izpis_h1_title_alt

Oblikovanje in ilustriranje kartic z otroškimi igrami Gibalne abecede
ID Čepin, Nika (Avtor), ID Gabrijelčič Tomc, Helena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Stanković Elesini, Urška (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (13,39 MB)
MD5: 05679F49C899B24DACFA9B0B89BD243E

Izvleček
Namen diplomskega dela je bil na podlagi ideje vzgojno-varstvenega zavoda Dobra teta oblikovati in ilustrirati 32 kartic z igrami Gibalne abecede. 25 kartic se začne na vsako črko slovenske abecede, pet pa je dodatnih, ki se imenujejo »Tetinih najboljših pet«. Poleg teh Gibalna abeceda vsebuje še »Tetino čarobno kartico« ter eno z navodili. Za kartice je bilo treba oblikovati tudi pripadajočo embalažo oziroma škatlo ter ustvariti simbole, ki opisujejo, katere veščine otroci pridobijo z igrami Gibalne abecede. V teoretičnem delu so podana izhodišča o ilustraciji in grafičnem oblikovanju za otroke. Kartice so preučene z didaktičnega vidika, podan je pomen družabnih iger, predvsem izobraževalnih, kamor spadajo tudi oblikovane kartice. Opisan je tudi vzgojno-varstveni zavod, zasebni vrtec Dobra teta, ter nastanek njihovega projekta Tetino igrišče, pod katerega spada Gibalna abeceda. V praktičnem delu so predstavljeni ideja in značilnosti kartic ter analiza likov avtorice Andreje Hančič. Opredeljeni so senčenje likov, ciljna skupina, uporabljeni črkovni vrsti, barvna paleta in orodja, s katerimi je bilo izvedeno ilustriranje, oblikovanje ter umeščanje grafičnih elementov na površino kartic. Shematsko so predstavljene različne postavitve besedila in ilustracij, opredeljena pa je tudi integracija likov v različne kompozicije in ozadja. Na primeru sta prikazana oblikovanje in ilustriranje enega od ozadij, njegovih elementov in živali, podrobneje pa je opisana izdelava štirih reprezentativnih kartic Gibalne abecede in štirih simbolov veščin. Predstavljeno je oblikovanje škatlice za igralne kartice in ilustracij, ki so na njej. V rezultatih je razčlenjenih prvih pet kartic Gibalne abecede, navedeni pa so tudi rezultati oblikovanja škatle. Končni izdelek je kritično ovrednoten, zapisani so predlogi za popravke, nazadnje je definirano dobljeno znanje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:grafično oblikovanje, ilustracija, otrok, igralne kartice, Gibalna abeceda
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-129681 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2021
Število ogledov:635
Število prenosov:76
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Design and illustration of cards with children's games of Movement alphabet
Izvleček:
In this thesis, we designed and illustrated 32 cards with games of the ‘Gibalna abeceda’ (Movement alphabet) based on the ideas given by the educational care institution ‘Dobra teta’ (Good Auntie). 25 of the cards each begin with a different letter from the Slovenian alphabet. There are also five cards called ‘Tetinih najboljših 5’ (Auntie's top 5), one called ‘Tetina čarobna kartica’ (Auntie's magic card) and a card with the instructions. We also designed appropriate product packaging and created a set of symbols illustrating the skills that children can acquire through the games of ‘Gibalna abeceda’. In the theoretical part, we researched illustrations and graphic design for children. We also studied the didactics of cards and dealt with the importance of board games, especially educational ones. We introduced the private kindergarten ‘Dobra teta’ and the origin of its project ‘Tetino igrišče’ (Auntie's playground), which includes the ‘Gibalna abeceda’. In the practical part, we presented the general idea and card specifications as well as analyzed the characters designed by Andreja Hančič. We also defined the characters' shading, target group, and typography, along with the colour palette and tools used for design and illustration. We schematically presented different text layouts and illustrations and defined the integration of characters in different environments. Using an example, we showed the design and illustration for one of the backgrounds and animals. We described in more detail the production of four representative cards of the ‘Gibalna abeceda’ and four skill symbols. We also presented the design of the box and the illustrations on it. In the end, we dissected the first five cards of the Gibalna abeceda and listed the results of the box design. We critically evaluated the final product, wrote down suggestions for improvements and outlined the lessons learned through the process.

Ključne besede:Graphic design, illustration, children, cards, Gibalna abeceda

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj