Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Irena Sajovic: Bibliometrične analize na področju računalniške grafike
  2. Andrej Iskra: Razvoj kombinirane metode za analizo obraznih slik z uporabo sistema sledenja pogleda
  3. Nika Bratuž: Uporaba enovitega modela barvnega zaznavanja pri upodabljanju barv v statični tridimenzionalni računalniški grafiki

Magistrska dela (25)

  1. Sinja Stres: 2D mikroanimacije obraza in analiza prepoznave čustev
  2. Marko Bergant: Prikaz interaktivnih 3D modelov v obogateni resničnosti na mobilnih napravah
  3. Aja Knific Košir: Izdelava vizualnih učinkov in 3D lika za umestitev v stilsko enotno video vsebino
  4. Teja Sedmak: Vizualizacije interierja v skandinavskem slogu
  5. Alja Peček: Tehnike upodabljanja stiliziranih arhitekturnih vizualizacij in notranje opreme
  6. Jerneja Sotlar: Digitalna rekonstrukcija antičnega mesta Petoviona
  7. Manca Jereb: 3D prototipiranje armature in tisk lutke za produkcijo stop-motion animacije
  8. Matic Poropatič: Produkcijski izzivi izdelave vojno zgodovinskega filma
  9. Mojca Plot: Oblikovanje animiranih ilustracij z namenom destigmatizacije duševnih motenj
  10. Valerija Jovanovski: Prenova spletnega mesta in izboljšava uporabniške izkušnje za spletni iskalnik ugodnih potovalnih ponudb
  11. Lea Gašparič: Zajem giba in vizualizacija zgodovinskih evropskih borilnih veščin
  12. Luka Varga: Zasnova in izdelava odprtokodnega JavaScript vtičnika za optimizirano nalaganje in prikaz grafik na spletnih platformah
  13. Ksenija Ozebek: Poustvaritev 3D-modela rimskega domusa v virtualni resničnosti
  14. Anja Škerjanc: 3D tiskana rekonstrukcija Plečnikovega spomenika ter analiza muzejske izkušnje
  15. Nika Troha: 3D dokumentiranje in interpretacija počivalnika Gondola
  16. Klemen Červ: Uporaba genetskih algoritmov v grafičnih programih za izboljšavo avtonomnega obnašanja
  17. Simona Perovšek: IZOBRAŽEVALNA 3D SIMULACIJA TEHNOLOŠKEGA POSTOPKA IN ANALIZA DIDAKTIČNOSTI
  18. Maruša Ropret: Analiza in uporaba biokompozitnih filamentov za 3D tisk
  19. Petra Bregar: Oblikovanje in razvoj uporabniškega vmesnika strateške spletne igre
  20. Sara Dimnik: Analiza pripenjanja animacijskih kontrol na 3D model pri tehnikah morfa in inverzne kinematike
  21. Amedea Derenda Mujezinović: Načrtovanje digitalnih prodajnih procesov medicinskih naprav in aplikacij
  22. Rok Kompare: Analitična primerjava filmskih žanrov pri spremembi stilističnih elementov medija
  23. Petra Culjkar: Čitljivost 3D tiskane tipografije pri manjših velikostih
  24. Mark Arandjus: Upodobitev trodimenzionalne računalniške grafike kot pomoč stilizirani črtni risbi v perspektivi
  25. Anja Kidrič: Zasnova in implementacija interaktivne izobraževalne animacije za otroke v srednjem otroštvu

Diplomska dela (80)

  1. Eva Puc: Prikaz razvoja tehnik animiranja v zgodbi lika
  2. Nuša Karo: Uporaba animacije za izboljšanje pomnjenja in razumevanja
  3. Lana Šušteršič Jeršin: Animirani film na temo pomena prijaznosti
  4. Gregor Oštir: Grafična rekonstrukcija rimskega mozaika s prizorom ugrabitve Evrope
  5. Teja Gričar: Posebni in vizualni učinki v avdio-video produkciji
  6. Nika Pleteršek: Korenčkova torta v stop motion animaciji
  7. Maša Ornik: Animacija spletnih grafik z uporabo CSS
  8. Katja Božnik: 2.5D paralaksa v fotografiji
  9. Klara Oštir: Izdelava prototipa mobilne aplikacije za pohodništvo
  10. Tina Kosmos: Razvoj lika in oblikovanje animacije z digitalno ilustracijo
  11. Anže Ban Virant: Računalniška kripto umetnost v programskem okolju Blender
  12. Celeste Sanja Smareglia: Izdelava animacije kot učni pripomoček
  13. Gašper Štrumbelj: Izdelava izobraževalne igre v navidezni resničnosti
  14. Emilija Vida: Uporabniško usmerjeno oblikovanje aplikacije Socializer
  15. Klemen Kurent: Koncipiranje in vizualizacija lika bojevnika
  16. Tara Semečnik: Stvaritev videospota za pesem Les Cornichons
  17. Nika Čepin: Oblikovanje in ilustriranje kartic z otroškimi igrami Gibalne abecede
  18. Sara Mužar: Načrtovanje in izdelava spletnega mesta podjetja Fizioterapija Mužar s poudarkom na optimizaciji uporabniške izkušnje
  19. Jaka Mušič: Primerjava sodobnih rešitev za izdelavo spletnih animacij
  20. Advan Bratić: Produkcija kratkega igranega filma po scenaristični predlogi
  21. Robi Ferjančič: Produkcija popotniškega videa
  22. Matej Čebulec: Video produkcija ekstremnega športa na primeru deskanja na vodi
  23. Ferdi Jajai: Produkcija kratkega 2D animiranega filma
  24. Kiti Kelvišar: Kratka animacija z vključitvijo 2D in 3D grafike
  25. Désirée Smrekar: Optimizacija uporabniške izkušnje spletnega mesta EnjoyLocal s pomočjo metodologij na uporabnika usmerjenega oblikovanja
  26. Veronika Malačič: Produkcija 360-stopinjskega glasbenega videospota
  27. Anemari Voršič: Načrtovanje in oblikovanje spletnega mesta za podjetje M. M. Kaučič
  28. Nana Kodelja: Aplikacija obogatene resničnosti za učno pot ob Hublju
  29. Nina Turina: Oblikovanje prototipa mobilne aplikacije za rezervacijo letalskih kart
  30. Tea Stopnišek: Od oblikovanja pasic do testiranja njihovih učinkovitosti s pomočjo A/B testiranja
  31. Aljaž Rožman: Izdelava spletnega mesta v programskem vmesniku Wordpress.org za podjetje ARC 24 d. o. o.
  32. Rok Podgorelec: Fotorealizem in 3D računalniška grafika
  33. Špela Bricman: Načrtovanje in izdelava spletnega portfelja s poudarkom na uporabniški izkušnji ter optimizaciji za spletne iskalnike
  34. Mariya Hozjan: Spletna grafična podoba ter spletno mesto podjetja za nepremičninsko posredovanje
  35. Alina Fabris Sauer: Infografike implementirane v obogateno resničnost
  36. Lucia Jamnik: Gibanje v grafičnem oblikovanju plakatov
  37. Nina Vene: Vpliv barv na doživljanje sporočilnosti in vsebinske vrednosti digitalnih ilustracij
  38. Vid Šubic: Interpretativne kompozicije videoelementov in 2D stilizirane animacije
  39. Patricija Baloh: Oblikovanje in analiza spletnega kataloga o Kamniku
  40. Anže Miklič: Izdelava radijskega oglasa v programu Adobe Audition
  41. Jan Ignatijev: Načrt prenove obstoječega spletnega mesta NTF za Erasmus+ izmenjave
  42. Nik Maierle: RAZVOJ 3D STANOVANJSKEGA PROSTORA Z OBJEKTI IZ RAZLIČNIH ČASOVNIH OBDOBIJ
  43. Marko Lavrin: Kratki 3d animirani film
  44. Anja Ferjančič: 3D modeliranje in vizualizacija drevesa
  45. Neža Knez: Vizualizacija glasbe v virtualni resničnosti
  46. Aja Knific Košir: Razvoj in določanje animacijskih tehnik 3D lika za produkcijo animiranega filma
  47. Veronika Sekne: Produkcija stop motion animacije
  48. Nuša Turjak: Fotografiranje tekstur za 3D računalniško generirane vizualizacije
  49. Nina Lepoša: Pogled iz zraka skozi kamero drona
  50. Jovana Đukić: Računalniško podprto oblikovanje klasične animacije
  51. Maša Pušnik: Oblikovanje uporabniške izkušnje za tiskane medije
  52. Jan Drenovec: Izdelava in nadgradnja 2D ilustracije s 3D elemementi
  53. Sonja Brcar: Od fotografije do videa, kot način za ohranjanje spominov
  54. Maja Žerak: Med filmom in gledališčem v slogu Quentina Tarantina
  55. Maša Primc: Izdelava senčila z uporabo 3D tiska
  56. Matic Carl: Montaža, prehodi med kadri in oblikovanje zvoka
  57. Karin Pogačnik: 3kOT - Dogodek treh kateder skozi oko kamere
  58. Blaž Benkovič: Fotorealistično upodabljanje v 3D računalniški grafiki
  59. Urška Biberović: Računalniško podprto oblikovanje in vizualizacija akumulatorjev
  60. Neža Renko: Interpretativna animacija literarnega dela za otroke
  61. Sabina Kern: Analiza dinamičnih simulacij in vizulizacij [i.e. vizualizacij] v odvisnosti od 3D materiala
  62. David Sitar: Analiza snemanja zvoka inštrumentov preko treh različnih snemalnih naprav
  63. Eva Šiljar: 3D krajinsko oblikovanje parka
  64. Luka Roter: Vloga producenta v spotih za promocijo televizijskih vsebin
  65. Anja Hojnik: Primerjava tehnik SVG animacij za spletne strani
  66. Luka Varga: Subliminalna sporočila v spletnem okolju
  67. Anja Škerjanc: Primerjava tehničnih rešitev in vizualizacije 2D vektorske in stop-motion animacije z enako scenaristično predlogo
  68. Valerija Jovanovski: Produkcija 2D animacije po scenaristični predlogi
  69. Goran Janošević: Simbioza 2D in 3D animiranih grafičnih elementov
  70. Nina Gašperlin: Promocijska video produkcija mobilnih rešitev Androset
  71. Alja Žanko: 3D modeliranje in vizualizacija plezalnega centra
  72. Ivi Erjavec: 3D animacija gibanja roke po glasbeni predlogi
  73. Polona Drašler: 3D vizualizacija in animacija strela na gol pri športu floorball
  74. Valentina Jančič: 3D skeniranje človeške glave in optimizacija zajete topologije modela
  75. Pia Anžel: Oblikovanje likov zgodbe Tresobumf v 2D in 3D tehniki
  76. Niko Matko: Sistemsko načrtovanje vizualne uporabniške izkušnje
  77. Urša Zupanc: 3D-modeliranje in tisk uporabnih izdelkov
  78. Sanja Lovrenov: Sistem delcev-metoda za animiranje kolektivnega gibanja živali
  79. Nina Kljun: Izdelava kratke 3D računalniške animacije po scenaristični predlogi
  80. Urban Gabrijel: Značilnosti programskih orodij za oblikovanje v mobilnih okoljih

Druga dela (1)

  1. Deja Muck, Helena Gabrijelčič Tomc, Urška Stanković Elesini, Maruša Ropret, Mirjam Leskovšek: Colour fastness to various agents and dynamic mechanical characteristics of biocomposite filaments and 3D printed samples