Details

Vpliv oglaševanja z znanimi osebami na porabnika : diplomsko delo
ID Lipnik, Gaber (Author), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lipnik3808.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:trženje, oglas, osebnost, modeli, case study, šport
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[G. Lipnik]
Year:2009
Number of pages:III, 40 str., XXI str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13453 This link opens in a new window
UDC:659.1
COBISS.SI-ID:18555366 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1084
Downloads:161
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
LIPNIK, Gaber, 2009, Vpliv oglaševanja z znanimi osebami na porabnika : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : G. Lipnik. [Accessed 25 April 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lipnik3808.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:marketing, advertisement, personality, models, case study, sports

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Mertonov model kreditnega tveganja
  2. Binomski model in zaščita
  3. Optimizacija scintilacijskega detektorja BGO za detektorski sistem DEGAS
  4. Določanje strukture človeške kože z difuzno refleksijsko spektroskopijo
  5. Operacijske raziskave v gozdarstvu
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Upravičenost investicije v soproizvodnjo toplote in električne energije
  2. Second large-scale Monte Carlo study for the Cherenkov Telescope Array
  3. Dejavniki oblikovanja višine končnih cen električne energije v Sloveniji do leta 2020
  4. Vrednotenje opcij
  5. Kakovost električne enrgije

Back