Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (4)

  1. Boštjan Udovič: Ekonomska varnost in ekonomska diplomacija
  2. Gregor Pfajfar: The gap between buyers and sellers and its influence on conflict within international distribution channels
  3. David Đukić: Učinki transformacijskega vodenja na prodajalce v izvozu
  4. Jelena Ćirjaković: Prenos poslovnih aktivnosti in procesov na mednarodne trge kot vir konkurenčnih prednosti slovenskih podjetij

MSc theses (62)

  1. Maja Kimovec: Tržni potencial Nordijskega centra Planica
  2. Jure Gabrovšek: Vloga razvitosti okolja pri nakupu električnih vozil
  3. Tjaša Bračko: Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram
  4. Andreja Mulec Bohinc: Analiza poslovnega okolja Azerbajdžana, Kazahstana, Turkmenistana in Uzbekistana ter priložnosti za slovenska podjetja
  5. Gregor Cesar: Razvoj trženjske strategije kulturnega dogodka
  6. Andrej Teraž: Strategija pozicioniranja jogurtov na slovenskem trgu
  7. Damir Ahmetović: Strategija budućeg razvoja tekstilne i odjevne industrije Republike Hrvatske
  8. Taja Kaker: Digitalizacija in novi pristopi v izobraževanju za doseganje večje konkurenčne prednosti gospodarstva
  9. Jure Šenk: Strategija vstopa blagovne znamke Victoria Secret na slovenski trg
  10. Nataša Šteferl Popit: Analiza poslovnih omrežij na primeru podjetja Trimo
  11. Štefan Japelj: Vpliv dejavnikov na določanje vrednosti sponzorskih pogodb nogometnih klubov v Sloveniji
  12. Marko Lukšič: Analiza vhodne internacionalizacije podjetja Iskratel
  13. Ajda Kline: Vpliv športnikove osebne znamke na njegov uspeh
  14. Gregor Umek: Analiza poslovnega in investicijskega okolja izbranih arabskih trgov
  15. Andraž Brilli, Tina Grubelnik, Ajda Lah: Analiza nakupnega procesa in izdelava strategije pozicioniranja izbrane blagovne znamke spodnjega perila na češkem trgu
  16. Nataša Ahčin: Trženje eko vozil v pogojih krize v avtomobilski industriji
  17. Staša Žunič: Elektronska knjiga - izziv slovenskemu založništvu
  18. Andraž Klun: Vpliv kulturnih razlik na poslovanje slovenskih podjetij v Indiji
  19. Martina Gojkošek: Slovenska gospodarska diplomacija v Ruski federaciji
  20. Rok Bartol: Vpliv gospodarske krize na sponzoriranje športa
  21. Gregor Cimperman: Trženjska strategija podjetja Tronitec na avstrijskem trgu
  22. Simona Pavlič Založnik: Kakovost zdravstvenih storitev v Zdravilišču Terme Zreče kot dejavnik njegovega razvoja
  23. Edita Gabrič: A corporate university
  24. Mira Miloševič: Prepoznavnost Mercatorja kot sponzorja v športu
  25. Rok Miklič: The influence of cultural dimensions on international business between China and EU
  26. Matjaž Viher: Viri konkurenčnosti in internacionalizacija slovenskih malih informacijsko komunikacijsko tehnoloških podjetij
  27. Tomaž Kreutz: Vstop podjetja Argas na nemški trg vozil z avtomatsko ročnim gasilnim sredstvom
  28. Sanja Ristić: Analiza posebnosti turškega pogajalskega sloga
  29. Branko Nemeš: Vpliv medkulturnih razdalj na poslovanje Slovenije z Andsko skupnostjo
  30. Darja Saksida Bogataj: Ključna znanja za poslovanje slovenskih podjetij na kitajskem trgu
  31. Matej Kovač: Trženje visokotehnoloških proizvodov s primerom na trgu Ruske federacije
  32. Rado Vukadinović Levski: Vpliv internacionalizacije podjetja Lesnina na slovensko pohištveno industrijo
  33. Nataša Berčan: Nakupno odločanje pri izbiri in ureditvi stanovanja
  34. Lina Gradišar: Vpliv globalne krize na sponzoriranje športa v Sloveniji
  35. Tina Bajde: Uvedba trgovske znamke
  36. Elizabeta Hernaus Berlec: Pomen in razvoj trženja športnih oddelkov na Šolskem centru za pošto, ekonomijo in telekomunikacije (ŠC PET)
  37. Ivan Buhanec: Kulturološke značilnosti poslovanja v Saudovi Arabiji
  38. Doris Dobnikar Novak: Analiza zadovoljstva turistov v turistični destinaciji Ljubljana
  39. Karmen Keržar: Razvoj trženjske strategije pravične trgovine
  40. Monika Lavrenčič: Analiza možnosti vstopa podjetja Studio Moderna na kazahstanski trg
  41. Mateja Novak Resman: Merjenje zadovoljstva odjemalcev podjetja Veyance Technologies Europe
  42. Aleš Šuligoj: Posebnosti trženja nizkostroškovnih letalskih prevoznikov
  43. Nataša Luketina: Analiza možnosti trženja Freestyler naprave in Freestyler vadbenega koncepta na slovenskem trgu
  44. Miha Grilj: Možnosti trženja kardiovaskularnih zdravil na izbranih trgih držav JV Azije
  45. Jerneja Rupnik: Razvoj blagovne znamke M SORA
  46. Valentina Cej: Politično tveganje v mednarodnem poslovanju podjetij
  47. Jure Doler: Pomen blagovnih znamk v športu
  48. Dejan Ule: Strategija razvoja blagovne znamke Alveus na mednarodnih trgih
  49. Tanja Kramar: Značilnosti ruskega pogajalskega sloga
  50. Anita Novak: Informatizacija procesov upravljanja odnosov s strankami
  51. Lea Slokar: Tržni potencial Velike Britanije za slovenska vina
  52. Edna Džanić: Financiranje nepremičnin z leasingom v slovenskih podjetjih
  53. Nataša Škorc: Vpliv podobe vrhunskega športnika na blagovno znamko
  54. Jelena Ćirjaković: Globalni izzivi trženja na trgu digitalnih skladb
  55. Miha Šuligoj: Upravljanje odnosov s strateškimi kupci Slovenskega orodjarskega grozda (SOG) z uporabo interneta
  56. Monika Lisjak: Izkustvene skupnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetja
  57. Veronika Strgar: Partnersko povezovanje blagovnih znamk (co-branding) kot trženjska strategija mednarodnega podjetja
  58. Aleksander Kuljaj: Značilnosti kitajskega pogajalskega sloga
  59. Špela Kern: Poslovno modeliranje kot podpora odločanja in oblikovanje celovitih trženjskih rešitev v podjetju Iskratel s primerom
  60. Aljoša Rojec: Oblikovanje trženjskih strategij na medorganizacijskih trgih za izdelke visoketehnologije s področja telekomunikacij
  61. Damjan Rotar: Analiza romunskega trga zdravil s stališča Krkinih proizvodov
  62. Boštjan Jenko: Elektronsko trženje zavarovanj prek interneta

Bsc theses (120)

  1. Marko Prekić: Trženje šole golfa
  2. Katarina Vrhunc: Razvoj trženjske strategije podjetja Domel na kitajskem trgu
  3. Nina Grobelnik: Analiza možnosti vstopa podjetja Moj obrtnik na češki trg s sistemom spletnega licitiranja
  4. Luka Gržinič: Možnosti vstopa blagovne znamke Benquick na francoski trg
  5. Vita Omladič Puhan: Trženjsko ovrednotenje projekta Era City Makedonija
  6. David Mošić: Učinkovit globalni manager
  7. Miha Škarič: Analiza tržnega potenciala avtomobilov na električni pogon na slovenskem trgu
  8. Anja Premelč: Biometrija in njen tržni potencial
  9. Romana Rojc: Sponzorstva v športu
  10. Rok Bizjak: Trženje športa - Košarkarska zveza Slovenije
  11. Vanja Golob: Analiza trženjskega okolja
  12. Irena Bertoncelj: Analiza tržnih priložnosti sesalnih enot na trgu masažnih kadi
  13. Mitja Koščak: Analiza izbrane oblike vstopa podjetja Litostroj Power na kanadski trg
  14. Jure Čuk: Strategija trženja podjetja Obleci.se na trgih nekdanje Jugoslavije
  15. Eva Dimnik: Finančni učinki in razvoj razvrščanja športnih panog v razrede na primeru fundacije za financiranje športnih organizacij v RS
  16. Nenad Bregar: Pogajanja v mednarodnem okolju
  17. Miha Kline: Razvoj in management znamke športnika posameznika
  18. Matej Zupančič: Development of Slovenian house concept
  19. Teja Bertoncelj: Trženje na podlagi odnosov
  20. Veronika Šantej: Sponzoriranje športnika posameznika kot del tržnega komuniciranja podjetja
  21. Mateja Berčan: Strategija vstopa zavarovalno posredniške družbe na hrvaški trg
  22. Ajda Kline: Preznamčenje podjetja Atomske toplice v Terme Olimia
  23. Urška Mivšek: Standardizacija in adaptacija izdelčne skupine Effect na trgih hčerinskih podjetij Unichem
  24. Tina Poje: Možnosti širjenja podjetja KSMC na trge Adriatic regije
  25. Mladenka Aleksija Lukić: Razvoj odnosov s kupci na primeru Lenovo
  26. Alja Purg: Analiza strategije vstopa Helios Domžale na ruski trg
  27. Urška Vrščaj: Analiza dejavnosti knjigotrštva in nakupnih navad na bolgarskem trgu
  28. Tea Resman: Možnosti prodora Elan Invente na italijanski trg
  29. Damjana Štrubelj: Analiza možnosti vstopa podjetja Kolosej na makedonski trg
  30. Petra Drašković: Trženjski koncept hitre mode: Zara
  31. Brigita Tomažič: Analiza zadovoljstva odjemalcev
  32. Ana Husar: Razvoj trženjske strategije Arena Vodafone live
  33. Maja Urh: Analiza kakovosti storitev pri prodaji izbranih znamk avtomobilov
  34. Rok Bartol: Trženjsko komuniciranje v športu
  35. Anja Mlinšek: Moderne oblike zavarovanja plačil in obvladovanje mednarodnega kreditnega tveganja
  36. Damjana Pangerčič: Analiza trga prehranskih dopolnil na slovenskem trgu
  37. Tjaša Berakovič: Možnosti trženja pisala Pilot Frixion Ball na trgu Bosne in Hercegovine
  38. Yan Liu: Export practice and management between China and EU market
  39. Maja Korpar: Posebnosti pogajanj slovenskih poslovnežev na izbranih trgih Latinske Amerike
  40. Simon Kregar: Vpliv priobalnega pomorskega prometa na delovanje oskrbovalnih verig v EU
  41. Uroš Okoren: Razvoj trženjske strategije Košarkarskega kluba Olimpija
  42. Marina Vujin: Vpliv medkulturoloških razlik na poslovna pogajanja
  43. Urška Trampuš: Možnosti trženja izdelka QBOX na slovenskem trgu
  44. Urban Murmayer: Vpliv kulturoloških dejavnikov na strategijo internacionalizacije podjetij
  45. Primož Goršič: Internacionalizacija podjetja LifeClass Hotels & Resorts
  46. Urša Fink: Navidezno nakupovanje na primeru trgovine na drobno
  47. Petra Logar: Prodor Kitajske na evropski trg tekstilnih izdelkov
  48. Tjaša Simončič: Analiza zadovoljstva odjemalcev z ALU programom podjetja Iskra PIO
  49. Katja Rihar: Analiza privlačnosti indijskega trga nepremičnin
  50. Damir Benedičič: Celovite rešitve kot konkurenčna prednost podjetja, primer Trimo d.d.
  51. Martin Zadel: Analiza možnosti vstopa Cimosa d.d. na kitajski in indijski trg avtomobilske industrije
  52. Anja Lemut: Trženjski splet širitve prodaje hidravličnih cilindrov podjetja Sinoslo na področju Šanghaja
  53. Danijela Stojanović: Kulturološke posebnosti japonskega poslovanja
  54. Ana Vidmar: Zavarovanje izvoznih kreditov preko Slovenske izvozne družbe kot oblika spodbujanja vstopa slovenskih podjetij na trg Ruske federacije
  55. Bojan Štruc: Slovenski avtomobilski grozd GIZ ACS kot vzvod internacionalizacije podjetja Štruc Management, s.p.
  56. Dušan Skerbiš: Analiza možnosti vstopa podjetja TOM Oblazinjeno pohištvo d.o.o. Mokronog na danski in švedski trg
  57. Polona Likar: Analiza pričakovanj potencialnih odjemalcev podjetja Hidria Rotomatika, oddelek Fino štancanje
  58. Gorazd Poljanec: Analiza vstopa IMP Klime na poljski trg
  59. Mirjam Žerjav: Trženje na podlagi odnosov
  60. Saša Ušaj: Standardizacija in adaptacija v mednarodmem trženjskem komuniciranju
  61. Sanja Stojaković: Strategija trženja delikatesnih specialitet in pripravljenih jedi na primeru Mercator, d.d.
  62. Mateja Rakovec Podobnik: Spremembe tehnik mednarodnega poslovanja ob vstopu Slovenije v Evropsko unijo
  63. Gregor Podboršek: Analiza strategije nastopa Gorenja na ruskem trgu
  64. Zoran Belac: Analiza možnosti trženja vlakovne garniture AVE podjetja Mehano na španskem trgu
  65. Matjaž Valenčič: Pozicioniranje blagovne znamke Matrix na slovenskem trgu
  66. Jurij Godec: Trženjska strategija vstopa Pivovarne Union na hrvaški trg
  67. Tina Bratkovič: Tveganja in varnost logističnih verig v globalnem poslovanju
  68. Tim Farčnik: Posebnosti trženja športne prireditve
  69. Marko Zadel: Uveljavljanje blagovne znamke Tom na nemškem trgu oblazinjenega sedežnega pohištva
  70. Marko Vahen: Razvoj celovite strategije e-poslovanja v globalno usmerjenih turističnih agencijah
  71. Urban Kisovar: Možnosti vstopa in trženja mulčerja in okopalnika podjetja Tehnos na ruskem trgu
  72. Nenad Jović: Mednarodna primerjava omejitev oglaševanja alkohola
  73. Jasmina Šabić: Analiza možnosti vstopa Mercator, d.d. na ukrajinski trg
  74. Mateja Cvikl: Obnašanje porabnikov v knjigarnah in papirnicah
  75. Aleksandra Gojkovič: Raziskava možnosti vstopa Iskre Prins d.d. na trg Ruske federacije
  76. Špela Pipan: Možnosti rasti in razvoja trženja opažnih plošč na španskem trgu
  77. Janja Komel: Analiza češkega in slovaškega trga čaja
  78. Lucija Živa Živec: Izzivi trženja športne dejavnosti Avto-moto zveze Slovenije
  79. Irena Trobec: Trženjski vidiki globalizacije športa
  80. Staša Varšek: Primerjava nemškega in italijanskega pogajalskega sloga z vidika slovenskih pogajalcev
  81. Anja Marjetič: Vpliv multimodalnega transporta na procese mednarodnega poslovanja
  82. Tamara Ivanetič Ule: Ponovno umeščanje blagovne znamke Alveus na trgu Ruske federacije
  83. Matija Petrovčič: Analiza zadovoljstva odjemalcev podjetja Iskra Avtoelektrika d.d.
  84. Ivana Dimovska: Možnosti razvoja Lek Skopje na makedonskem trgu zdravil
  85. Marjeta Škof: Internacionalizacija podjetij s poudarkom na mrežnem pristopu
  86. Ana Osredkar: Posebnosti trženja na portugalskem trgu
  87. Helena Kralj: Trženjski splet Krke Zdravilišča na tujih trgih
  88. Metka Hlebec: Možnosti širjenja poslovanja podjetja Beti na nemški trg
  89. Katja Pogorevc Zidarič: Analiza konkurenčnih prednosti v storitveni dejavnosti zdraviliški turizem v Sloveniji
  90. Mitja Boncelj: Trženje na podlagi odnosov, kot vidik povečanja zadovoljstva odjemalcev s storitvami Kovintrade-a d.d.
  91. Dunja Ferjan: Multinacionalna podjetja v državah v razvoju
  92. Uroš Zdešar: Etika in trženje na internetu
  93. Luka Stopar: Pospeševanje prodaje in internetno komuniciranje na medorganizacijskih trgih
  94. Petra Lapajne: Analiza sposobnosti in pripravljenosti slovenskih podjetij za vstop in delovanje na trgu Ruske federacije
  95. Marjetka Jakofčič: Blagovna znamka države kot turistične destinacije
  96. Nika Bregar: Ponovno umeščanje blagovne znamke Lancaster na slovenski trg
  97. Gregor Adler: Ponovno pozicioniranje blagovne znamke Barcaffe na trgu Srbije
  98. Primož Juhart: Analiza možnosti vstopa e-študentskega servisa na hrvaški trg
  99. Maja Žagar: Mega knjigarna v Ljubljani - trženjska upravičenost naložbe
  100. Urška Trpin: Vstop Slovenije v Evropsko unijo in vpliv na špedicijsko dejavnost
  101. Boštjan Cankar: Mednarodne ekonomske integracije v Evropi
  102. Darja Lukančič: Inovacije v mednarodnem poslovanju
  103. Tomaž Dolenc: Pomen etike v poslovanju multinacionalnih podjetij
  104. Vladimira Krese: Aplikacije in uporaba novih tehnologij v trženjskem komuniciranju
  105. Jana Klemenčič: Strategija vstopa na trg Velike Britanije
  106. Kristjana Ogrič: Internacionalizacija slovenskega avtomobilskega grozda
  107. Peter Bratož: Značilnosti pogajanj v arabskem svetu
  108. Tjaša Pintar: Vloga Slovenske izvozne družbe pri vstopu slovenskih podjetij na bosanski trg
  109. Simona Stajič: Ponovni vstop podjetja Jub d.d. na trg Zvezne republike Jugoslavije
  110. Aleš Ajlec: Vpliv etike v mednarodnem trženju
  111. Petra Popovič: Pogajanja v mednarodnem trženju - vpliv kulturoloških dejavnikov
  112. Nataša Maček: Elektronsko poslovanje in globalizacija
  113. Primož Grilc: Trženje Save Tires d.o.o. na trgih nekdanje Jugoslavije
  114. Gašper Kern: Pomen zastopstev v mednarodnem poslovanju
  115. Klemen Pipan: Promocijski splet blagovne znamke Goodyear na trgih nekdanje Jugoslavije
  116. Marjan Beltram: Strategija vstopa slovenskih trgovskih podjetij na srbski trg
  117. Mitja Stanjko: Skupna vlaganja kot oblika vstopa na indijski trg - primer Iskraemeco
  118. Katja Zalaznik: Sodelovanje in konkurenca med EU in NAFTA
  119. Eva Žontar: Pomen in uporaba ATA zvezkov v zunanjetrgovinskih postopkih
  120. Nataša Švec: Pristopi uvajanja blagovne znamke Mura na švedski trg

Other documents (24)

  1. Miha Cimperman, Maja Makovec Brenčič, Peter Trkman: Analyzing older users' home telehealth services acceptance behavior - applying an Extended UTAUT model
  2. Maja Makovec Brenčič: Kaj imajo skupnega necenovni dejavniki konkurenčnosti in lokacija njihovega razvoja?
  3. Maja Makovec Brenčič: Teorija virov kot izhodišče strateškega trženja - zgolj teorija, realnost ali prihodnost?
  4. vesna Virant, Maja Makovec Brenčič, Vesna Žabkar: Prilagojeni model trženja na podlagi odnosov na medorganizacijskih trgih v predelovalni dejavnosti
  5. Matevž Rašković, Maja Makovec Brenčič, Gregor Pfajfar: Trikotnik trženja človeških virov in inovacij v najboljših slovenskih zaposlovalcih
  6. Razpotja mednarodnega poslovanja in kultur
  7. Maja Makovec Brenčič, Wim G. Biemans, Avinash Malshe: Sales-marketing interface, its configurations and effects
  8. Zaposlovanje mladih
  9. Oglaševalci v kriznem obdobju
  10. Marko Cah: Posebnosti trženja logističnih storitev na trgu evropske avtoindustrije
  11. Mitja Humar: Analiza možnosti razvoja trga z rezanim lesom na območju Severne Afrike
  12. Maja Makovec Brenčič: PR as a forefront of integral marketing approach
  13. Maja Makovec Brenčič: Koliko še veljajo blagovne znamke?
  14. Maja Makovec Brenčič: Umestitev prodaje v integrirano trženjsko okolje
  15. Maja Makovec Brenčič, Vesna Žabkar: B2B challenges
  16. Maja Makovec Brenčič, Tanja Dmitrović, Ljubica Knežević Cvelbar, Tomaž Kolar, Maja Konečnik Ruzzier, Tanja Mihalič, Irena Ograjenšek, Iča Rojšek, Irena Vida, Vesna Žabkar, Vladimir Gabrijan, Borut Milfelner, Damijan Mumel, Anton Ogorelc, Aleksandra Pisnik, Boris Snoj: Metodologija za stalno spremljanje zadovoljstva turistov
  17. Maja Makovec Brenčič, Matevž Rašković, Miha Škerlavaj: Odnosi med zaposlenimi in podjetji in njihov vpliv na uspešnost poslovanja
  18. Gregor Gorše: Pospeševanje prodaje proizvodov podjetja Adria Mobil s finančnimi instrumenti
  19. Tomaž Kodrič: Analiza možnosti trženja avtomobilske znamke Kia na slovenskem in hrvaškem trgu
  20. Borut Fakin: Strategija trženja turističnega podjetja na primeru hotelskega kompleksa Salinera II
  21. David Bor Švagelj: Posebnosti trženja spletne trgovine na primeru podjetja Colby
  22. Mojca Jović: Analiza možnosti trženja generičnih zdravil na trgu Ruske federacije
  23. Marija Jankovič: Možnosti zmanjševanja tveganja pri poslovanju z Bosno in Hercegovino s storitvami Slovenske izvozne družbe
  24. Klavdija Delovec: Zvestoba slovenskih kupcev avtomobilskim blagovnim znamkam