izpis_h1_title_alt

Vpliv oglaševanja z znanimi osebami na porabnika : diplomsko delo
ID Lipnik, Gaber (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lipnik3808.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, osebnost, modeli, case study, šport
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Lipnik]
Leto izida:2009
Št. strani:III, 40 str., XXI str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13453 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:18555366 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:857
Število prenosov:147
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, personality, models, case study, sports

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj