Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Jelena Ćirjaković: Prenos poslovnih aktivnosti in procesov na mednarodne trge kot vir konkurenčnih prednosti slovenskih podjetij
  2. David Đukić: Učinki transformacijskega vodenja na prodajalce v izvozu
  3. Gregor Pfajfar: The gap between buyers and sellers and its influence on conflict within international distribution channels
  4. Boštjan Udovič: Ekonomska varnost in ekonomska diplomacija

Magistrska dela (90)

  1. Domen Žigante: Tehnološka rešitev na področju trženja in prodaje vstopnic v športu
  2. Boštjan Jenko: Elektronsko trženje zavarovanj prek interneta
  3. Damjan Rotar: Analiza romunskega trga zdravil s stališča Krkinih proizvodov
  4. Aljoša Rojec: Oblikovanje trženjskih strategij na medorganizacijskih trgih za izdelke visoketehnologije s področja telekomunikacij
  5. Špela Kern: Poslovno modeliranje kot podpora odločanja in oblikovanje celovitih trženjskih rešitev v podjetju Iskratel s primerom
  6. Aleksander Kuljaj: Značilnosti kitajskega pogajalskega sloga
  7. Veronika Strgar: Partnersko povezovanje blagovnih znamk (co-branding) kot trženjska strategija mednarodnega podjetja
  8. Monika Lisjak: Izkustvene skupnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetja
  9. Miha Šuligoj: Upravljanje odnosov s strateškimi kupci Slovenskega orodjarskega grozda (SOG) z uporabo interneta
  10. Jelena Ćirjaković: Globalni izzivi trženja na trgu digitalnih skladb
  11. Nataša Škorc: Vpliv podobe vrhunskega športnika na blagovno znamko
  12. Edna Džanić: Financiranje nepremičnin z leasingom v slovenskih podjetjih
  13. Lea Slokar: Tržni potencial Velike Britanije za slovenska vina
  14. Anita Novak: Informatizacija procesov upravljanja odnosov s strankami
  15. Tanja Kramar: Značilnosti ruskega pogajalskega sloga
  16. Dejan Ule: Strategija razvoja blagovne znamke Alveus na mednarodnih trgih
  17. Jure Doler: Pomen blagovnih znamk v športu
  18. Valentina Cej: Politično tveganje v mednarodnem poslovanju podjetij
  19. Jerneja Rupnik: Razvoj blagovne znamke M SORA
  20. Miha Grilj: Možnosti trženja kardiovaskularnih zdravil na izbranih trgih držav JV Azije
  21. Nataša Luketina: Analiza možnosti trženja Freestyler naprave in Freestyler vadbenega koncepta na slovenskem trgu
  22. Aleš Šuligoj: Posebnosti trženja nizkostroškovnih letalskih prevoznikov
  23. Mateja Novak Resman: Merjenje zadovoljstva odjemalcev podjetja Veyance Technologies Europe
  24. Monika Lavrenčič: Analiza možnosti vstopa podjetja Studio Moderna na kazahstanski trg
  25. Karmen Keržar: Razvoj trženjske strategije pravične trgovine
  26. Doris Dobnikar Novak: Analiza zadovoljstva turistov v turistični destinaciji Ljubljana
  27. Ivan Buhanec: Kulturološke značilnosti poslovanja v Saudovi Arabiji
  28. Elizabeta Hernaus Berlec: Pomen in razvoj trženja športnih oddelkov na Šolskem centru za pošto, ekonomijo in telekomunikacije (ŠC PET)
  29. Tina Bajde: Uvedba trgovske znamke
  30. Lina Gradišar: Vpliv globalne krize na sponzoriranje športa v Sloveniji
  31. Nataša Berčan: Nakupno odločanje pri izbiri in ureditvi stanovanja
  32. Rado Vukadinović Levski: Vpliv internacionalizacije podjetja Lesnina na slovensko pohištveno industrijo
  33. Matej Kovač: Trženje visokotehnoloških proizvodov s primerom na trgu Ruske federacije
  34. Darja Saksida Bogataj: Ključna znanja za poslovanje slovenskih podjetij na kitajskem trgu
  35. Branko Nemeš: Vpliv medkulturnih razdalj na poslovanje Slovenije z Andsko skupnostjo
  36. Sanja Ristić: Analiza posebnosti turškega pogajalskega sloga
  37. Tomaž Kreutz: Vstop podjetja Argas na nemški trg vozil z avtomatsko ročnim gasilnim sredstvom
  38. Matjaž Viher: Viri konkurenčnosti in internacionalizacija slovenskih malih informacijsko komunikacijsko tehnoloških podjetij
  39. Rok Miklič: The influence of cultural dimensions on international business between China and EU
  40. Mira Miloševič: Prepoznavnost Mercatorja kot sponzorja v športu
  41. Edita Gabrič: A corporate university
  42. Simona Pavlič Založnik: Kakovost zdravstvenih storitev v Zdravilišču Terme Zreče kot dejavnik njegovega razvoja
  43. Gregor Cimperman: Trženjska strategija podjetja Tronitec na avstrijskem trgu
  44. Rok Bartol: Vpliv gospodarske krize na sponzoriranje športa
  45. Martina Gojkošek: Slovenska gospodarska diplomacija v Ruski federaciji
  46. Andraž Klun: Vpliv kulturnih razlik na poslovanje slovenskih podjetij v Indiji
  47. Staša Žunič: Elektronska knjiga - izziv slovenskemu založništvu
  48. Miha Panjek: Strategija vstopa podjetja Adacta na izbrane trge
  49. Nataša Ahčin: Trženje eko vozil v pogojih krize v avtomobilski industriji
  50. Sara Savič: Analiza čustvene inteligentnosti in trajnostnega vodenja na primeru trajnostno naravnanega podjetja
  51. Damir Ahmetović: Strategija budućeg razvoja tekstilne i odjevne industrije Republike Hrvatske
  52. Andrej Teraž: Strategija pozicioniranja jogurtov na slovenskem trgu
  53. Nataša Šteferl Popit: Analiza poslovnih omrežij na primeru podjetja Trimo
  54. Štefan Japelj: Vpliv dejavnikov na določanje vrednosti sponzorskih pogodb nogometnih klubov v Sloveniji
  55. Marko Lukšič: Analiza vhodne internacionalizacije podjetja Iskratel
  56. Ajda Kline: Vpliv športnikove osebne znamke na njegov uspeh
  57. Gregor Umek: Analiza poslovnega in investicijskega okolja izbranih arabskih trgov
  58. Taja Kaker: Digitalizacija in novi pristopi v izobraževanju za doseganje večje konkurenčne prednosti gospodarstva
  59. Jure Šenk: Strategija vstopa blagovne znamke Victoria Secret na slovenski trg
  60. Nika Marija Kavšek: Analiza in razvoj sodelovanja s premožnejšimi strankami na slovenskem zavarovalniškem trgu
  61. Milica Karbić: Determinants of brain drain amongst Serbian youth
  62. Žan Zupančič: E-šport : primer organizacije državnega pokala v e-košarki
  63. Patrik Horvat: Vrednost znamk športnih organizacij
  64. Aljaž Bizjak: Analiza kitajske kulture in njenega vpliva na mednarodno poslovanje
  65. Andraž Brilli, Tina Grubelnik, Ajda Lah: Analiza nakupnega procesa in izdelava strategije pozicioniranja izbrane blagovne znamke spodnjega perila na češkem trgu
  66. Jaka Širok: Developing consumer-based brand equity via social media
  67. Rebeka Arhar: Vloga obogatene resničnosti na področju medorganizacijskega trženja na primeru koncerna Kolektor
  68. Jure Potočnik: Vpliv in pomen spletnih in družbenih medijev na trženje nepremičnin med mladimi v Sloveniji
  69. Andreja Mulec Bohinc: Analiza poslovnega okolja Azerbajdžana, Kazahstana, Turkmenistana in Uzbekistana ter priložnosti za slovenska podjetja
  70. Gregor Cesar: Razvoj trženjske strategije kulturnega dogodka
  71. Jure Gabrovšek: Vloga razvitosti okolja pri nakupu električnih vozil
  72. Tjaša Bračko: Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram
  73. Maja Kimovec: Tržni potencial Nordijskega centra Planica
  74. Nikola Prinčič: Analiza modelov spletne prodaje
  75. Tanja Fabijan: Internacionalizacija izbranega podjetja na indijskem trgu
  76. Maja Bukovnik: Družbena omrežja kot orodje dobrodelnih aktivacij
  77. Primož Stipič: Lizing kot način financiranja pralnega stroja
  78. Jan Hostnik: Nogometni klubi kot blagovne znamke in njihov odnos z navijači kot porabniki
  79. Katja Kastelic: Internationalization strategy : Slovenian company entering Brazilian market
  80. Manodnya Malekar: A comparison of perceptions about the global brands on the basis of ethnocentrism in India and Slovenia
  81. Lucija Rupar: Vpliv pandemije COVID-19 na nakupne navade porabnikov : premik k spletnim nakupom
  82. Matija Jenko: Uporaba družbenih omrežij za namene trženja v klubih Prve slovenske nogometne lige
  83. Tim Žagar: Humor v oglaševanju
  84. Aleš Gros: Vpliv pandemije COVID-19 na prodajo medicinskih pripomočkov : primer podjetja Sanolabor
  85. Alja Pahor: Razvoj maskote Olimpijskega komiteja Slovenije kot simbola blagovne znamke
  86. Nina Florjančič: Analiza možnosti vstopa CBD izdelkov na trg Združenega kraljestva
  87. Sašo Pejić: Value creation in fashion industry through influencer marketing
  88. Tsvetelina Ivanova Radoslavova: Brand awareness of the Hisense brand on the Bulgarian market
  89. Petra Krpan: The development of marketing strategy for a selected sport book on the Croatian market
  90. Klemen Steklačič: Razvoj trženjske strategije nogometnega kluba Arsenal na kitajskem trgu

Diplomska dela (131)

  1. Nataša Švec: Pristopi uvajanja blagovne znamke Mura na švedski trg
  2. Eva Žontar: Pomen in uporaba ATA zvezkov v zunanjetrgovinskih postopkih
  3. Katja Zalaznik: Sodelovanje in konkurenca med EU in NAFTA
  4. Mitja Stanjko: Skupna vlaganja kot oblika vstopa na indijski trg - primer Iskraemeco
  5. Marjan Beltram: Strategija vstopa slovenskih trgovskih podjetij na srbski trg
  6. Gašper Kern: Pomen zastopstev v mednarodnem poslovanju
  7. Klemen Pipan: Promocijski splet blagovne znamke Goodyear na trgih nekdanje Jugoslavije
  8. Primož Grilc: Trženje Save Tires d.o.o. na trgih nekdanje Jugoslavije
  9. Petra Popovič: Pogajanja v mednarodnem trženju - vpliv kulturoloških dejavnikov
  10. Nataša Maček: Elektronsko poslovanje in globalizacija
  11. Aleš Ajlec: Vpliv etike v mednarodnem trženju
  12. Simona Stajič: Ponovni vstop podjetja Jub d.d. na trg Zvezne republike Jugoslavije
  13. Tjaša Pintar: Vloga Slovenske izvozne družbe pri vstopu slovenskih podjetij na bosanski trg
  14. Kristjana Ogrič: Internacionalizacija slovenskega avtomobilskega grozda
  15. Peter Bratož: Značilnosti pogajanj v arabskem svetu
  16. Jana Klemenčič: Strategija vstopa na trg Velike Britanije
  17. Vladimira Krese: Aplikacije in uporaba novih tehnologij v trženjskem komuniciranju
  18. Darja Lukančič: Inovacije v mednarodnem poslovanju
  19. Tomaž Dolenc: Pomen etike v poslovanju multinacionalnih podjetij
  20. Boštjan Cankar: Mednarodne ekonomske integracije v Evropi
  21. Urška Trpin: Vstop Slovenije v Evropsko unijo in vpliv na špedicijsko dejavnost
  22. Primož Juhart: Analiza možnosti vstopa e-študentskega servisa na hrvaški trg
  23. Maja Žagar: Mega knjigarna v Ljubljani - trženjska upravičenost naložbe
  24. Gregor Adler: Ponovno pozicioniranje blagovne znamke Barcaffe na trgu Srbije
  25. Nika Bregar: Ponovno umeščanje blagovne znamke Lancaster na slovenski trg
  26. Marjetka Jakofčič: Blagovna znamka države kot turistične destinacije
  27. Petra Lapajne: Analiza sposobnosti in pripravljenosti slovenskih podjetij za vstop in delovanje na trgu Ruske federacije
  28. Luka Stopar: Pospeševanje prodaje in internetno komuniciranje na medorganizacijskih trgih
  29. Uroš Zdešar: Etika in trženje na internetu
  30. Dunja Ferjan: Multinacionalna podjetja v državah v razvoju
  31. Katja Pogorevc Zidarič: Analiza konkurenčnih prednosti v storitveni dejavnosti zdraviliški turizem v Sloveniji
  32. Mitja Boncelj: Trženje na podlagi odnosov, kot vidik povečanja zadovoljstva odjemalcev s storitvami Kovintrade-a d.d.
  33. Metka Hlebec: Možnosti širjenja poslovanja podjetja Beti na nemški trg
  34. Helena Kralj: Trženjski splet Krke Zdravilišča na tujih trgih
  35. Ana Osredkar: Posebnosti trženja na portugalskem trgu
  36. Marjeta Škof: Internacionalizacija podjetij s poudarkom na mrežnem pristopu
  37. Ivana Dimovska: Možnosti razvoja Lek Skopje na makedonskem trgu zdravil
  38. Klavdija Delovec: Zvestoba slovenskih kupcev avtomobilskim blagovnim znamkam
  39. Matija Petrovčič: Analiza zadovoljstva odjemalcev podjetja Iskra Avtoelektrika d.d.
  40. Tamara Ivanetič Ule: Ponovno umeščanje blagovne znamke Alveus na trgu Ruske federacije
  41. Anja Marjetič: Vpliv multimodalnega transporta na procese mednarodnega poslovanja
  42. Staša Varšek: Primerjava nemškega in italijanskega pogajalskega sloga z vidika slovenskih pogajalcev
  43. Irena Trobec: Trženjski vidiki globalizacije športa
  44. Lucija Živa Živec: Izzivi trženja športne dejavnosti Avto-moto zveze Slovenije
  45. Janja Komel: Analiza češkega in slovaškega trga čaja
  46. Špela Pipan: Možnosti rasti in razvoja trženja opažnih plošč na španskem trgu
  47. Aleksandra Gojkovič: Raziskava možnosti vstopa Iskre Prins d.d. na trg Ruske federacije
  48. Mateja Cvikl: Obnašanje porabnikov v knjigarnah in papirnicah
  49. Jasmina Šabić: Analiza možnosti vstopa Mercator, d.d. na ukrajinski trg
  50. Nenad Jović: Mednarodna primerjava omejitev oglaševanja alkohola
  51. Marija Jankovič: Možnosti zmanjševanja tveganja pri poslovanju z Bosno in Hercegovino s storitvami Slovenske izvozne družbe
  52. Urban Kisovar: Možnosti vstopa in trženja mulčerja in okopalnika podjetja Tehnos na ruskem trgu
  53. Marko Vahen: Razvoj celovite strategije e-poslovanja v globalno usmerjenih turističnih agencijah
  54. Marko Zadel: Uveljavljanje blagovne znamke Tom na nemškem trgu oblazinjenega sedežnega pohištva
  55. Tim Farčnik: Posebnosti trženja športne prireditve
  56. Mojca Jović: Analiza možnosti trženja generičnih zdravil na trgu Ruske federacije
  57. Tina Bratkovič: Tveganja in varnost logističnih verig v globalnem poslovanju
  58. Matjaž Valenčič: Pozicioniranje blagovne znamke Matrix na slovenskem trgu
  59. Jurij Godec: Trženjska strategija vstopa Pivovarne Union na hrvaški trg
  60. Zoran Belac: Analiza možnosti trženja vlakovne garniture AVE podjetja Mehano na španskem trgu
  61. Gregor Podboršek: Analiza strategije nastopa Gorenja na ruskem trgu
  62. Mateja Rakovec Podobnik: Spremembe tehnik mednarodnega poslovanja ob vstopu Slovenije v Evropsko unijo
  63. Saša Ušaj: Standardizacija in adaptacija v mednarodmem trženjskem komuniciranju
  64. Sanja Stojaković: Strategija trženja delikatesnih specialitet in pripravljenih jedi na primeru Mercator, d.d.
  65. David Bor Švagelj: Posebnosti trženja spletne trgovine na primeru podjetja Colby
  66. Mirjam Žerjav: Trženje na podlagi odnosov
  67. Gorazd Poljanec: Analiza vstopa IMP Klime na poljski trg
  68. Polona Likar: Analiza pričakovanj potencialnih odjemalcev podjetja Hidria Rotomatika, oddelek Fino štancanje
  69. Dušan Skerbiš: Analiza možnosti vstopa podjetja TOM Oblazinjeno pohištvo d.o.o. Mokronog na danski in švedski trg
  70. Bojan Štruc: Slovenski avtomobilski grozd GIZ ACS kot vzvod internacionalizacije podjetja Štruc Management, s.p.
  71. Ana Vidmar: Zavarovanje izvoznih kreditov preko Slovenske izvozne družbe kot oblika spodbujanja vstopa slovenskih podjetij na trg Ruske federacije
  72. Danijela Stojanović: Kulturološke posebnosti japonskega poslovanja
  73. Anja Lemut: Trženjski splet širitve prodaje hidravličnih cilindrov podjetja Sinoslo na področju Šanghaja
  74. Martin Zadel: Analiza možnosti vstopa Cimosa d.d. na kitajski in indijski trg avtomobilske industrije
  75. Katja Rihar: Analiza privlačnosti indijskega trga nepremičnin
  76. Damir Benedičič: Celovite rešitve kot konkurenčna prednost podjetja, primer Trimo d.d.
  77. Tjaša Simončič: Analiza zadovoljstva odjemalcev z ALU programom podjetja Iskra PIO
  78. Petra Logar: Prodor Kitajske na evropski trg tekstilnih izdelkov
  79. Urša Fink: Navidezno nakupovanje na primeru trgovine na drobno
  80. Primož Goršič: Internacionalizacija podjetja LifeClass Hotels & Resorts
  81. Urban Murmayer: Vpliv kulturoloških dejavnikov na strategijo internacionalizacije podjetij
  82. Urška Trampuš: Možnosti trženja izdelka QBOX na slovenskem trgu
  83. Marina Vujin: Vpliv medkulturoloških razlik na poslovna pogajanja
  84. Uroš Okoren: Razvoj trženjske strategije Košarkarskega kluba Olimpija
  85. Simon Kregar: Vpliv priobalnega pomorskega prometa na delovanje oskrbovalnih verig v EU
  86. Borut Fakin: Strategija trženja turističnega podjetja na primeru hotelskega kompleksa Salinera II
  87. Maja Korpar: Posebnosti pogajanj slovenskih poslovnežev na izbranih trgih Latinske Amerike
  88. Yan Liu: Export practice and management between China and EU market
  89. Tjaša Berakovič: Možnosti trženja pisala Pilot Frixion Ball na trgu Bosne in Hercegovine
  90. Damjana Pangerčič: Analiza trga prehranskih dopolnil na slovenskem trgu
  91. Anja Mlinšek: Moderne oblike zavarovanja plačil in obvladovanje mednarodnega kreditnega tveganja
  92. Rok Bartol: Trženjsko komuniciranje v športu
  93. Maja Urh: Analiza kakovosti storitev pri prodaji izbranih znamk avtomobilov
  94. Ana Husar: Razvoj trženjske strategije Arena Vodafone live
  95. Petra Drašković: Trženjski koncept hitre mode: Zara
  96. Brigita Tomažič: Analiza zadovoljstva odjemalcev
  97. Tea Resman: Možnosti prodora Elan Invente na italijanski trg
  98. Damjana Štrubelj: Analiza možnosti vstopa podjetja Kolosej na makedonski trg
  99. Urška Vrščaj: Analiza dejavnosti knjigotrštva in nakupnih navad na bolgarskem trgu
  100. Mladenka Aleksija Lukić: Razvoj odnosov s kupci na primeru Lenovo
  101. Alja Purg: Analiza strategije vstopa Helios Domžale na ruski trg
  102. Tina Poje: Možnosti širjenja podjetja KSMC na trge Adriatic regije
  103. Urška Mivšek: Standardizacija in adaptacija izdelčne skupine Effect na trgih hčerinskih podjetij Unichem
  104. Ajda Kline: Preznamčenje podjetja Atomske toplice v Terme Olimia
  105. Mateja Berčan: Strategija vstopa zavarovalno posredniške družbe na hrvaški trg
  106. Veronika Šantej: Sponzoriranje športnika posameznika kot del tržnega komuniciranja podjetja
  107. Teja Bertoncelj: Trženje na podlagi odnosov
  108. Matej Zupančič: Development of Slovenian house concept
  109. Tomaž Kodrič: Analiza možnosti trženja avtomobilske znamke Kia na slovenskem in hrvaškem trgu
  110. Miha Kline: Razvoj in management znamke športnika posameznika
  111. Nenad Bregar: Pogajanja v mednarodnem okolju
  112. Jure Čuk: Strategija trženja podjetja Obleci.se na trgih nekdanje Jugoslavije
  113. Eva Dimnik: Finančni učinki in razvoj razvrščanja športnih panog v razrede na primeru fundacije za financiranje športnih organizacij v RS
  114. Mitja Koščak: Analiza izbrane oblike vstopa podjetja Litostroj Power na kanadski trg
  115. Irena Bertoncelj: Analiza tržnih priložnosti sesalnih enot na trgu masažnih kadi
  116. Vanja Golob: Analiza trženjskega okolja
  117. Rok Bizjak: Trženje športa - Košarkarska zveza Slovenije
  118. Romana Rojc: Sponzorstva v športu
  119. Gregor Gorše: Pospeševanje prodaje proizvodov podjetja Adria Mobil s finančnimi instrumenti
  120. Anja Premelč: Biometrija in njen tržni potencial
  121. Miha Škarič: Analiza tržnega potenciala avtomobilov na električni pogon na slovenskem trgu
  122. David Mošić: Učinkovit globalni manager
  123. Vita Omladič Puhan: Trženjsko ovrednotenje projekta Era City Makedonija
  124. Luka Gržinič: Možnosti vstopa blagovne znamke Benquick na francoski trg
  125. Mitja Humar: Analiza možnosti razvoja trga z rezanim lesom na območju Severne Afrike
  126. Marko Cah: Posebnosti trženja logističnih storitev na trgu evropske avtoindustrije
  127. Nina Grobelnik: Analiza možnosti vstopa podjetja Moj obrtnik na češki trg s sistemom spletnega licitiranja
  128. Katarina Vrhunc: Razvoj trženjske strategije podjetja Domel na kitajskem trgu
  129. Marko Prekić: Trženje šole golfa
  130. Špela Razgoršek: Carinski postopki v podjetjih
  131. Clirim Haxhaj: Primerjava izvedbe poslov znotraj EU in izven EU

Druga dela (6)

  1. Maja Zalaznik, Matevž Rašković, Miha Škerlavaj: Odnosi med zaposlenimi in podjetji in njihov vpliv na uspešnost poslovanja
  2. Zaposlovanje mladih
  3. Maja Zalaznik, Gašper Pavlič, Gregor Pfajfar: Analiza pričakovanih sprememb v sponzorstvu v športu kot posledica COVID-19
  4. Gregor Pfajfar, Aviv Shoham, Agnieszka Małecka, Maja Zalaznik: Value of corporate social responsibility for multiple stakeholders and social impact - relationship marketing perspective
  5. Miha Cimperman, Maja Zalaznik, Peter Trkman: Analyzing older users' home telehealth services acceptance behavior - applying an Extended UTAUT model
  6. Davor Vuchkovski, Maja Zalaznik, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar: A look at the future of work