Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Jelena Ćirjaković:
Prenos poslovnih aktivnosti in procesov na mednarodne trge kot vir konkurenčnih prednosti slovenskih podjetij
David Đukić:
Učinki transformacijskega vodenja na prodajalce v izvozu
Gregor Pfajfar:
The gap between buyers and sellers and its influence on conflict within international distribution channels
Boštjan Udovič:
Ekonomska varnost in ekonomska diplomacija
MSc theses (91)
Domen Žigante:
Tehnološka rešitev na področju trženja in prodaje vstopnic v športu
Boštjan Jenko:
Elektronsko trženje zavarovanj prek interneta
Damjan Rotar:
Analiza romunskega trga zdravil s stališča Krkinih proizvodov
Aljoša Rojec:
Oblikovanje trženjskih strategij na medorganizacijskih trgih za izdelke visoketehnologije s področja telekomunikacij
Špela Kern:
Poslovno modeliranje kot podpora odločanja in oblikovanje celovitih trženjskih rešitev v podjetju Iskratel s primerom
Aleksander Kuljaj:
Značilnosti kitajskega pogajalskega sloga
Veronika Strgar:
Partnersko povezovanje blagovnih znamk (co-branding) kot trženjska strategija mednarodnega podjetja
Monika Lisjak:
Izkustvene skupnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetja
Miha Šuligoj:
Upravljanje odnosov s strateškimi kupci Slovenskega orodjarskega grozda (SOG) z uporabo interneta
Jelena Ćirjaković:
Globalni izzivi trženja na trgu digitalnih skladb
Nataša Škorc:
Vpliv podobe vrhunskega športnika na blagovno znamko
Edna Džanić:
Financiranje nepremičnin z leasingom v slovenskih podjetjih
Lea Slokar:
Tržni potencial Velike Britanije za slovenska vina
Anita Novak:
Informatizacija procesov upravljanja odnosov s strankami
Tanja Kramar:
Značilnosti ruskega pogajalskega sloga
Dejan Ule:
Strategija razvoja blagovne znamke Alveus na mednarodnih trgih
Jure Doler:
Pomen blagovnih znamk v športu
Valentina Cej:
Politično tveganje v mednarodnem poslovanju podjetij
Jerneja Rupnik:
Razvoj blagovne znamke M SORA
Miha Grilj:
Možnosti trženja kardiovaskularnih zdravil na izbranih trgih držav JV Azije
Nataša Luketina:
Analiza možnosti trženja Freestyler naprave in Freestyler vadbenega koncepta na slovenskem trgu
Aleš Šuligoj:
Posebnosti trženja nizkostroškovnih letalskih prevoznikov
Mateja Novak Resman:
Merjenje zadovoljstva odjemalcev podjetja Veyance Technologies Europe
Monika Lavrenčič:
Analiza možnosti vstopa podjetja Studio Moderna na kazahstanski trg
Karmen Keržar:
Razvoj trženjske strategije pravične trgovine
Doris Dobnikar Novak:
Analiza zadovoljstva turistov v turistični destinaciji Ljubljana
Ivan Buhanec:
Kulturološke značilnosti poslovanja v Saudovi Arabiji
Elizabeta Hernaus Berlec:
Pomen in razvoj trženja športnih oddelkov na Šolskem centru za pošto, ekonomijo in telekomunikacije (ŠC PET)
Tina Bajde:
Uvedba trgovske znamke
Lina Gradišar:
Vpliv globalne krize na sponzoriranje športa v Sloveniji
Nataša Berčan:
Nakupno odločanje pri izbiri in ureditvi stanovanja
Rado Vukadinović Levski:
Vpliv internacionalizacije podjetja Lesnina na slovensko pohištveno industrijo
Matej Kovač:
Trženje visokotehnoloških proizvodov s primerom na trgu Ruske federacije
Darja Saksida Bogataj:
Ključna znanja za poslovanje slovenskih podjetij na kitajskem trgu
Branko Nemeš:
Vpliv medkulturnih razdalj na poslovanje Slovenije z Andsko skupnostjo
Sanja Ristić:
Analiza posebnosti turškega pogajalskega sloga
Tomaž Kreutz:
Vstop podjetja Argas na nemški trg vozil z avtomatsko ročnim gasilnim sredstvom
Matjaž Viher:
Viri konkurenčnosti in internacionalizacija slovenskih malih informacijsko komunikacijsko tehnoloških podjetij
Rok Miklič:
The influence of cultural dimensions on international business between China and EU
Mira Miloševič:
Prepoznavnost Mercatorja kot sponzorja v športu
Edita Gabrič:
A corporate university
Simona Pavlič Založnik:
Kakovost zdravstvenih storitev v Zdravilišču Terme Zreče kot dejavnik njegovega razvoja
Gregor Cimperman:
Trženjska strategija podjetja Tronitec na avstrijskem trgu
Rok Bartol:
Vpliv gospodarske krize na sponzoriranje športa
Martina Gojkošek:
Slovenska gospodarska diplomacija v Ruski federaciji
Andraž Klun:
Vpliv kulturnih razlik na poslovanje slovenskih podjetij v Indiji
Staša Žunič:
Elektronska knjiga - izziv slovenskemu založništvu
Miha Panjek:
Strategija vstopa podjetja Adacta na izbrane trge
Nataša Ahčin:
Trženje eko vozil v pogojih krize v avtomobilski industriji
Sara Savič:
Analiza čustvene inteligentnosti in trajnostnega vodenja na primeru trajnostno naravnanega podjetja
Damir Ahmetović:
Strategija budućeg razvoja tekstilne i odjevne industrije Republike Hrvatske
Andrej Teraž:
Strategija pozicioniranja jogurtov na slovenskem trgu
Nataša Šteferl Popit:
Analiza poslovnih omrežij na primeru podjetja Trimo
Štefan Japelj:
Vpliv dejavnikov na določanje vrednosti sponzorskih pogodb nogometnih klubov v Sloveniji
Marko Lukšič:
Analiza vhodne internacionalizacije podjetja Iskratel
Ajda Kline:
Vpliv športnikove osebne znamke na njegov uspeh
Gregor Umek:
Analiza poslovnega in investicijskega okolja izbranih arabskih trgov
Taja Kaker:
Digitalizacija in novi pristopi v izobraževanju za doseganje večje konkurenčne prednosti gospodarstva
Jure Šenk:
Strategija vstopa blagovne znamke Victoria Secret na slovenski trg
Nika Marija Kavšek:
Analiza in razvoj sodelovanja s premožnejšimi strankami na slovenskem zavarovalniškem trgu
Milica Karbić:
Determinants of brain drain amongst Serbian youth
Žan Zupančič:
E-šport : primer organizacije državnega pokala v e-košarki
Patrik Horvat:
Vrednost znamk športnih organizacij
Aljaž Bizjak:
Analiza kitajske kulture in njenega vpliva na mednarodno poslovanje
Andraž Brilli, Tina Grubelnik, Ajda Lah:
Analiza nakupnega procesa in izdelava strategije pozicioniranja izbrane blagovne znamke spodnjega perila na češkem trgu
Jaka Širok:
Developing consumer-based brand equity via social media
Rebeka Arhar:
Vloga obogatene resničnosti na področju medorganizacijskega trženja na primeru koncerna Kolektor
Jure Potočnik:
Vpliv in pomen spletnih in družbenih medijev na trženje nepremičnin med mladimi v Sloveniji
Andreja Mulec Bohinc:
Analiza poslovnega okolja Azerbajdžana, Kazahstana, Turkmenistana in Uzbekistana ter priložnosti za slovenska podjetja
Gregor Cesar:
Razvoj trženjske strategije kulturnega dogodka
Jure Gabrovšek:
Vloga razvitosti okolja pri nakupu električnih vozil
Tjaša Bračko:
Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram
Maja Kimovec:
Tržni potencial Nordijskega centra Planica
Nikola Prinčič:
Analiza modelov spletne prodaje
Tanja Fabijan:
Internacionalizacija izbranega podjetja na indijskem trgu
Maja Bukovnik:
Družbena omrežja kot orodje dobrodelnih aktivacij
Primož Stipič:
Lizing kot način financiranja pralnega stroja
Jan Hostnik:
Nogometni klubi kot blagovne znamke in njihov odnos z navijači kot porabniki
Katja Kastelic:
Internationalization strategy : Slovenian company entering Brazilian market
Manodnya Malekar:
A comparison of perceptions about the global brands on the basis of ethnocentrism in India and Slovenia
Lucija Rupar:
Vpliv pandemije COVID-19 na nakupne navade porabnikov : premik k spletnim nakupom
Matija Jenko:
Uporaba družbenih omrežij za namene trženja v klubih Prve slovenske nogometne lige
Tim Žagar:
Humor v oglaševanju
Aleš Gros:
Vpliv pandemije COVID-19 na prodajo medicinskih pripomočkov : primer podjetja Sanolabor
Alja Pahor:
Razvoj maskote Olimpijskega komiteja Slovenije kot simbola blagovne znamke
Nina Florjančič:
Analiza možnosti vstopa CBD izdelkov na trg Združenega kraljestva
Sašo Pejić:
Value creation in fashion industry through influencer marketing
Tsvetelina Ivanova Radoslavova:
Brand awareness of the Hisense brand on the Bulgarian market
Petra Krpan:
The development of marketing strategy for a selected sport book on the Croatian market
Klemen Steklačič:
Razvoj trženjske strategije nogometnega kluba Arsenal na kitajskem trgu
Tina Gros:
Ocena stroškov in koristi za Center plezalnih športov Ljubljana
BSc theses (131)
Nataša Švec:
Pristopi uvajanja blagovne znamke Mura na švedski trg
Eva Žontar:
Pomen in uporaba ATA zvezkov v zunanjetrgovinskih postopkih
Katja Zalaznik:
Sodelovanje in konkurenca med EU in NAFTA
Mitja Stanjko:
Skupna vlaganja kot oblika vstopa na indijski trg - primer Iskraemeco
Marjan Beltram:
Strategija vstopa slovenskih trgovskih podjetij na srbski trg
Gašper Kern:
Pomen zastopstev v mednarodnem poslovanju
Klemen Pipan:
Promocijski splet blagovne znamke Goodyear na trgih nekdanje Jugoslavije
Primož Grilc:
Trženje Save Tires d.o.o. na trgih nekdanje Jugoslavije
Petra Popovič:
Pogajanja v mednarodnem trženju - vpliv kulturoloških dejavnikov
Nataša Maček:
Elektronsko poslovanje in globalizacija
Aleš Ajlec:
Vpliv etike v mednarodnem trženju
Simona Stajič:
Ponovni vstop podjetja Jub d.d. na trg Zvezne republike Jugoslavije
Tjaša Pintar:
Vloga Slovenske izvozne družbe pri vstopu slovenskih podjetij na bosanski trg
Kristjana Ogrič:
Internacionalizacija slovenskega avtomobilskega grozda
Peter Bratož:
Značilnosti pogajanj v arabskem svetu
Jana Klemenčič:
Strategija vstopa na trg Velike Britanije
Vladimira Krese:
Aplikacije in uporaba novih tehnologij v trženjskem komuniciranju
Darja Lukančič:
Inovacije v mednarodnem poslovanju
Tomaž Dolenc:
Pomen etike v poslovanju multinacionalnih podjetij
Boštjan Cankar:
Mednarodne ekonomske integracije v Evropi
Urška Trpin:
Vstop Slovenije v Evropsko unijo in vpliv na špedicijsko dejavnost
Primož Juhart:
Analiza možnosti vstopa e-študentskega servisa na hrvaški trg
Maja Žagar:
Mega knjigarna v Ljubljani - trženjska upravičenost naložbe
Gregor Adler:
Ponovno pozicioniranje blagovne znamke Barcaffe na trgu Srbije
Nika Bregar:
Ponovno umeščanje blagovne znamke Lancaster na slovenski trg
Marjetka Jakofčič:
Blagovna znamka države kot turistične destinacije
Petra Lapajne:
Analiza sposobnosti in pripravljenosti slovenskih podjetij za vstop in delovanje na trgu Ruske federacije
Luka Stopar:
Pospeševanje prodaje in internetno komuniciranje na medorganizacijskih trgih
Uroš Zdešar:
Etika in trženje na internetu
Dunja Ferjan:
Multinacionalna podjetja v državah v razvoju
Katja Pogorevc Zidarič:
Analiza konkurenčnih prednosti v storitveni dejavnosti zdraviliški turizem v Sloveniji
Mitja Boncelj:
Trženje na podlagi odnosov, kot vidik povečanja zadovoljstva odjemalcev s storitvami Kovintrade-a d.d.
Metka Hlebec:
Možnosti širjenja poslovanja podjetja Beti na nemški trg
Helena Kralj:
Trženjski splet Krke Zdravilišča na tujih trgih
Ana Osredkar:
Posebnosti trženja na portugalskem trgu
Marjeta Škof:
Internacionalizacija podjetij s poudarkom na mrežnem pristopu
Ivana Dimovska:
Možnosti razvoja Lek Skopje na makedonskem trgu zdravil
Klavdija Delovec:
Zvestoba slovenskih kupcev avtomobilskim blagovnim znamkam
Matija Petrovčič:
Analiza zadovoljstva odjemalcev podjetja Iskra Avtoelektrika d.d.
Tamara Ivanetič Ule:
Ponovno umeščanje blagovne znamke Alveus na trgu Ruske federacije
Anja Marjetič:
Vpliv multimodalnega transporta na procese mednarodnega poslovanja
Staša Varšek:
Primerjava nemškega in italijanskega pogajalskega sloga z vidika slovenskih pogajalcev
Irena Trobec:
Trženjski vidiki globalizacije športa
Lucija Živa Živec:
Izzivi trženja športne dejavnosti Avto-moto zveze Slovenije
Janja Komel:
Analiza češkega in slovaškega trga čaja
Špela Pipan:
Možnosti rasti in razvoja trženja opažnih plošč na španskem trgu
Aleksandra Gojkovič:
Raziskava možnosti vstopa Iskre Prins d.d. na trg Ruske federacije
Mateja Cvikl:
Obnašanje porabnikov v knjigarnah in papirnicah
Jasmina Šabić:
Analiza možnosti vstopa Mercator, d.d. na ukrajinski trg
Nenad Jović:
Mednarodna primerjava omejitev oglaševanja alkohola
Marija Jankovič:
Možnosti zmanjševanja tveganja pri poslovanju z Bosno in Hercegovino s storitvami Slovenske izvozne družbe
Urban Kisovar:
Možnosti vstopa in trženja mulčerja in okopalnika podjetja Tehnos na ruskem trgu
Marko Vahen:
Razvoj celovite strategije e-poslovanja v globalno usmerjenih turističnih agencijah
Marko Zadel:
Uveljavljanje blagovne znamke Tom na nemškem trgu oblazinjenega sedežnega pohištva
Tim Farčnik:
Posebnosti trženja športne prireditve
Mojca Jović:
Analiza možnosti trženja generičnih zdravil na trgu Ruske federacije
Tina Bratkovič:
Tveganja in varnost logističnih verig v globalnem poslovanju
Matjaž Valenčič:
Pozicioniranje blagovne znamke Matrix na slovenskem trgu
Jurij Godec:
Trženjska strategija vstopa Pivovarne Union na hrvaški trg
Zoran Belac:
Analiza možnosti trženja vlakovne garniture AVE podjetja Mehano na španskem trgu
Gregor Podboršek:
Analiza strategije nastopa Gorenja na ruskem trgu
Mateja Rakovec Podobnik:
Spremembe tehnik mednarodnega poslovanja ob vstopu Slovenije v Evropsko unijo
Saša Ušaj:
Standardizacija in adaptacija v mednarodmem trženjskem komuniciranju
Sanja Stojaković:
Strategija trženja delikatesnih specialitet in pripravljenih jedi na primeru Mercator, d.d.
David Bor Švagelj:
Posebnosti trženja spletne trgovine na primeru podjetja Colby
Mirjam Žerjav:
Trženje na podlagi odnosov
Gorazd Poljanec:
Analiza vstopa IMP Klime na poljski trg
Polona Likar:
Analiza pričakovanj potencialnih odjemalcev podjetja Hidria Rotomatika, oddelek Fino štancanje
Dušan Skerbiš:
Analiza možnosti vstopa podjetja TOM Oblazinjeno pohištvo d.o.o. Mokronog na danski in švedski trg
Bojan Štruc:
Slovenski avtomobilski grozd GIZ ACS kot vzvod internacionalizacije podjetja Štruc Management, s.p.
Ana Vidmar:
Zavarovanje izvoznih kreditov preko Slovenske izvozne družbe kot oblika spodbujanja vstopa slovenskih podjetij na trg Ruske federacije
Danijela Stojanović:
Kulturološke posebnosti japonskega poslovanja
Anja Lemut:
Trženjski splet širitve prodaje hidravličnih cilindrov podjetja Sinoslo na področju Šanghaja
Martin Zadel:
Analiza možnosti vstopa Cimosa d.d. na kitajski in indijski trg avtomobilske industrije
Katja Rihar:
Analiza privlačnosti indijskega trga nepremičnin
Damir Benedičič:
Celovite rešitve kot konkurenčna prednost podjetja, primer Trimo d.d.
Tjaša Simončič:
Analiza zadovoljstva odjemalcev z ALU programom podjetja Iskra PIO
Petra Logar:
Prodor Kitajske na evropski trg tekstilnih izdelkov
Urša Fink:
Navidezno nakupovanje na primeru trgovine na drobno
Primož Goršič:
Internacionalizacija podjetja LifeClass Hotels & Resorts
Urban Murmayer:
Vpliv kulturoloških dejavnikov na strategijo internacionalizacije podjetij
Urška Trampuš:
Možnosti trženja izdelka QBOX na slovenskem trgu
Marina Vujin:
Vpliv medkulturoloških razlik na poslovna pogajanja
Uroš Okoren:
Razvoj trženjske strategije Košarkarskega kluba Olimpija
Simon Kregar:
Vpliv priobalnega pomorskega prometa na delovanje oskrbovalnih verig v EU
Borut Fakin:
Strategija trženja turističnega podjetja na primeru hotelskega kompleksa Salinera II
Maja Korpar:
Posebnosti pogajanj slovenskih poslovnežev na izbranih trgih Latinske Amerike
Yan Liu:
Export practice and management between China and EU market
Tjaša Berakovič:
Možnosti trženja pisala Pilot Frixion Ball na trgu Bosne in Hercegovine
Damjana Pangerčič:
Analiza trga prehranskih dopolnil na slovenskem trgu
Anja Mlinšek:
Moderne oblike zavarovanja plačil in obvladovanje mednarodnega kreditnega tveganja
Rok Bartol:
Trženjsko komuniciranje v športu
Maja Urh:
Analiza kakovosti storitev pri prodaji izbranih znamk avtomobilov
Ana Husar:
Razvoj trženjske strategije Arena Vodafone live
Petra Drašković:
Trženjski koncept hitre mode: Zara
Brigita Tomažič:
Analiza zadovoljstva odjemalcev
Tea Resman:
Možnosti prodora Elan Invente na italijanski trg
Damjana Štrubelj:
Analiza možnosti vstopa podjetja Kolosej na makedonski trg
Urška Vrščaj:
Analiza dejavnosti knjigotrštva in nakupnih navad na bolgarskem trgu
Mladenka Aleksija Lukić:
Razvoj odnosov s kupci na primeru Lenovo
Alja Purg:
Analiza strategije vstopa Helios Domžale na ruski trg
Tina Poje:
Možnosti širjenja podjetja KSMC na trge Adriatic regije
Urška Mivšek:
Standardizacija in adaptacija izdelčne skupine Effect na trgih hčerinskih podjetij Unichem
Ajda Kline:
Preznamčenje podjetja Atomske toplice v Terme Olimia
Mateja Berčan:
Strategija vstopa zavarovalno posredniške družbe na hrvaški trg
Veronika Šantej:
Sponzoriranje športnika posameznika kot del tržnega komuniciranja podjetja
Teja Bertoncelj:
Trženje na podlagi odnosov
Matej Zupančič:
Development of Slovenian house concept
Tomaž Kodrič:
Analiza možnosti trženja avtomobilske znamke Kia na slovenskem in hrvaškem trgu
Miha Kline:
Razvoj in management znamke športnika posameznika
Nenad Bregar:
Pogajanja v mednarodnem okolju
Jure Čuk:
Strategija trženja podjetja Obleci.se na trgih nekdanje Jugoslavije
Eva Dimnik:
Finančni učinki in razvoj razvrščanja športnih panog v razrede na primeru fundacije za financiranje športnih organizacij v RS
Mitja Koščak:
Analiza izbrane oblike vstopa podjetja Litostroj Power na kanadski trg
Irena Bertoncelj:
Analiza tržnih priložnosti sesalnih enot na trgu masažnih kadi
Vanja Golob:
Analiza trženjskega okolja
Rok Bizjak:
Trženje športa - Košarkarska zveza Slovenije
Romana Rojc:
Sponzorstva v športu
Gregor Gorše:
Pospeševanje prodaje proizvodov podjetja Adria Mobil s finančnimi instrumenti
Anja Premelč:
Biometrija in njen tržni potencial
Miha Škarič:
Analiza tržnega potenciala avtomobilov na električni pogon na slovenskem trgu
David Mošić:
Učinkovit globalni manager
Vita Omladič Puhan:
Trženjsko ovrednotenje projekta Era City Makedonija
Luka Gržinič:
Možnosti vstopa blagovne znamke Benquick na francoski trg
Mitja Humar:
Analiza možnosti razvoja trga z rezanim lesom na območju Severne Afrike
Marko Cah:
Posebnosti trženja logističnih storitev na trgu evropske avtoindustrije
Nina Grobelnik:
Analiza možnosti vstopa podjetja Moj obrtnik na češki trg s sistemom spletnega licitiranja
Katarina Vrhunc:
Razvoj trženjske strategije podjetja Domel na kitajskem trgu
Marko Prekić:
Trženje šole golfa
Špela Razgoršek:
Carinski postopki v podjetjih
Clirim Haxhaj:
Primerjava izvedbe poslov znotraj EU in izven EU
Other documents (5)
Maja Zalaznik, Matevž Rašković, Miha Škerlavaj:
Odnosi med zaposlenimi in podjetji in njihov vpliv na uspešnost poslovanja
Maja Zalaznik, Gašper Pavlič, Gregor Pfajfar:
Analiza pričakovanih sprememb v sponzorstvu v športu kot posledica COVID-19
Gregor Pfajfar, Aviv Shoham, Agnieszka Małecka, Maja Zalaznik:
Value of corporate social responsibility for multiple stakeholders and social impact - relationship marketing perspective
Miha Cimperman, Maja Zalaznik, Peter Trkman:
Analyzing older users' home telehealth services acceptance behavior - applying an Extended UTAUT model
Davor Vuchkovski, Maja Zalaznik, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar:
A look at the future of work