Details

Premoženje znamke Dolina Soče med Slovenci : magistrsko delo
ID Smrekar, Mojca (Author), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/smrekar1295-B.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:turizem, turistična geografija, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, raziskave, international comparisons, case study
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Smrekar]
Year:2014
Number of pages:II, 74, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-70346 This link opens in a new window
UDC:338.48
COBISS.SI-ID:22042086 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1469
Downloads:180
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
SMREKAR, Mojca, 2014, Premoženje znamke Dolina Soče med Slovenci : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : M. Smrekar. [Accessed 25 April 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/smrekar1295-B.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Title:Slovenian-based brand equity of Soča valley
Keywords:tourism, tourist geography, trademarks, marketing, business communication, research, mednarodne primerjave, case study

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Odnos do družbene odgovornosti podjetij med zaposlenimi v slovenskih oglaševalskih agencijah
  2. Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
  3. Vključevanje družbenih medijev v strategijo komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
  4. Vloga družbene odgovornosti podjetij v krizi kapitalizma
  5. Koncept družbene odgovornosti podjetij
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
  2. Vprašanje odgovornosti podjetij v zvezi s spoštovanjem človekovih pravic
  3. 'Orodje za upravljanje in ocenjevanje odličnosti družbene odgovornosti podjetij' EMAT je priložnost za odgovorno odločanje
  4. Družbena odgovornost podjetij
  5. Prispevek družbene odgovornosti podjetij k enakosti spolov in usklajevanju poklicnega in družinskega življenja

Back