Tina Cunk:
Analiza knjižne zbirke Velika slikanica za predšolske otroke
Teja Rajter:
Ekokritika v izbranih pravljicah Svetlane Makarovič
Nika Ostanek:
Avtonomija vzgojiteljev pri izbiri kakovostnih slikanic v predšolskem obdobju
Eva Mušič:
Sprejemanje literarnih likov v izbranih slikanicah v predšolskem obdobju
Tjaša Mediževec:
Obravnava motiva spolnosti v izbranih slikanicah
Maja Čičerov:
Obravnava izbranih del Franceta Bevka v predšolskem obdobju
Pia Kobal:
Motivno-tematska analiza pesmi v reviji Zvonček (1900-1939)
Tajda Ograjšek:
Literarna analiza Schönwerthovih in Grimmovih pravljic na osnovi Lüthijeve literarne teorije
Andrijana Vasilić:
Motiv beguncev v otroških slikanicah
Manca Tomažin:
Obdelava Župančičevih Mehurčkov v predšolskem obdobju
Eva Veteršek:
Obravnava motiva medsebojnih odnosov v zbirkah pravljic Medo in Pujsi 1 ter Pipi in Melkijad
Zala Marija Vuga:
Pravljični liki s posebnimi potrebami v Grimmovih pravljicah - razvijanje empatije
Elmina Hrnčić:
Različni teoretični pogledi na pravljico Sneguljčica ATU 709
Ermina Alijagić:
Primerjalna analiza izbranih slovenskih in bosanskih ljudskih pravljic
Druga dela (73)
Milena Blažič:
Collection of Macedonian folk tales The sun’s sister in an intercultural context
Milena Blažič, Kasilda Bedenk:
Slovenske pravljičarke
Z Mileno Milevo Blažić o pravljicah
Pravljice so eno najboljših ideoloških orodij
Milena Blažič:
Recepcija slovenske mladinske književnosti doma in v tujini
Milena Blažič:
Kratka pripovedna proza v slikaniški obliki pri pouku književnosti
Milena Blažič:
Uvod v teorijo mladinske književnosti
Milena Blažič:
Mladinska književnost in različni mediji - primerjalna analiza Cesarjevih novih oblačil (novela, pravljica, radijska igra)
Milena Blažič:
Slovenia
Milena Blažič:
Mladinska književnost v literarni vedi in v izobraževanju
Milena Blažič:
Zgodovinski oris prostega spisja na Slovenskem od leta 1850 do danes
Milena Blažič:
Podoba ženske v Trubarjevih besedilih
Milena Blažič:
Infrastruktura slovenske mladinske književnosti
Milena Blažič:
Razvoj predloga nacionalne strategije na področju brezdomstva
Milena Blažič:
Umetnostno besedilo in novi mediji
Milena Blažič:
Poučevanje starejše slovenske književnosti v devetletki - študij primera Primož Trubar
Milena Blažič:
Utopije v sodobni slovenski mladinski književnosti (1980-2010)
Milena Blažič:
Meddisciplinarni pogled na pravljice - študij primera deklice brez rok (ATU 510)
Milena Blažič:
Medmedijski projekt - slovenska mladinska književnost na spletu
Milena Blažič:
Multilingualism and interculturalism in fairy tales - Dorothea Viehmann, Laura Gonzenbach and Tina Vajt – ATU 402
Milena Blažič:
Primeri uspešnega branja leposlovja v slovenščini
Milena Blažič:
Reading and writing appreciation in Slovene elementary schools
Milena Blažič:
Slovenska realistična in fantastična pripoved pri pouku književnosti v osnovni šoli
Milena Blažič:
Children's literature in South Eastern Europe
Milena Blažič:
From reader-response to writer-response theory
Nismo v filmu
Oče na skiroju, sin z violino v roki
Lojze Kovačič
Milena Blažič:
Priredbe mladinskih besedil v Lutkovnem gledališču Ljubljana (1948-2008)
Milena Blažič:
Fantastične pripovedi Nika Grafenauerja - pravljični triptih o Mahajani
Milena Blažič:
Mate Dolenc: Polnočna kukavica in druge zgodbe
Milena Blažič:
Irena Velikonja: Leto v znamenju polža
Milena Blažič:
Podoba otroka v Trubarjevih delih
Milena Blažič:
Analysis of pandemic picture books for children based on the book by Slavoj Žižek, Pan[dem]ic! Covid-19 shakes the world
Milena Blažič:
Alma Karlin, The youngest granddaughter of the honorable I chao (i tschaos jüngstes enkelkind), 1948, 2016
Milena Blažič, Jani Kovačič:
Orpheus from hell - a selection of songs from the concentration camps performed by Aleksander Kulisiewicz
Milena Blažič:
Memetics and the cultural evolution of Grimmsʼ fairy tales in Slovenian territory (1849-2012)
Milena Blažič:
The originality od Slovenian children's and young-adult literature
Milena Blažič:
Motiv zrcala v mladinski književnosti - študij primera Grigor Vitez Zrcalce
Milena Blažič:
Recepcija slovenske književnosti za mlade u domovini i inozemstvu
Maja Adamič:
Elementi ljudskega izročila v pravljicah Svetlane Makarovič
Petra Gomišček:
Vzgoja predšolskih otrok v slikanicah
Milena Blažič:
Od recepcijske do sistemske didaktike književnosti
Milena Blažič:
Subversive youth literature – a fairy tale play by Alenka Gerlovič, Jurček and the Three Bandits (1944), in context
Milena Blažič:
Kreativno pisanje
Milena Blažič:
Zgodovinski oris prostega spisja na Slovenskem
Milena Blažič:
Niko Grafenauer - sodobni mladinski klasik
Milena Blažič:
Jana Bauer: Groznovilca v hudi hosti
Milena Blažič, Kasilda Bedenk:
Slovenščina v (mladinski) književnosti
Milena Blažič:
Svetlana Makarovič: Balada o Sneguročki
Milena Blažič:
Ivana Brlić-Mažuranić u europskom kontekstu
Milena Blažič:
Zbirka makedonskih ljudskih pravljic Sončeva sestra v medkulturnem kontekstu
Milena Blažič:
Razvijanje literarne ustvarjalnosti s SSKJ
Milena Blažič, Kasilda Bedenk:
Slovenščina v (mladinski) književnosti
Milena Blažič, Kasilda Bedenk:
Govorjeni jezik v pravljicah
Milena Blažič, Jani Kovačič:
Medieval music or how we let hermeneutics down
Milena Blažič:
Motif of the City of Ljubljana in Slovenian (youth) literature–literary Ljubljana
Milena Blažič:
Holocaust in education — culling the Diary of Ana Frank from the curriculum for Slovenian (2018/2019)
Milena Blažič:
Comparative analysis of Apuleius’ metamorphoses and Polish fairy tales – a case study of Cupid and Psyche
Milena Blažič:
Comparative analysis of Slovenian and Bulgarian fairy tales
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Slovenian fairy tales in European context
Milena Blažič:
Fairy-tale motifs of Hinko Smrekar
Milena Blažič, Arburim Iseni:
A millennium of One thousand and one nights
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Religious motifs in the fairy tales of Oscar Wilde
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Comparative analysis of youth texts by Oscar Wild and Ciril Kosmač
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Views on the picturebook
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Mapping cultural heritage in an international context - the Slovenian unique - painted beehive panels (using ICT in the classroom)
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Woman storytelling
Milena Blažič:
Holokavst v izobraževanju – izločitev Dnevnika Ane Frank iz učnega načrta za slovenščino (2019)
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Teaching literature with creative problem-solving in the second trimester of elementary school
Milena Blažič, Arburim Iseni, Lumturije Kurtishaj:
Youth classics in the Slovenian curriculum (1869-2024)
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Religious motifs in the fairy tales of Hans Christian Andersen
Milena Blažič, Arburim Iseni:
Slovenian-Polish translations of youth literature the case study of Sodobnost International