Details

Graditev osebne blagovne znamke z družbenim medijem YouTube : magistrsko delo
ID Boštjančič, Eva (Author), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bostjancic3294-B.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:trženje, blagovne znamke, osebnost, pospeševanje, družbena omrežja, raziskave, analiza
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[E. Boštjančič]
Year:2018
Number of pages:II, 52, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-124606 This link opens in a new window
UDC:339.138
COBISS.SI-ID:24929766 This link opens in a new window
Publication date in RUL:08.02.2021
Views:1644
Downloads:113
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
BOŠTJANČIČ, Eva, 2018, Graditev osebne blagovne znamke z družbenim medijem YouTube : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : E. Boštjančič. [Accessed 26 April 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bostjancic3294-B.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Building a personal brand with a social media tool YouTube
Keywords:marketing, brands, personality, promotion, social networks, research, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Vpliv odnosa med vodjo in zaposlenimi na neželeno vedenje na delovnem mestu
  2. Komunikacija med različnimi osebnostnimi tipi na delovnem mestu
  3. Analiza funkcije vodenja v izbranem podjetju
  4. Izzivi etičnega vodenja
  5. Odnos med vodjo in podrejenimi z vidika integrativnega modela medosebnih odnosov in odpora do organizacijskih sprememb
Similar works from other Slovenian collections:No similar works found

Back