izpis_h1_title_alt

Oblikovanje uporabniške izkušnje za tiskane medije
Pušnik, Maša (Avtor), Gabrijelčič Tomc, Helena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Vrabič Brodnjak, Urška (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,22 MB)

Izvleček
Diplomsko delo Oblikovanje uporabniške izkušnje za tiskane medije je razdeljeno na dva dela: teoretični in praktični. V teoretičnem delu se najprej seznanimo s temo Kako dojemamo vizualno, ki na kratko povzame, kako zaznavamo okolico z likovnimi čuti, kako poteka vidna zaznava ter kako si grafične vsebine interpretiramo s pomočjo načel zaznavne organizacije. Sledi pregled likovnih prvin in preučevanje njihovega vpliva na zaznavanje. Zatem se posvetimo uporabniški izkušnji, predstavimo uporabniško usmerjeno oblikovanje, uporabniško izkušnjo pa razčlenimo na zakonitosti ter se seznanimo z dodatnimi pravili oblikovanja uporabniške izkušnje, ki veljajo za tiskovine. Nazadnje predstavimo še projekte preoblikovanja tiskovin, ki so služili kot opora pri razvijanju idej. Sledi eksperimentalni del, v katerem najprej predstavimo uporabljeno programsko opremo in pripomočke, nato pa z vidika uporabniške izkušnje na kratko analiziramo izbrana dela, ki so služila kot izhodišče za nadaljnje praktično delo. Zatem na kratko predstavimo delo, ki smo ga izbrali za preoblikovanje, predstavimo idejno zasnovo, vpeljevanje dodatne narativnosti v preoblikovanje ter celoten proces dela – predstavimo izbor formata in zrcala, izbor tipografije, tip grafike in ilustracije, način priprave datoteke za tisk ter način grafične dodelave. V nadaljevanju so predstavljeni tudi potek anketiranja ter po kratkem testu na uporabnikih povzeti rezultati in splošno mnenje anketirancev. Končni izdelek diplomske naloge je preoblikovana in grafično dodelana knjiga.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:knjiga, tiskovine, uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeno oblikovanje, dodatno pripovedništvo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2018
Število ogledov:105
Število prenosov:131
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing User Experience for Print Media
Izvleček:
The diploma thesis Designing User Experience for Print Media is divided into two sections: theoretical and practical. The theoretical part first introduces the topic of perceiving the visual, briefly summarizing how we perceive our surroundings through visual senses, how visual perception happens, and how we interpret our environment through the principles of perceptual organization. Following is an overview of visual elements and a study of their influence on perception. The thesis then delves into user experience, briefly touches upon Human-Centred Design and provides an analysis of the laws of user experience as well as additional rules for creating user experience that can be applied to print media. Finally, the book redesigning projects which served as a basis for developing ideas for the final product are presented. In the experimental part that follows, software and tools used for creating the final product are briefly introduced; the selected work is analysed from the perspective of user experience. The thesis then briefly touches upon the work, chosen for the redesigning process. The design concept is presented, as well as the concept of additional narrativeness and the whole working process – the choice of format, the choice of typography, the type of graphics and illustrations, the preparation for print and the methods of print finishing. The thesis concludes with the questionnaire and summarization of the users’ general opinion after a short test. The final product is a redesigned and print-finished book.

Ključne besede:book, print media, user experience, human-centred design, additional narrativeness

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj