Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Nuša Petek:
Impact of new marketing communication tools on brand equity
Blanka Tacer:
User driven innovation and brand development in young entreprises
Katja Terglav:
Employees as brand builders
MSc theses (46)
Dunja Antonijević:
Zvestoba blagovni znamki v farmacevtski panogi
Nadja Pogačar:
Analiza zadovoljstva kupcev zavoda Ceris z izdelanimi plastičnimi karticami
Mateja Hrašan:
Predlog strategije ciljnega trženja za Terme Slovenj Gradec
Damjana Žaler:
Razvoj blagovne znamke Luna
Lucija Kac:
Uvajanje nove blagovne znamke in merjenje njenega premoženja
Katja Terglav:
Notranje znamčenje kot način ustvarjanja presežne vrednosti za porabnike
Matevž Trošt:
Vpeljevanje poslovnih praks iz zasebnega v javni sektor s poudarkom na trženjskem načinu razmišljanja - primer AJPES
Romana Lap:
Analiza značilnosti slovenskih agencijskih turistov
Manca Korelc:
Predlog modela regionalne destinacijske organizacije za turistično destinacijoKočevje
Ajda Hafner:
Razvoj blagovne znamke Salesqueze in ovrednotenje njenega premoženja
Katja Žunec:
Predlog strategije trženja Mladinskega hotela v Slovenj Gradcu glede na življenjski cikel proizvoda
Urša Snoj:
Notranja komunikacija kot orodje za ustvarjanje zavezanosti blagovni znamki po združitvi podjetij
Maša Arhar Milenković:
Naklonjenost blagovnim znamkam med milenijci
Suzana Tutić:
Vpliv pospeševanja prodaje na blagovno znamko Syoss šamponov
Kaja Uranjek:
Priložnosti trženja blagovnih znamk preko glasovnih asistentov
Mojca Smrekar:
Premoženje znamke Dolina Soče med Slovenci
Simona Pekolj:
Povezovanje znamke zaposlovalca in notranjega brandinga na primeru družini prijaznih podjetij
Andrej Žigon:
Strategija razvoja znamke gorsko kolesarske destinacije
Nina Stadler:
Razumevanje trajnosti pri mladih kot pomoč pri prihodnjem poslovanju organizatorjev potovanj
Nina Merše:
Pomen notranjega brandinga pri gradnji korporativne identitete
Matija Vodopivec:
Oblikovanje trženjske strategije podjetja AstraZeneca v Sloveniji
Eva Kraševec:
Vpliv umeščanja blagovnih znamk v filme na premoženje blagovnih znamk
Darja Tomaščin:
The perception of sustainability among top brands
Mihaela Jost:
Kreiranje inovativnih turističnih doživetij v Sloveniji za novodobne kitajske turiste
Leon Korošec:
Širitev blagovne znamke
Eva Likar:
Vpliv Facebooka in uporabniško ustvarjenih vsebin na trženje turističnih destinacij
Mojca Šimnic-Šolinc:
Vloga lastnih prodajaln kot prodajni kanal in pomoč pri razvoju blagovne znamke
Nataša Štepec:
Pomen osebne znamke pri iskalcu zaposlitve
Rok Berčan:
Zvestoba slovenskih kupcev avtomobilskim blagovnim znamkam
Anzej Kuhar:
Preoblikovanje in širitev blagovne znamke Juventus
Ksenija Avguštin:
Odnos med prodajnim osebjem in blagovno znamko
Anja Stubelj:
Uravnotežen pogled na znamko turistične destinacije Bohinj
Magdalena Prodanović:
Zgodba blagovne znamke
Jan Frančeškin:
Izgradnja nove športne blagovne znamke
Lucija Korbar:
Trženje turističnih destinacij s pomočjo mnenjskih vplivnežev
Matteo Mozetič:
Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk
Špela Plestenjak:
Uravnotežen pogled na blagovno znamko Radenska
Blerim Salihu:
Branding of startup eLearningShapers
Eva Boštjančič:
Graditev osebne blagovne znamke z družbenim medijem YouTube
Sabina Ivanov:
Consumer-brand relationship
Dragica Petrović:
Zaznavanje podobe in znamke delodajalca Atlantic Trade v Sloveniji
Kris Čuček Meršol:
An analysis of the role of branding in a non-profit organization
Tilen Tkalec:
Priložnosti tehnologije veriženja blokov in nezamenljivih žetonov pri trženju blagovnih znamk
Ivana Pahor:
The development of the Madiero brand
Tjaša Babič:
Porabnikovo zaznavanje in naklonjenost digitalnemu trženju in spletnemu nakupovanju
Katarina Švigelj:
The impact of a brand on impulse buying
BSc theses (30)
Mateja Kepic:
Motivacija Slovencev za turistična potovanja
Saša Podlesek:
Značilnosti turističnega vodnika kot posredovalca storitev vodenja
David Smolnikar:
Spreminjanje celostne grafične podobe podjetja Mobitel d.d.
Marjetka Jakofčič:
Blagovna znamka države kot turistične destinacije
Polonca Noč:
Možnosti trženja samostojnega hotelskega objekta na primeru Hotela Jezero v Bohinju
Helena Kralj:
Trženjski splet Krke Zdravilišča na tujih trgih
Ana Kuzele:
Ovrednotenje celostne podobe podjetja Velana tovarna zaves d.d.
Matija Kodra:
Premoženje blagovne znamke piva Bandidos v očeh študentov
Sebastijan Nograšek:
Zavarovalni posredniki in njihova vloga pri trženju zavarovanj
Sandra Bonča:
Pomen osebne prodaje v podjetju Smart Industries d.o.o.
Ana Primožič:
Strategija trženja poslovne enote Kavarna Park - G&P Hoteli Bled, d.o.o.
Elvira Krupič:
Možnosti trženja MICE-dejavnosti v Sava Hotelih Bled
Irena Petrič:
Uravnotežen pogled na blagovno znamko Cedevita
Saša Praprotnik:
Kongresna dejavnost na svetovnem in slovenskem nivoju
Diana Gavranovič:
Analiza upravljanja blagovnih skupin in zadovoljstva kupcev čokoladnih rezin proizvajalca Nestlé
Alenka Gojčič:
Trženjska strategija golfskega igrišča na Ptuju po modelu življenjskega cikla storitve
Nastja Ahčin:
Turizem Vopovlje kot balgovna [!] znamka
Nuša Petek:
Poznavanje in poistovetenje z identiteto znamke Slovenije
Barbara Ornik:
Oblikovanje vizualne identitete podjetja Tobačne 3DVA na podlagi uravnoteženega pogleda na blagovno znamko
Gaber Lipnik:
Vpliv oglaševanja z znanimi osebami na porabnika
Špela Jakop:
Pomen in poznavanje sloganov in logotipov znamk držav
Nika Bajt:
Trženje kulturne dediščine na Cerkljanskem (Partizanska bolnica Franja in Laufarija)
Matija Rešek:
Ljubljana kot blagovna znamka
Karin Kermavnar:
Poznavanje identitete in uporaba znamke I feel Slovenia s strani turistične strokovne javnosti
Mojca Čebulj:
Izzivi trženja Velike planine
Žiga Židan:
Trženje tematskih pohodniških poti in muzejev na prostem na primeru "Poti miru v Posočju"
Taja Metelko:
Internacionalizacija malega slovenskega podjetja Sail Design d.o.o.
Tea Bešić:
Trženje storitev v transportnem podjetju SIGR d. o. o.
Luka Stefančič:
Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih
Eva Hafner:
Analiza znamke I feel Slovenia med Slovenci
Other documents (10)
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Maja Konečnik Ruzzier:
Transition towards sustainability
Maja Konečnik Ruzzier, Katja Terglav, Robert Kaše:
Internal brand communication for transforming employees into brand champions
Maja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek, Mojca Bavdaž:
Consumer-based brand equity
Martin Vodopivec, Maja Konečnik Ruzzier:
Opportunities in identifying and marketing windsport tourism destinations
Maja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek, Mojca Bavdaž:
Odnosi med spletnim trženjem od ust do ust, oglaševanjem in dimenzijami premoženja blagovne znamke
Lucija Korbar, Maja Konečnik Ruzzier:
Spreminjanje vedenja turistov zaradi vplivnostnega trženja
Mitja Ruzzier, Evan J. Douglas, Maja Konečnik Ruzzier, Jana Hojnik:
International entrepreneurial orientation and the intention to internationalize
Maja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek:
Investigating the impact of television advertising and eWOM on brand equity creation
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Maja Konečnik Ruzzier, Boris Sučić, Brandon William Soltwisch:
Challenges of demographic changes and digitalization on eco-innovation and the circular economy
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Maja Konečnik Ruzzier, Boris Sučić, Brandon William Soltwisch, Matej Rus:
Review of EU projects with a focus on environmental quality