Details

Predlog strategije ciljnega trženja za Terme Slovenj Gradec : magistrsko delo
ID Hrašan, Mateja (Author), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hrasan468-B.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Slovenija, turizem, zdravilišča, projekti, trženje, poslovno komuniciranje, cena, raziskave, analiza
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Hrašan]
Year:2010
Number of pages:II, 76, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-14665 This link opens in a new window
UDC:339.138
COBISS.SI-ID:19663590 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1347
Downloads:249
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
HRAŠAN, Mateja, 2010, Predlog strategije ciljnega trženja za Terme Slovenj Gradec : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : M. Hrašan. [Accessed 25 April 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hrasan468-B.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:Slovenia, tourism, health resorts, projects, marketing, business communication, price, research, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Odnos do družbene odgovornosti podjetij med zaposlenimi v slovenskih oglaševalskih agencijah
  2. Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
  3. Vključevanje družbenih medijev v strategijo komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
  4. Vloga družbene odgovornosti podjetij v krizi kapitalizma
  5. Koncept družbene odgovornosti podjetij
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
  2. Vprašanje odgovornosti podjetij v zvezi s spoštovanjem človekovih pravic
  3. 'Orodje za upravljanje in ocenjevanje odličnosti družbene odgovornosti podjetij' EMAT je priložnost za odgovorno odločanje
  4. Družbena odgovornost podjetij
  5. Prispevek družbene odgovornosti podjetij k enakosti spolov in usklajevanju poklicnega in družinskega življenja

Back