Details

Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk : magistrsko delo
ID Mozetič, Matteo (Author), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mozetic3599-B.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, raziskave, analiza
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Mozetič]
Year:2019
Number of pages:III, 57, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-113948 This link opens in a new window
UDC:339.138
COBISS.SI-ID:25394406 This link opens in a new window
Publication date in RUL:12.02.2020
Views:1817
Downloads:128
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MOZETIČ, Matteo, 2019, Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : M. Mozetič. [Accessed 26 April 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mozetic3599-B.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:The opportunities of virtual and augmented reality in brand marketing
Keywords:marketing, electronic marketing, social networks, brands, research, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Soustvarjanje vrednosti znamke in vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih
  2. Vpliv stališč, preteklih nakupnih izkušenj in zaznane vrednosti o družbeni odgovornosti podjetja na nakupno namero
  3. Moč vplivnežev na stališče do blagovne znamke in nakupno namero
  4. Marketing luksuznih blagovnih znamk na Instagramu
  5. Sodelovanje vplivnežev z več znamkami
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Vpliv družbenih medijev na proces odločanja potrošnika
  2. Vpliv socialnih omrežij na oskrbovalne verige
  3. Oglaševanje zasebnih zobnih ordinacij na družbenih omrežjih
  4. Zavedanje mladostnikov glede nevarnosti spletnega socialnega inženiringa

Back