Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Andrej Iskra:
Razvoj kombinirane metode za analizo obraznih slik z uporabo sistema sledenja pogleda
Nika Bratuž:
Uporaba enovitega modela barvnega zaznavanja pri upodabljanju barv v statični tridimenzionalni računalniški grafiki
Irena Sajovic:
Bibliometrične analize na področju računalniške grafike
Magistrska dela (35)
Alja Peček:
Tehnike upodabljanja stiliziranih arhitekturnih vizualizacij in notranje opreme
Teja Sedmak:
Vizualizacije interierja v skandinavskem slogu
Petra Culjkar:
Čitljivost 3D tiskane tipografije pri manjših velikostih
Rok Kompare:
Analitična primerjava filmskih žanrov pri spremembi stilističnih elementov medija
Sara Dimnik:
Analiza pripenjanja animacijskih kontrol na 3D model pri tehnikah morfa in inverzne kinematike
Amedea Derenda Mujezinović:
Načrtovanje digitalnih prodajnih procesov medicinskih naprav in aplikacij
Nika Črne:
Zasnova poučne mobilne igre o koži za otroke
Mojca Plot:
Oblikovanje animiranih ilustracij z namenom destigmatizacije duševnih motenj
Neli Silan:
Implementacija tehnologije obogatene resničnosti na primeru interaktivne brošure s tematiko varovanja okolja
Jerneja Sotlar:
Digitalna rekonstrukcija antičnega mesta Petoviona
Anja Kidrič:
Zasnova in implementacija interaktivne izobraževalne animacije za otroke v srednjem otroštvu
Matic Poropatič:
Produkcijski izzivi izdelave vojno zgodovinskega filma
Mark Arandjus:
Upodobitev trodimenzionalne računalniške grafike kot pomoč stilizirani črtni risbi v perspektivi
Petra Bregar:
Oblikovanje in razvoj uporabniškega vmesnika strateške spletne igre
Aja Knific Košir:
Izdelava vizualnih učinkov in 3D lika za umestitev v stilsko enotno video vsebino
Manca Jereb:
3D prototipiranje armature in tisk lutke za produkcijo stop-motion animacije
Maruša Ropret:
Analiza in uporaba biokompozitnih filamentov za 3D tisk
Simona Perovšek:
IZOBRAŽEVALNA 3D SIMULACIJA TEHNOLOŠKEGA POSTOPKA IN ANALIZA DIDAKTIČNOSTI
Klemen Červ:
Uporaba genetskih algoritmov v grafičnih programih za izboljšavo avtonomnega obnašanja
Nika Troha:
3D dokumentiranje in interpretacija počivalnika Gondola
Anja Škerjanc:
3D tiskana rekonstrukcija Plečnikovega spomenika ter analiza muzejske izkušnje
Ksenija Ozebek:
Poustvaritev 3D-modela rimskega domusa v virtualni resničnosti
Luka Varga:
Zasnova in izdelava odprtokodnega JavaScript vtičnika za optimizirano nalaganje in prikaz grafik na spletnih platformah
Lea Gašparič:
Zajem giba in vizualizacija zgodovinskih evropskih borilnih veščin
Valerija Jovanovski:
Prenova spletnega mesta in izboljšava uporabniške izkušnje za spletni iskalnik ugodnih potovalnih ponudb
Marko Bergant:
Prikaz interaktivnih 3D modelov v obogateni resničnosti na mobilnih napravah
Sinja Stres:
2D mikroanimacije obraza in analiza prepoznave čustev
Žan Reberšek-Gavrič:
3D vizualizacije za uporabo pri oblikovanju spletne strani
Zala Zalar:
Postavitev spletne trgovine z ročno izdelanimi kopalkami
Maja Sila:
Načrtovanje uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika za učne namene z metodo oblikovalskega razmišljanja
Jaka Uršič:
Animacijska načela in oblikovanje gibanja likov
Taja Marčetič:
Dostopnost in inkluzivnost na primeru kooperativnega online bibliografskega sistema in servisov
Jaka Mušič:
Analiza uporabniške izkušnje študentskega informacijskega sistema UL
Sara Mužar:
Primerjava med lastno izdelavo celostne grafične podobe in izdelavo s pomočjo umetne inteligence
Teja Gričar:
Računalniško generirano okolje in vizualni učinki v video produkciji
Diplomska dela (99)
Sara Mužar:
Načrtovanje in izdelava spletnega mesta podjetja Fizioterapija Mužar s poudarkom na optimizaciji uporabniške izkušnje
Anže Ban Virant:
Računalniška kripto umetnost v programskem okolju Blender
Nina Gašperlin:
Promocijska video produkcija mobilnih rešitev Androset
Alja Žanko:
3D modeliranje in vizualizacija plezalnega centra
Maja Žerak:
Med filmom in gledališčem v slogu Quentina Tarantina
Maša Primc:
Izdelava senčila z uporabo 3D tiska
Karin Pogačnik:
3kOT - Dogodek treh kateder skozi oko kamere
Matic Carl:
Montaža, prehodi med kadri in oblikovanje zvoka
Anja Škerjanc:
Primerjava tehničnih rešitev in vizualizacije 2D vektorske in stop-motion animacije z enako scenaristično predlogo
Luka Varga:
Subliminalna sporočila v spletnem okolju
Valerija Jovanovski:
Produkcija 2D animacije po scenaristični predlogi
Tea Stopnišek:
Od oblikovanja pasic do testiranja njihovih učinkovitosti s pomočjo A/B testiranja
Gaja Slokar:
3D modeliranje slovenskih bajeslovnih bitij za uporabo v obogateni resničnosti
Klara Oštir:
Izdelava prototipa mobilne aplikacije za pohodništvo
Nina Turina:
Oblikovanje prototipa mobilne aplikacije za rezervacijo letalskih kart
Nina Stražiščar:
Interaktivni vmesnik za izdelavo 3D vizualizacij tort
Emilija Vida:
Uporabniško usmerjeno oblikovanje aplikacije Socializer
Klemen Kurent:
Koncipiranje in vizualizacija lika bojevnika
Nika Čepin:
Oblikovanje in ilustriranje kartic z otroškimi igrami Gibalne abecede
Tara Semečnik:
Stvaritev videospota za pesem Les Cornichons
Nika Ipavec:
Izdelava grafičnih elementov za video igro
Rok Čož:
Izdelava 3D modela in vizualizacija hiše
Urban Gabrijel:
Značilnosti programskih orodij za oblikovanje v mobilnih okoljih
Nina Kljun:
Izdelava kratke 3D računalniške animacije po scenaristični predlogi
Sanja Lovrenov:
Sistem delcev-metoda za animiranje kolektivnega gibanja živali
Urša Zupanc:
3D-modeliranje in tisk uporabnih izdelkov
Niko Matko:
Sistemsko načrtovanje vizualne uporabniške izkušnje
Pia Anžel:
Oblikovanje likov zgodbe Tresobumf v 2D in 3D tehniki
Valentina Jančič:
3D skeniranje človeške glave in optimizacija zajete topologije modela
Lara Sudar:
Snemanje in montaža stop motion animacije z naslovom Škatla
Polona Drašler:
3D vizualizacija in animacija strela na gol pri športu floorball
Ivi Erjavec:
3D animacija gibanja roke po glasbeni predlogi
Matej Čebulec:
Video produkcija ekstremnega športa na primeru deskanja na vodi
Jure Rebula:
3D modeliranje in vizualizacija proizvodnega modela za promocijske namene
Goran Janošević:
Simbioza 2D in 3D animiranih grafičnih elementov
Anja Hojnik:
Primerjava tehnik SVG animacij za spletne strani
Luka Roter:
Vloga producenta v spotih za promocijo televizijskih vsebin
Eva Šiljar:
3D krajinsko oblikovanje parka
David Sitar:
Analiza snemanja zvoka inštrumentov preko treh različnih snemalnih naprav
Sabina Kern:
Analiza dinamičnih simulacij in vizulizacij [i.e. vizualizacij] v odvisnosti od 3D materiala
Neža Renko:
Interpretativna animacija literarnega dela za otroke
Urška Biberović:
Računalniško podprto oblikovanje in vizualizacija akumulatorjev
Blaž Benkovič:
Fotorealistično upodabljanje v 3D računalniški grafiki
Sonja Brcar:
Od fotografije do videa, kot način za ohranjanje spominov
Jan Drenovec:
Izdelava in nadgradnja 2D ilustracije s 3D elemementi
Maša Pušnik:
Oblikovanje uporabniške izkušnje za tiskane medije
Jovana Đukić:
Računalniško podprto oblikovanje klasične animacije
Nina Lepoša:
Pogled iz zraka skozi kamero drona
Nuša Turjak:
Fotografiranje tekstur za 3D računalniško generirane vizualizacije
Veronika Sekne:
Produkcija stop motion animacije
Aja Knific Košir:
Razvoj in določanje animacijskih tehnik 3D lika za produkcijo animiranega filma
Neža Knez:
Vizualizacija glasbe v virtualni resničnosti
Jaka Mušič:
Primerjava sodobnih rešitev za izdelavo spletnih animacij
Celeste Sanja Smareglia:
Izdelava animacije kot učni pripomoček
Gašper Štrumbelj:
Izdelava izobraževalne igre v navidezni resničnosti
Advan Bratić:
Produkcija kratkega igranega filma po scenaristični predlogi
Désirée Smrekar:
Optimizacija uporabniške izkušnje spletnega mesta EnjoyLocal s pomočjo metodologij na uporabnika usmerjenega oblikovanja
Kiti Kelvišar:
Kratka animacija z vključitvijo 2D in 3D grafike
Marko Lavrin:
Kratki 3d animirani film
Blaž Vrhovnik:
Uporaba 3D objektov v spletnem oblikovanju
Tina Kosmos:
Razvoj lika in oblikovanje animacije z digitalno ilustracijo
Kostantin Janev:
3D produktna animacija pijače
Ferdi Jajai:
Produkcija kratkega 2D animiranega filma
Nik Maierle:
RAZVOJ 3D STANOVANJSKEGA PROSTORA Z OBJEKTI IZ RAZLIČNIH ČASOVNIH OBDOBIJ
Natalija Kaferle:
Produkcija predstavitvenih videov študijskih programov Naravoslovnotehniške fakultete
Anja Ferjančič:
3D modeliranje in vizualizacija drevesa
Nana Kodelja:
Aplikacija obogatene resničnosti za učno pot ob Hublju
Jan Ignatijev:
Načrt prenove obstoječega spletnega mesta NTF za Erasmus+ izmenjave
Anže Miklič:
Izdelava radijskega oglasa v programu Adobe Audition
Patricija Baloh:
Oblikovanje in analiza spletnega kataloga o Kamniku
Vid Šubic:
Interpretativne kompozicije videoelementov in 2D stilizirane animacije
Nina Vene:
Vpliv barv na doživljanje sporočilnosti in vsebinske vrednosti digitalnih ilustracij
Lucia Jamnik:
Gibanje v grafičnem oblikovanju plakatov
Alina Fabris Sauer:
Infografike implementirane v obogateno resničnost
Mariya Hozjan:
Spletna grafična podoba ter spletno mesto podjetja za nepremičninsko posredovanje
Špela Bricman:
Načrtovanje in izdelava spletnega portfelja s poudarkom na uporabniški izkušnji ter optimizaciji za spletne iskalnike
Anemari Voršič:
Načrtovanje in oblikovanje spletnega mesta za podjetje M. M. Kaučič
Rok Podgorelec:
Fotorealizem in 3D računalniška grafika
Veronika Malačič:
Produkcija 360-stopinjskega glasbenega videospota
Aljaž Rožman:
Izdelava spletnega mesta v programskem vmesniku Wordpress.org za podjetje ARC 24 d. o. o.
Robi Ferjančič:
Produkcija popotniškega videa
Katja Božnik:
2.5D paralaksa v fotografiji
Maša Ornik:
Animacija spletnih grafik z uporabo CSS
Nika Pleteršek:
Korenčkova torta v stop motion animaciji
Teja Gričar:
Posebni in vizualni učinki v avdio-video produkciji
Gregor Oštir:
Grafična rekonstrukcija rimskega mozaika s prizorom ugrabitve Evrope
Lana Šušteršič Jeršin:
Animirani film na temo pomena prijaznosti
Nuša Karo:
Uporaba animacije za izboljšanje pomnjenja in razumevanja
Eva Puc:
Prikaz razvoja tehnik animiranja v zgodbi lika
Janja Prikeržnik:
Oblikovanje in pripenjanje sistema okostja na avtorski 2D lik
Julijen Mekuč:
Diseminacija rezultatov projekta Erasmus+ Re/Forma Viva na omrežju Instagram
Lili Šubic:
Risarsko izražanje skozi klasično animacijo
Klara Ikovic:
Načrtovanje in izdelava spletnega mesta za programersko podjetje
Miša Oblak:
Videoprodukcija promocijskega videa in oblikovanje zvoka
Sandra Zidanšek:
Modeliranje in 3D tiskanje lutke s krogličnimi zglobi
Lina Peharc:
Legenda o nastanku Tržiča v kratkem animiranem filmu
Maša Škrbić:
Digitalno ilustrirani portreti in analiza izražanja čustev skozi mimiko obraza
Lina Bajec:
Od ideje do prototipa na primeru B2B portala za kupce
Marko Stražar:
Virtualni sprehod po novogradnji
Druga dela (3)
Deja Muck, Helena Gabrijelčič Tomc, Urška Stanković Elesini, Maruša Ropret, Mirjam Leskovšek:
Colour fastness to various agents and dynamic mechanical characteristics of biocomposite filaments and 3D printed samples
Andrej Učakar, Ana Sterle, Martina Vuga, Tamara Trček Pečak, Denis Trček, Jure Ahtik, Karin Košak, Deja Muck, Helena Gabrijelčič Tomc, Tanja Nuša Kočevar:
3D digital preservation, presentation, and interpretation of wooden cultural heritage on the example of sculptures of the FormaViva Kostanjevica na Krki collection
Helena Gabrijelčič Tomc, Petra Culjkar, Živa Zupin, Klementina Možina:
Legibility of 3D printed typography at smaller sizes