Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Andrej Iskra: Razvoj kombinirane metode za analizo obraznih slik z uporabo sistema sledenja pogleda
  2. Nika Bratuž: Uporaba enovitega modela barvnega zaznavanja pri upodabljanju barv v statični tridimenzionalni računalniški grafiki
  3. Irena Sajovic: Bibliometrične analize na področju računalniške grafike

Magistrska dela (32)

  1. Alja Peček: Tehnike upodabljanja stiliziranih arhitekturnih vizualizacij in notranje opreme
  2. Teja Sedmak: Vizualizacije interierja v skandinavskem slogu
  3. Petra Culjkar: Čitljivost 3D tiskane tipografije pri manjših velikostih
  4. Rok Kompare: Analitična primerjava filmskih žanrov pri spremembi stilističnih elementov medija
  5. Sara Dimnik: Analiza pripenjanja animacijskih kontrol na 3D model pri tehnikah morfa in inverzne kinematike
  6. Amedea Derenda Mujezinović: Načrtovanje digitalnih prodajnih procesov medicinskih naprav in aplikacij
  7. Nika Črne: Zasnova poučne mobilne igre o koži za otroke
  8. Mojca Plot: Oblikovanje animiranih ilustracij z namenom destigmatizacije duševnih motenj
  9. Neli Silan: Implementacija tehnologije obogatene resničnosti na primeru interaktivne brošure s tematiko varovanja okolja
  10. Jerneja Sotlar: Digitalna rekonstrukcija antičnega mesta Petoviona
  11. Anja Kidrič: Zasnova in implementacija interaktivne izobraževalne animacije za otroke v srednjem otroštvu
  12. Matic Poropatič: Produkcijski izzivi izdelave vojno zgodovinskega filma
  13. Mark Arandjus: Upodobitev trodimenzionalne računalniške grafike kot pomoč stilizirani črtni risbi v perspektivi
  14. Petra Bregar: Oblikovanje in razvoj uporabniškega vmesnika strateške spletne igre
  15. Aja Knific Košir: Izdelava vizualnih učinkov in 3D lika za umestitev v stilsko enotno video vsebino
  16. Manca Jereb: 3D prototipiranje armature in tisk lutke za produkcijo stop-motion animacije
  17. Maruša Ropret: Analiza in uporaba biokompozitnih filamentov za 3D tisk
  18. Simona Perovšek: IZOBRAŽEVALNA 3D SIMULACIJA TEHNOLOŠKEGA POSTOPKA IN ANALIZA DIDAKTIČNOSTI
  19. Klemen Červ: Uporaba genetskih algoritmov v grafičnih programih za izboljšavo avtonomnega obnašanja
  20. Nika Troha: 3D dokumentiranje in interpretacija počivalnika Gondola
  21. Anja Škerjanc: 3D tiskana rekonstrukcija Plečnikovega spomenika ter analiza muzejske izkušnje
  22. Ksenija Ozebek: Poustvaritev 3D-modela rimskega domusa v virtualni resničnosti
  23. Luka Varga: Zasnova in izdelava odprtokodnega JavaScript vtičnika za optimizirano nalaganje in prikaz grafik na spletnih platformah
  24. Lea Gašparič: Zajem giba in vizualizacija zgodovinskih evropskih borilnih veščin
  25. Valerija Jovanovski: Prenova spletnega mesta in izboljšava uporabniške izkušnje za spletni iskalnik ugodnih potovalnih ponudb
  26. Marko Bergant: Prikaz interaktivnih 3D modelov v obogateni resničnosti na mobilnih napravah
  27. Sinja Stres: 2D mikroanimacije obraza in analiza prepoznave čustev
  28. Žan Reberšek-Gavrič: 3D vizualizacije za uporabo pri oblikovanju spletne strani
  29. Zala Zalar: Postavitev spletne trgovine z ročno izdelanimi kopalkami
  30. Maja Sila: Načrtovanje uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika za učne namene z metodo oblikovalskega razmišljanja
  31. Jaka Uršič: Animacijska načela in oblikovanje gibanja likov
  32. Taja Marčetič: Dostopnost in inkluzivnost na primeru kooperativnega online bibliografskega sistema in servisov

Diplomska dela (98)

  1. Sara Mužar: Načrtovanje in izdelava spletnega mesta podjetja Fizioterapija Mužar s poudarkom na optimizaciji uporabniške izkušnje
  2. Anže Ban Virant: Računalniška kripto umetnost v programskem okolju Blender
  3. Nina Gašperlin: Promocijska video produkcija mobilnih rešitev Androset
  4. Alja Žanko: 3D modeliranje in vizualizacija plezalnega centra
  5. Maja Žerak: Med filmom in gledališčem v slogu Quentina Tarantina
  6. Maša Primc: Izdelava senčila z uporabo 3D tiska
  7. Karin Pogačnik: 3kOT - Dogodek treh kateder skozi oko kamere
  8. Matic Carl: Montaža, prehodi med kadri in oblikovanje zvoka
  9. Anja Škerjanc: Primerjava tehničnih rešitev in vizualizacije 2D vektorske in stop-motion animacije z enako scenaristično predlogo
  10. Luka Varga: Subliminalna sporočila v spletnem okolju
  11. Valerija Jovanovski: Produkcija 2D animacije po scenaristični predlogi
  12. Tea Stopnišek: Od oblikovanja pasic do testiranja njihovih učinkovitosti s pomočjo A/B testiranja
  13. Gaja Slokar: 3D modeliranje slovenskih bajeslovnih bitij za uporabo v obogateni resničnosti
  14. Klara Oštir: Izdelava prototipa mobilne aplikacije za pohodništvo
  15. Nina Turina: Oblikovanje prototipa mobilne aplikacije za rezervacijo letalskih kart
  16. Nina Stražiščar: Interaktivni vmesnik za izdelavo 3D vizualizacij tort
  17. Emilija Vida: Uporabniško usmerjeno oblikovanje aplikacije Socializer
  18. Klemen Kurent: Koncipiranje in vizualizacija lika bojevnika
  19. Nika Čepin: Oblikovanje in ilustriranje kartic z otroškimi igrami Gibalne abecede
  20. Tara Semečnik: Stvaritev videospota za pesem Les Cornichons
  21. Nika Ipavec: Izdelava grafičnih elementov za video igro
  22. Rok Čož: Izdelava 3D modela in vizualizacija hiše
  23. Urban Gabrijel: Značilnosti programskih orodij za oblikovanje v mobilnih okoljih
  24. Nina Kljun: Izdelava kratke 3D računalniške animacije po scenaristični predlogi
  25. Sanja Lovrenov: Sistem delcev-metoda za animiranje kolektivnega gibanja živali
  26. Urša Zupanc: 3D-modeliranje in tisk uporabnih izdelkov
  27. Niko Matko: Sistemsko načrtovanje vizualne uporabniške izkušnje
  28. Pia Anžel: Oblikovanje likov zgodbe Tresobumf v 2D in 3D tehniki
  29. Valentina Jančič: 3D skeniranje človeške glave in optimizacija zajete topologije modela
  30. Lara Sudar: Snemanje in montaža stop motion animacije z naslovom Škatla
  31. Polona Drašler: 3D vizualizacija in animacija strela na gol pri športu floorball
  32. Ivi Erjavec: 3D animacija gibanja roke po glasbeni predlogi
  33. Matej Čebulec: Video produkcija ekstremnega športa na primeru deskanja na vodi
  34. Goran Janošević: Simbioza 2D in 3D animiranih grafičnih elementov
  35. Anja Hojnik: Primerjava tehnik SVG animacij za spletne strani
  36. Luka Roter: Vloga producenta v spotih za promocijo televizijskih vsebin
  37. Eva Šiljar: 3D krajinsko oblikovanje parka
  38. David Sitar: Analiza snemanja zvoka inštrumentov preko treh različnih snemalnih naprav
  39. Sabina Kern: Analiza dinamičnih simulacij in vizulizacij [i.e. vizualizacij] v odvisnosti od 3D materiala
  40. Neža Renko: Interpretativna animacija literarnega dela za otroke
  41. Urška Biberović: Računalniško podprto oblikovanje in vizualizacija akumulatorjev
  42. Blaž Benkovič: Fotorealistično upodabljanje v 3D računalniški grafiki
  43. Sonja Brcar: Od fotografije do videa, kot način za ohranjanje spominov
  44. Jan Drenovec: Izdelava in nadgradnja 2D ilustracije s 3D elemementi
  45. Maša Pušnik: Oblikovanje uporabniške izkušnje za tiskane medije
  46. Jovana Đukić: Računalniško podprto oblikovanje klasične animacije
  47. Nina Lepoša: Pogled iz zraka skozi kamero drona
  48. Nuša Turjak: Fotografiranje tekstur za 3D računalniško generirane vizualizacije
  49. Veronika Sekne: Produkcija stop motion animacije
  50. Aja Knific Košir: Razvoj in določanje animacijskih tehnik 3D lika za produkcijo animiranega filma
  51. Neža Knez: Vizualizacija glasbe v virtualni resničnosti
  52. Jaka Mušič: Primerjava sodobnih rešitev za izdelavo spletnih animacij
  53. Celeste Sanja Smareglia: Izdelava animacije kot učni pripomoček
  54. Gašper Štrumbelj: Izdelava izobraževalne igre v navidezni resničnosti
  55. Advan Bratić: Produkcija kratkega igranega filma po scenaristični predlogi
  56. Désirée Smrekar: Optimizacija uporabniške izkušnje spletnega mesta EnjoyLocal s pomočjo metodologij na uporabnika usmerjenega oblikovanja
  57. Kiti Kelvišar: Kratka animacija z vključitvijo 2D in 3D grafike
  58. Marko Lavrin: Kratki 3d animirani film
  59. Blaž Vrhovnik: Uporaba 3D objektov v spletnem oblikovanju
  60. Tina Kosmos: Razvoj lika in oblikovanje animacije z digitalno ilustracijo
  61. Kostantin Janev: 3D produktna animacija pijače
  62. Ferdi Jajai: Produkcija kratkega 2D animiranega filma
  63. Nik Maierle: RAZVOJ 3D STANOVANJSKEGA PROSTORA Z OBJEKTI IZ RAZLIČNIH ČASOVNIH OBDOBIJ
  64. Natalija Kaferle: Produkcija predstavitvenih videov študijskih programov Naravoslovnotehniške fakultete
  65. Anja Ferjančič: 3D modeliranje in vizualizacija drevesa
  66. Nana Kodelja: Aplikacija obogatene resničnosti za učno pot ob Hublju
  67. Jan Ignatijev: Načrt prenove obstoječega spletnega mesta NTF za Erasmus+ izmenjave
  68. Anže Miklič: Izdelava radijskega oglasa v programu Adobe Audition
  69. Patricija Baloh: Oblikovanje in analiza spletnega kataloga o Kamniku
  70. Vid Šubic: Interpretativne kompozicije videoelementov in 2D stilizirane animacije
  71. Nina Vene: Vpliv barv na doživljanje sporočilnosti in vsebinske vrednosti digitalnih ilustracij
  72. Lucia Jamnik: Gibanje v grafičnem oblikovanju plakatov
  73. Alina Fabris Sauer: Infografike implementirane v obogateno resničnost
  74. Mariya Hozjan: Spletna grafična podoba ter spletno mesto podjetja za nepremičninsko posredovanje
  75. Špela Bricman: Načrtovanje in izdelava spletnega portfelja s poudarkom na uporabniški izkušnji ter optimizaciji za spletne iskalnike
  76. Anemari Voršič: Načrtovanje in oblikovanje spletnega mesta za podjetje M. M. Kaučič
  77. Rok Podgorelec: Fotorealizem in 3D računalniška grafika
  78. Veronika Malačič: Produkcija 360-stopinjskega glasbenega videospota
  79. Aljaž Rožman: Izdelava spletnega mesta v programskem vmesniku Wordpress.org za podjetje ARC 24 d. o. o.
  80. Robi Ferjančič: Produkcija popotniškega videa
  81. Katja Božnik: 2.5D paralaksa v fotografiji
  82. Maša Ornik: Animacija spletnih grafik z uporabo CSS
  83. Nika Pleteršek: Korenčkova torta v stop motion animaciji
  84. Teja Gričar: Posebni in vizualni učinki v avdio-video produkciji
  85. Gregor Oštir: Grafična rekonstrukcija rimskega mozaika s prizorom ugrabitve Evrope
  86. Lana Šušteršič Jeršin: Animirani film na temo pomena prijaznosti
  87. Nuša Karo: Uporaba animacije za izboljšanje pomnjenja in razumevanja
  88. Eva Puc: Prikaz razvoja tehnik animiranja v zgodbi lika
  89. Janja Prikeržnik: Oblikovanje in pripenjanje sistema okostja na avtorski 2D lik
  90. Julijen Mekuč: Diseminacija rezultatov projekta Erasmus+ Re/Forma Viva na omrežju Instagram
  91. Lili Šubic: Risarsko izražanje skozi klasično animacijo
  92. Klara Ikovic: Načrtovanje in izdelava spletnega mesta za programersko podjetje
  93. Miša Oblak: Videoprodukcija promocijskega videa in oblikovanje zvoka
  94. Sandra Zidanšek: Modeliranje in 3D tiskanje lutke s krogličnimi zglobi
  95. Lina Peharc: Legenda o nastanku Tržiča v kratkem animiranem filmu
  96. Maša Škrbić: Digitalno ilustrirani portreti in analiza izražanja čustev skozi mimiko obraza
  97. Lina Bajec: Od ideje do prototipa na primeru B2B portala za kupce
  98. Marko Stražar: Virtualni sprehod po novogradnji

Druga dela (3)

  1. Deja Muck, Helena Gabrijelčič Tomc, Urška Stanković Elesini, Maruša Ropret, Mirjam Leskovšek: Colour fastness to various agents and dynamic mechanical characteristics of biocomposite filaments and 3D printed samples
  2. Andrej Učakar, Ana Sterle, Martina Vuga, Tamara Trček Pečak, Denis Trček, Jure Ahtik, Karin Košak, Deja Muck, Helena Gabrijelčič Tomc, Tanja Nuša Kočevar: 3D digital preservation, presentation, and interpretation of wooden cultural heritage on the example of sculptures of the FormaViva Kostanjevica na Krki collection
  3. Helena Gabrijelčič Tomc, Petra Culjkar, Živa Zupin, Klementina Možina: Legibility of 3D printed typography at smaller sizes