Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Nuša Petek:
Impact of new marketing communication tools on brand equity
Blanka Tacer:
User driven innovation and brand development in young entreprises
Katja Terglav:
Employees as brand builders
Magistrska dela (46)
Dunja Antonijević:
Zvestoba blagovni znamki v farmacevtski panogi
Nadja Pogačar:
Analiza zadovoljstva kupcev zavoda Ceris z izdelanimi plastičnimi karticami
Mateja Hrašan:
Predlog strategije ciljnega trženja za Terme Slovenj Gradec
Damjana Žaler:
Razvoj blagovne znamke Luna
Lucija Kac:
Uvajanje nove blagovne znamke in merjenje njenega premoženja
Katja Terglav:
Notranje znamčenje kot način ustvarjanja presežne vrednosti za porabnike
Matevž Trošt:
Vpeljevanje poslovnih praks iz zasebnega v javni sektor s poudarkom na trženjskem načinu razmišljanja - primer AJPES
Romana Lap:
Analiza značilnosti slovenskih agencijskih turistov
Manca Korelc:
Predlog modela regionalne destinacijske organizacije za turistično destinacijoKočevje
Ajda Hafner:
Razvoj blagovne znamke Salesqueze in ovrednotenje njenega premoženja
Katja Žunec:
Predlog strategije trženja Mladinskega hotela v Slovenj Gradcu glede na življenjski cikel proizvoda
Urša Snoj:
Notranja komunikacija kot orodje za ustvarjanje zavezanosti blagovni znamki po združitvi podjetij
Maša Arhar Milenković:
Naklonjenost blagovnim znamkam med milenijci
Suzana Tutić:
Vpliv pospeševanja prodaje na blagovno znamko Syoss šamponov
Kaja Uranjek:
Priložnosti trženja blagovnih znamk preko glasovnih asistentov
Mojca Smrekar:
Premoženje znamke Dolina Soče med Slovenci
Simona Pekolj:
Povezovanje znamke zaposlovalca in notranjega brandinga na primeru družini prijaznih podjetij
Andrej Žigon:
Strategija razvoja znamke gorsko kolesarske destinacije
Nina Stadler:
Razumevanje trajnosti pri mladih kot pomoč pri prihodnjem poslovanju organizatorjev potovanj
Nina Merše:
Pomen notranjega brandinga pri gradnji korporativne identitete
Matija Vodopivec:
Oblikovanje trženjske strategije podjetja AstraZeneca v Sloveniji
Eva Kraševec:
Vpliv umeščanja blagovnih znamk v filme na premoženje blagovnih znamk
Darja Tomaščin:
The perception of sustainability among top brands
Mihaela Jost:
Kreiranje inovativnih turističnih doživetij v Sloveniji za novodobne kitajske turiste
Leon Korošec:
Širitev blagovne znamke
Eva Likar:
Vpliv Facebooka in uporabniško ustvarjenih vsebin na trženje turističnih destinacij
Mojca Šimnic-Šolinc:
Vloga lastnih prodajaln kot prodajni kanal in pomoč pri razvoju blagovne znamke
Nataša Štepec:
Pomen osebne znamke pri iskalcu zaposlitve
Rok Berčan:
Zvestoba slovenskih kupcev avtomobilskim blagovnim znamkam
Anzej Kuhar:
Preoblikovanje in širitev blagovne znamke Juventus
Ksenija Avguštin:
Odnos med prodajnim osebjem in blagovno znamko
Anja Stubelj:
Uravnotežen pogled na znamko turistične destinacije Bohinj
Magdalena Prodanović:
Zgodba blagovne znamke
Jan Frančeškin:
Izgradnja nove športne blagovne znamke
Lucija Korbar:
Trženje turističnih destinacij s pomočjo mnenjskih vplivnežev
Matteo Mozetič:
Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk
Špela Plestenjak:
Uravnotežen pogled na blagovno znamko Radenska
Blerim Salihu:
Branding of startup eLearningShapers
Eva Boštjančič:
Graditev osebne blagovne znamke z družbenim medijem YouTube
Sabina Ivanov:
Consumer-brand relationship
Dragica Petrović:
Zaznavanje podobe in znamke delodajalca Atlantic Trade v Sloveniji
Kris Čuček Meršol:
An analysis of the role of branding in a non-profit organization
Tilen Tkalec:
Priložnosti tehnologije veriženja blokov in nezamenljivih žetonov pri trženju blagovnih znamk
Ivana Pahor:
The development of the Madiero brand
Tjaša Babič:
Porabnikovo zaznavanje in naklonjenost digitalnemu trženju in spletnemu nakupovanju
Katarina Švigelj:
The impact of a brand on impulse buying
Diplomska dela (30)
Mateja Kepic:
Motivacija Slovencev za turistična potovanja
Saša Podlesek:
Značilnosti turističnega vodnika kot posredovalca storitev vodenja
David Smolnikar:
Spreminjanje celostne grafične podobe podjetja Mobitel d.d.
Marjetka Jakofčič:
Blagovna znamka države kot turistične destinacije
Polonca Noč:
Možnosti trženja samostojnega hotelskega objekta na primeru Hotela Jezero v Bohinju
Helena Kralj:
Trženjski splet Krke Zdravilišča na tujih trgih
Ana Kuzele:
Ovrednotenje celostne podobe podjetja Velana tovarna zaves d.d.
Matija Kodra:
Premoženje blagovne znamke piva Bandidos v očeh študentov
Sebastijan Nograšek:
Zavarovalni posredniki in njihova vloga pri trženju zavarovanj
Sandra Bonča:
Pomen osebne prodaje v podjetju Smart Industries d.o.o.
Ana Primožič:
Strategija trženja poslovne enote Kavarna Park - G&P Hoteli Bled, d.o.o.
Elvira Krupič:
Možnosti trženja MICE-dejavnosti v Sava Hotelih Bled
Irena Petrič:
Uravnotežen pogled na blagovno znamko Cedevita
Saša Praprotnik:
Kongresna dejavnost na svetovnem in slovenskem nivoju
Diana Gavranovič:
Analiza upravljanja blagovnih skupin in zadovoljstva kupcev čokoladnih rezin proizvajalca Nestlé
Alenka Gojčič:
Trženjska strategija golfskega igrišča na Ptuju po modelu življenjskega cikla storitve
Nastja Ahčin:
Turizem Vopovlje kot balgovna [!] znamka
Nuša Petek:
Poznavanje in poistovetenje z identiteto znamke Slovenije
Barbara Ornik:
Oblikovanje vizualne identitete podjetja Tobačne 3DVA na podlagi uravnoteženega pogleda na blagovno znamko
Gaber Lipnik:
Vpliv oglaševanja z znanimi osebami na porabnika
Špela Jakop:
Pomen in poznavanje sloganov in logotipov znamk držav
Nika Bajt:
Trženje kulturne dediščine na Cerkljanskem (Partizanska bolnica Franja in Laufarija)
Matija Rešek:
Ljubljana kot blagovna znamka
Karin Kermavnar:
Poznavanje identitete in uporaba znamke I feel Slovenia s strani turistične strokovne javnosti
Mojca Čebulj:
Izzivi trženja Velike planine
Žiga Židan:
Trženje tematskih pohodniških poti in muzejev na prostem na primeru "Poti miru v Posočju"
Taja Metelko:
Internacionalizacija malega slovenskega podjetja Sail Design d.o.o.
Tea Bešić:
Trženje storitev v transportnem podjetju SIGR d. o. o.
Luka Stefančič:
Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih
Eva Hafner:
Analiza znamke I feel Slovenia med Slovenci
Druga dela (10)
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Maja Konečnik Ruzzier:
Transition towards sustainability
Maja Konečnik Ruzzier, Katja Terglav, Robert Kaše:
Internal brand communication for transforming employees into brand champions
Maja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek, Mojca Bavdaž:
Consumer-based brand equity
Martin Vodopivec, Maja Konečnik Ruzzier:
Opportunities in identifying and marketing windsport tourism destinations
Maja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek, Mojca Bavdaž:
Odnosi med spletnim trženjem od ust do ust, oglaševanjem in dimenzijami premoženja blagovne znamke
Lucija Korbar, Maja Konečnik Ruzzier:
Spreminjanje vedenja turistov zaradi vplivnostnega trženja
Mitja Ruzzier, Evan J. Douglas, Maja Konečnik Ruzzier, Jana Hojnik:
International entrepreneurial orientation and the intention to internationalize
Maja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek:
Investigating the impact of television advertising and eWOM on brand equity creation
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Maja Konečnik Ruzzier, Boris Sučić, Brandon William Soltwisch:
Challenges of demographic changes and digitalization on eco-innovation and the circular economy
Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Maja Konečnik Ruzzier, Boris Sučić, Brandon William Soltwisch, Matej Rus:
Review of EU projects with a focus on environmental quality