Details

The impact of digitalization on grocery retailers : analysing the differences between traditional and online grocery shopping and basket components among Serbian millennials
ID Komadina, Milena (Author), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Vida, Irena (Member of the commission for defense), ID Ograjenšek, Irena (Member of the commission for defense)

.pdfPDF - Presentation file, Download (1,42 MB)
MD5: 57C1B63D1347095E9EA6A46B7EEF3B4C

Language:English
Keywords:retail trade, online shopping, digitalization, purchasing, consumer behaviour, cases, analysis, youth
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:M. Komadina
Year:2024
Number of pages:III, 64, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-167255 This link opens in a new window
UDC:366
COBISS.SI-ID:222911491 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.02.2025
Views:190
Downloads:833
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
KOMADINA, Milena, 2024, The impact of digitalization on grocery retailers : analysing the differences between traditional and online grocery shopping and basket components among Serbian millennials [online]. Master’s thesis. Ljubljana : M. Komadina. [Accessed 26 April 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=167255
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Slovenian
Title:Vpliv digitalizacije na trgovce z živili na drobno: analiza razlik med tradicionalnim in spletnim nakupovanjem živil in izdelki nakupne košarice med srbskimi milenijci : master thesis
Keywords:prodaja na drobno, spletna trgovina, digitalizacija, nakup, vedenje potrošnikov, primeri, analiza, mladina

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Soustvarjanje vrednosti znamke in vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih
  2. Vpliv stališč, preteklih nakupnih izkušenj in zaznane vrednosti o družbeni odgovornosti podjetja na nakupno namero
  3. Moč vplivnežev na stališče do blagovne znamke in nakupno namero
  4. Marketing luksuznih blagovnih znamk na Instagramu
  5. Sodelovanje vplivnežev z več znamkami
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Vpliv družbenih medijev na proces odločanja potrošnika
  2. Vpliv socialnih omrežij na oskrbovalne verige
  3. Oglaševanje zasebnih zobnih ordinacij na družbenih omrežjih
  4. Zavedanje mladostnikov glede nevarnosti spletnega socialnega inženiringa

Back