izpis_h1_title_alt

Oblikovanje in pripenjanje sistema okostja na avtorski 2D lik
ID Prikeržnik, Janja (Avtor), ID Gabrijelčič Tomc, Helena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,22 MB)
MD5: BBA1D20405DDFA68D38F0489CBE8B223

Izvleček
Cilj diplomske naloge je oblikovanje in izdelava avtorskega dvodimenzionalnega (2D) lika plavalke in izdelava pripadajočega sistema okostja. V teoretičnem delu diplomskega dela je podrobneje predstavljena 2D digitalna animacija, pri čemer sta podrobneje razloženi animacija sličica za sličico ter animacija z računalniško generiranimi podobami. Predstavljene so različne tehnike izdelave animacij s pomočjo računalniških programov, s poudarkom na animaciji s sistemom okostja. Obrazloženi so tudi glavni principi animacije v dvodimenzionalnem prostoru. Izdelava avtorskega lika je del osebnega projekta – izdelave kratkega animiranega filma, v katerem nastopa več ženskih likov. V teoretičnem delu so zato podrobneje opisane tudi faze v procesu izdelave kratkega animiranega filma. Predstavljen je pregled faze razvoja, predprodukcije, produkcije, postprodukcije in distribucije. Prav tako so predstavljena tudi orodja, s katerimi smo lik in njegovo okostje ustvarili. Praktično delo se je začelo s procesom načrtovanja zgodbe, izdelavo snemalne knjige in animatike. Pri tem smo si pomagali primarno z računalniškima programoma Adobe Photoshop ter Toon Boom Storyboard Pro. Oblikovali ter razvili smo lik plavalke in ga pripeli na izdelano okostje. Za to smo uporabili računalniška programa Adobe Photoshop in Toon Boom Harmony. V zaključni fazi smo na podlagi gibanja lika v animatiku izdelali krajšo animacijo, s katerim smo preizkusili funkcionalnost lika in okostja za prihodnjo uporabo pri animiranju. Rezultat diplomske naloge je avtorski 2D lik, opremljen z okostjem in pripravljen za nadaljnjo uporabo v animacijskem procesu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:2D animacija, razvoj lika plavalke, okostje, oblikovanje, kratek animiran film, digitalna ilustracija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-144857 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.03.2023
Število ogledov:603
Število prenosov:99
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing and rigging of original 2D character
Izvleček:
The aim of the bachelor's thesis is the design and rigging of an original 2D (two dimensional) character of a swimmer. In the theoretical part of the thesis, the technologies and techniques of creating 2D animation are presented, with frame by frame animation and animation using computer generated imagery explained in more detail. We explore different techniques of creating animations using computer software are presented, with an emphasis on animation with a rig. We also describe the main principles of animation in two dimensional space. The design of a character is part of a personal project – creating an animated short movie, starring multiple female characters. Therefore, in the production process of creating an animated short movie is thoroughly explained, with the stages of development, preproduction, production, postproduction and distribution described in depth. We also disclose the tools and software used in the process of creating a character and its rig. The practical part of the thesis began with the process of planning out the story, and creation of a storyboard and animatic, for which we mainly used Adobe Photoshop and Toon Boom Storyboard Pro. We designed, developed and rigged the swimmer character. In that part of the process, we used Adobe Photoshop and Toon Boom Harmony. In the final phase we used the rig to animate a short sequence, to test out the functionality of the rigged character for future use in animation. The product of bachelor’s thesis is an original rigged 2D character, ready to be used in the animation process.

Ključne besede:2D animation, character development of a swimmer, rig, design, animated short movie, digital illustration

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj