Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Jelena Ćirjaković:
Prenos poslovnih aktivnosti in procesov na mednarodne trge kot vir konkurenčnih prednosti slovenskih podjetij
David Đukić:
Učinki transformacijskega vodenja na prodajalce v izvozu
Gregor Pfajfar:
The gap between buyers and sellers and its influence on conflict within international distribution channels
Boštjan Udovič:
Ekonomska varnost in ekonomska diplomacija
Magistrska dela (91)
Domen Žigante:
Tehnološka rešitev na področju trženja in prodaje vstopnic v športu
Boštjan Jenko:
Elektronsko trženje zavarovanj prek interneta
Damjan Rotar:
Analiza romunskega trga zdravil s stališča Krkinih proizvodov
Aljoša Rojec:
Oblikovanje trženjskih strategij na medorganizacijskih trgih za izdelke visoketehnologije s področja telekomunikacij
Špela Kern:
Poslovno modeliranje kot podpora odločanja in oblikovanje celovitih trženjskih rešitev v podjetju Iskratel s primerom
Aleksander Kuljaj:
Značilnosti kitajskega pogajalskega sloga
Veronika Strgar:
Partnersko povezovanje blagovnih znamk (co-branding) kot trženjska strategija mednarodnega podjetja
Monika Lisjak:
Izkustvene skupnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetja
Miha Šuligoj:
Upravljanje odnosov s strateškimi kupci Slovenskega orodjarskega grozda (SOG) z uporabo interneta
Jelena Ćirjaković:
Globalni izzivi trženja na trgu digitalnih skladb
Nataša Škorc:
Vpliv podobe vrhunskega športnika na blagovno znamko
Edna Džanić:
Financiranje nepremičnin z leasingom v slovenskih podjetjih
Lea Slokar:
Tržni potencial Velike Britanije za slovenska vina
Anita Novak:
Informatizacija procesov upravljanja odnosov s strankami
Tanja Kramar:
Značilnosti ruskega pogajalskega sloga
Dejan Ule:
Strategija razvoja blagovne znamke Alveus na mednarodnih trgih
Jure Doler:
Pomen blagovnih znamk v športu
Valentina Cej:
Politično tveganje v mednarodnem poslovanju podjetij
Jerneja Rupnik:
Razvoj blagovne znamke M SORA
Miha Grilj:
Možnosti trženja kardiovaskularnih zdravil na izbranih trgih držav JV Azije
Nataša Luketina:
Analiza možnosti trženja Freestyler naprave in Freestyler vadbenega koncepta na slovenskem trgu
Aleš Šuligoj:
Posebnosti trženja nizkostroškovnih letalskih prevoznikov
Mateja Novak Resman:
Merjenje zadovoljstva odjemalcev podjetja Veyance Technologies Europe
Monika Lavrenčič:
Analiza možnosti vstopa podjetja Studio Moderna na kazahstanski trg
Karmen Keržar:
Razvoj trženjske strategije pravične trgovine
Doris Dobnikar Novak:
Analiza zadovoljstva turistov v turistični destinaciji Ljubljana
Ivan Buhanec:
Kulturološke značilnosti poslovanja v Saudovi Arabiji
Elizabeta Hernaus Berlec:
Pomen in razvoj trženja športnih oddelkov na Šolskem centru za pošto, ekonomijo in telekomunikacije (ŠC PET)
Tina Bajde:
Uvedba trgovske znamke
Lina Gradišar:
Vpliv globalne krize na sponzoriranje športa v Sloveniji
Nataša Berčan:
Nakupno odločanje pri izbiri in ureditvi stanovanja
Rado Vukadinović Levski:
Vpliv internacionalizacije podjetja Lesnina na slovensko pohištveno industrijo
Matej Kovač:
Trženje visokotehnoloških proizvodov s primerom na trgu Ruske federacije
Darja Saksida Bogataj:
Ključna znanja za poslovanje slovenskih podjetij na kitajskem trgu
Branko Nemeš:
Vpliv medkulturnih razdalj na poslovanje Slovenije z Andsko skupnostjo
Sanja Ristić:
Analiza posebnosti turškega pogajalskega sloga
Tomaž Kreutz:
Vstop podjetja Argas na nemški trg vozil z avtomatsko ročnim gasilnim sredstvom
Matjaž Viher:
Viri konkurenčnosti in internacionalizacija slovenskih malih informacijsko komunikacijsko tehnoloških podjetij
Rok Miklič:
The influence of cultural dimensions on international business between China and EU
Mira Miloševič:
Prepoznavnost Mercatorja kot sponzorja v športu
Edita Gabrič:
A corporate university
Simona Pavlič Založnik:
Kakovost zdravstvenih storitev v Zdravilišču Terme Zreče kot dejavnik njegovega razvoja
Gregor Cimperman:
Trženjska strategija podjetja Tronitec na avstrijskem trgu
Rok Bartol:
Vpliv gospodarske krize na sponzoriranje športa
Martina Gojkošek:
Slovenska gospodarska diplomacija v Ruski federaciji
Andraž Klun:
Vpliv kulturnih razlik na poslovanje slovenskih podjetij v Indiji
Staša Žunič:
Elektronska knjiga - izziv slovenskemu založništvu
Miha Panjek:
Strategija vstopa podjetja Adacta na izbrane trge
Nataša Ahčin:
Trženje eko vozil v pogojih krize v avtomobilski industriji
Sara Savič:
Analiza čustvene inteligentnosti in trajnostnega vodenja na primeru trajnostno naravnanega podjetja
Damir Ahmetović:
Strategija budućeg razvoja tekstilne i odjevne industrije Republike Hrvatske
Andrej Teraž:
Strategija pozicioniranja jogurtov na slovenskem trgu
Nataša Šteferl Popit:
Analiza poslovnih omrežij na primeru podjetja Trimo
Štefan Japelj:
Vpliv dejavnikov na določanje vrednosti sponzorskih pogodb nogometnih klubov v Sloveniji
Marko Lukšič:
Analiza vhodne internacionalizacije podjetja Iskratel
Ajda Kline:
Vpliv športnikove osebne znamke na njegov uspeh
Gregor Umek:
Analiza poslovnega in investicijskega okolja izbranih arabskih trgov
Taja Kaker:
Digitalizacija in novi pristopi v izobraževanju za doseganje večje konkurenčne prednosti gospodarstva
Jure Šenk:
Strategija vstopa blagovne znamke Victoria Secret na slovenski trg
Nika Marija Kavšek:
Analiza in razvoj sodelovanja s premožnejšimi strankami na slovenskem zavarovalniškem trgu
Milica Karbić:
Determinants of brain drain amongst Serbian youth
Žan Zupančič:
E-šport : primer organizacije državnega pokala v e-košarki
Patrik Horvat:
Vrednost znamk športnih organizacij
Aljaž Bizjak:
Analiza kitajske kulture in njenega vpliva na mednarodno poslovanje
Andraž Brilli, Tina Grubelnik, Ajda Lah:
Analiza nakupnega procesa in izdelava strategije pozicioniranja izbrane blagovne znamke spodnjega perila na češkem trgu
Jaka Širok:
Developing consumer-based brand equity via social media
Rebeka Arhar:
Vloga obogatene resničnosti na področju medorganizacijskega trženja na primeru koncerna Kolektor
Jure Potočnik:
Vpliv in pomen spletnih in družbenih medijev na trženje nepremičnin med mladimi v Sloveniji
Andreja Mulec Bohinc:
Analiza poslovnega okolja Azerbajdžana, Kazahstana, Turkmenistana in Uzbekistana ter priložnosti za slovenska podjetja
Gregor Cesar:
Razvoj trženjske strategije kulturnega dogodka
Jure Gabrovšek:
Vloga razvitosti okolja pri nakupu električnih vozil
Tjaša Bračko:
Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram
Maja Kimovec:
Tržni potencial Nordijskega centra Planica
Nikola Prinčič:
Analiza modelov spletne prodaje
Tanja Fabijan:
Internacionalizacija izbranega podjetja na indijskem trgu
Maja Bukovnik:
Družbena omrežja kot orodje dobrodelnih aktivacij
Primož Stipič:
Lizing kot način financiranja pralnega stroja
Jan Hostnik:
Nogometni klubi kot blagovne znamke in njihov odnos z navijači kot porabniki
Katja Kastelic:
Internationalization strategy : Slovenian company entering Brazilian market
Manodnya Malekar:
A comparison of perceptions about the global brands on the basis of ethnocentrism in India and Slovenia
Lucija Rupar:
Vpliv pandemije COVID-19 na nakupne navade porabnikov : premik k spletnim nakupom
Matija Jenko:
Uporaba družbenih omrežij za namene trženja v klubih Prve slovenske nogometne lige
Tim Žagar:
Humor v oglaševanju
Aleš Gros:
Vpliv pandemije COVID-19 na prodajo medicinskih pripomočkov : primer podjetja Sanolabor
Alja Pahor:
Razvoj maskote Olimpijskega komiteja Slovenije kot simbola blagovne znamke
Nina Florjančič:
Analiza možnosti vstopa CBD izdelkov na trg Združenega kraljestva
Sašo Pejić:
Value creation in fashion industry through influencer marketing
Tsvetelina Ivanova Radoslavova:
Brand awareness of the Hisense brand on the Bulgarian market
Petra Krpan:
The development of marketing strategy for a selected sport book on the Croatian market
Klemen Steklačič:
Razvoj trženjske strategije nogometnega kluba Arsenal na kitajskem trgu
Tina Gros:
Ocena stroškov in koristi za Center plezalnih športov Ljubljana
Diplomska dela (131)
Nataša Švec:
Pristopi uvajanja blagovne znamke Mura na švedski trg
Eva Žontar:
Pomen in uporaba ATA zvezkov v zunanjetrgovinskih postopkih
Katja Zalaznik:
Sodelovanje in konkurenca med EU in NAFTA
Mitja Stanjko:
Skupna vlaganja kot oblika vstopa na indijski trg - primer Iskraemeco
Marjan Beltram:
Strategija vstopa slovenskih trgovskih podjetij na srbski trg
Gašper Kern:
Pomen zastopstev v mednarodnem poslovanju
Klemen Pipan:
Promocijski splet blagovne znamke Goodyear na trgih nekdanje Jugoslavije
Primož Grilc:
Trženje Save Tires d.o.o. na trgih nekdanje Jugoslavije
Petra Popovič:
Pogajanja v mednarodnem trženju - vpliv kulturoloških dejavnikov
Nataša Maček:
Elektronsko poslovanje in globalizacija
Aleš Ajlec:
Vpliv etike v mednarodnem trženju
Simona Stajič:
Ponovni vstop podjetja Jub d.d. na trg Zvezne republike Jugoslavije
Tjaša Pintar:
Vloga Slovenske izvozne družbe pri vstopu slovenskih podjetij na bosanski trg
Kristjana Ogrič:
Internacionalizacija slovenskega avtomobilskega grozda
Peter Bratož:
Značilnosti pogajanj v arabskem svetu
Jana Klemenčič:
Strategija vstopa na trg Velike Britanije
Vladimira Krese:
Aplikacije in uporaba novih tehnologij v trženjskem komuniciranju
Darja Lukančič:
Inovacije v mednarodnem poslovanju
Tomaž Dolenc:
Pomen etike v poslovanju multinacionalnih podjetij
Boštjan Cankar:
Mednarodne ekonomske integracije v Evropi
Urška Trpin:
Vstop Slovenije v Evropsko unijo in vpliv na špedicijsko dejavnost
Primož Juhart:
Analiza možnosti vstopa e-študentskega servisa na hrvaški trg
Maja Žagar:
Mega knjigarna v Ljubljani - trženjska upravičenost naložbe
Gregor Adler:
Ponovno pozicioniranje blagovne znamke Barcaffe na trgu Srbije
Nika Bregar:
Ponovno umeščanje blagovne znamke Lancaster na slovenski trg
Marjetka Jakofčič:
Blagovna znamka države kot turistične destinacije
Petra Lapajne:
Analiza sposobnosti in pripravljenosti slovenskih podjetij za vstop in delovanje na trgu Ruske federacije
Luka Stopar:
Pospeševanje prodaje in internetno komuniciranje na medorganizacijskih trgih
Uroš Zdešar:
Etika in trženje na internetu
Dunja Ferjan:
Multinacionalna podjetja v državah v razvoju
Katja Pogorevc Zidarič:
Analiza konkurenčnih prednosti v storitveni dejavnosti zdraviliški turizem v Sloveniji
Mitja Boncelj:
Trženje na podlagi odnosov, kot vidik povečanja zadovoljstva odjemalcev s storitvami Kovintrade-a d.d.
Metka Hlebec:
Možnosti širjenja poslovanja podjetja Beti na nemški trg
Helena Kralj:
Trženjski splet Krke Zdravilišča na tujih trgih
Ana Osredkar:
Posebnosti trženja na portugalskem trgu
Marjeta Škof:
Internacionalizacija podjetij s poudarkom na mrežnem pristopu
Ivana Dimovska:
Možnosti razvoja Lek Skopje na makedonskem trgu zdravil
Klavdija Delovec:
Zvestoba slovenskih kupcev avtomobilskim blagovnim znamkam
Matija Petrovčič:
Analiza zadovoljstva odjemalcev podjetja Iskra Avtoelektrika d.d.
Tamara Ivanetič Ule:
Ponovno umeščanje blagovne znamke Alveus na trgu Ruske federacije
Anja Marjetič:
Vpliv multimodalnega transporta na procese mednarodnega poslovanja
Staša Varšek:
Primerjava nemškega in italijanskega pogajalskega sloga z vidika slovenskih pogajalcev
Irena Trobec:
Trženjski vidiki globalizacije športa
Lucija Živa Živec:
Izzivi trženja športne dejavnosti Avto-moto zveze Slovenije
Janja Komel:
Analiza češkega in slovaškega trga čaja
Špela Pipan:
Možnosti rasti in razvoja trženja opažnih plošč na španskem trgu
Aleksandra Gojkovič:
Raziskava možnosti vstopa Iskre Prins d.d. na trg Ruske federacije
Mateja Cvikl:
Obnašanje porabnikov v knjigarnah in papirnicah
Jasmina Šabić:
Analiza možnosti vstopa Mercator, d.d. na ukrajinski trg
Nenad Jović:
Mednarodna primerjava omejitev oglaševanja alkohola
Marija Jankovič:
Možnosti zmanjševanja tveganja pri poslovanju z Bosno in Hercegovino s storitvami Slovenske izvozne družbe
Urban Kisovar:
Možnosti vstopa in trženja mulčerja in okopalnika podjetja Tehnos na ruskem trgu
Marko Vahen:
Razvoj celovite strategije e-poslovanja v globalno usmerjenih turističnih agencijah
Marko Zadel:
Uveljavljanje blagovne znamke Tom na nemškem trgu oblazinjenega sedežnega pohištva
Tim Farčnik:
Posebnosti trženja športne prireditve
Mojca Jović:
Analiza možnosti trženja generičnih zdravil na trgu Ruske federacije
Tina Bratkovič:
Tveganja in varnost logističnih verig v globalnem poslovanju
Matjaž Valenčič:
Pozicioniranje blagovne znamke Matrix na slovenskem trgu
Jurij Godec:
Trženjska strategija vstopa Pivovarne Union na hrvaški trg
Zoran Belac:
Analiza možnosti trženja vlakovne garniture AVE podjetja Mehano na španskem trgu
Gregor Podboršek:
Analiza strategije nastopa Gorenja na ruskem trgu
Mateja Rakovec Podobnik:
Spremembe tehnik mednarodnega poslovanja ob vstopu Slovenije v Evropsko unijo
Saša Ušaj:
Standardizacija in adaptacija v mednarodmem trženjskem komuniciranju
Sanja Stojaković:
Strategija trženja delikatesnih specialitet in pripravljenih jedi na primeru Mercator, d.d.
David Bor Švagelj:
Posebnosti trženja spletne trgovine na primeru podjetja Colby
Mirjam Žerjav:
Trženje na podlagi odnosov
Gorazd Poljanec:
Analiza vstopa IMP Klime na poljski trg
Polona Likar:
Analiza pričakovanj potencialnih odjemalcev podjetja Hidria Rotomatika, oddelek Fino štancanje
Dušan Skerbiš:
Analiza možnosti vstopa podjetja TOM Oblazinjeno pohištvo d.o.o. Mokronog na danski in švedski trg
Bojan Štruc:
Slovenski avtomobilski grozd GIZ ACS kot vzvod internacionalizacije podjetja Štruc Management, s.p.
Ana Vidmar:
Zavarovanje izvoznih kreditov preko Slovenske izvozne družbe kot oblika spodbujanja vstopa slovenskih podjetij na trg Ruske federacije
Danijela Stojanović:
Kulturološke posebnosti japonskega poslovanja
Anja Lemut:
Trženjski splet širitve prodaje hidravličnih cilindrov podjetja Sinoslo na področju Šanghaja
Martin Zadel:
Analiza možnosti vstopa Cimosa d.d. na kitajski in indijski trg avtomobilske industrije
Katja Rihar:
Analiza privlačnosti indijskega trga nepremičnin
Damir Benedičič:
Celovite rešitve kot konkurenčna prednost podjetja, primer Trimo d.d.
Tjaša Simončič:
Analiza zadovoljstva odjemalcev z ALU programom podjetja Iskra PIO
Petra Logar:
Prodor Kitajske na evropski trg tekstilnih izdelkov
Urša Fink:
Navidezno nakupovanje na primeru trgovine na drobno
Primož Goršič:
Internacionalizacija podjetja LifeClass Hotels & Resorts
Urban Murmayer:
Vpliv kulturoloških dejavnikov na strategijo internacionalizacije podjetij
Urška Trampuš:
Možnosti trženja izdelka QBOX na slovenskem trgu
Marina Vujin:
Vpliv medkulturoloških razlik na poslovna pogajanja
Uroš Okoren:
Razvoj trženjske strategije Košarkarskega kluba Olimpija
Simon Kregar:
Vpliv priobalnega pomorskega prometa na delovanje oskrbovalnih verig v EU
Borut Fakin:
Strategija trženja turističnega podjetja na primeru hotelskega kompleksa Salinera II
Maja Korpar:
Posebnosti pogajanj slovenskih poslovnežev na izbranih trgih Latinske Amerike
Yan Liu:
Export practice and management between China and EU market
Tjaša Berakovič:
Možnosti trženja pisala Pilot Frixion Ball na trgu Bosne in Hercegovine
Damjana Pangerčič:
Analiza trga prehranskih dopolnil na slovenskem trgu
Anja Mlinšek:
Moderne oblike zavarovanja plačil in obvladovanje mednarodnega kreditnega tveganja
Rok Bartol:
Trženjsko komuniciranje v športu
Maja Urh:
Analiza kakovosti storitev pri prodaji izbranih znamk avtomobilov
Ana Husar:
Razvoj trženjske strategije Arena Vodafone live
Petra Drašković:
Trženjski koncept hitre mode: Zara
Brigita Tomažič:
Analiza zadovoljstva odjemalcev
Tea Resman:
Možnosti prodora Elan Invente na italijanski trg
Damjana Štrubelj:
Analiza možnosti vstopa podjetja Kolosej na makedonski trg
Urška Vrščaj:
Analiza dejavnosti knjigotrštva in nakupnih navad na bolgarskem trgu
Mladenka Aleksija Lukić:
Razvoj odnosov s kupci na primeru Lenovo
Alja Purg:
Analiza strategije vstopa Helios Domžale na ruski trg
Tina Poje:
Možnosti širjenja podjetja KSMC na trge Adriatic regije
Urška Mivšek:
Standardizacija in adaptacija izdelčne skupine Effect na trgih hčerinskih podjetij Unichem
Ajda Kline:
Preznamčenje podjetja Atomske toplice v Terme Olimia
Mateja Berčan:
Strategija vstopa zavarovalno posredniške družbe na hrvaški trg
Veronika Šantej:
Sponzoriranje športnika posameznika kot del tržnega komuniciranja podjetja
Teja Bertoncelj:
Trženje na podlagi odnosov
Matej Zupančič:
Development of Slovenian house concept
Tomaž Kodrič:
Analiza možnosti trženja avtomobilske znamke Kia na slovenskem in hrvaškem trgu
Miha Kline:
Razvoj in management znamke športnika posameznika
Nenad Bregar:
Pogajanja v mednarodnem okolju
Jure Čuk:
Strategija trženja podjetja Obleci.se na trgih nekdanje Jugoslavije
Eva Dimnik:
Finančni učinki in razvoj razvrščanja športnih panog v razrede na primeru fundacije za financiranje športnih organizacij v RS
Mitja Koščak:
Analiza izbrane oblike vstopa podjetja Litostroj Power na kanadski trg
Irena Bertoncelj:
Analiza tržnih priložnosti sesalnih enot na trgu masažnih kadi
Vanja Golob:
Analiza trženjskega okolja
Rok Bizjak:
Trženje športa - Košarkarska zveza Slovenije
Romana Rojc:
Sponzorstva v športu
Gregor Gorše:
Pospeševanje prodaje proizvodov podjetja Adria Mobil s finančnimi instrumenti
Anja Premelč:
Biometrija in njen tržni potencial
Miha Škarič:
Analiza tržnega potenciala avtomobilov na električni pogon na slovenskem trgu
David Mošić:
Učinkovit globalni manager
Vita Omladič Puhan:
Trženjsko ovrednotenje projekta Era City Makedonija
Luka Gržinič:
Možnosti vstopa blagovne znamke Benquick na francoski trg
Mitja Humar:
Analiza možnosti razvoja trga z rezanim lesom na območju Severne Afrike
Marko Cah:
Posebnosti trženja logističnih storitev na trgu evropske avtoindustrije
Nina Grobelnik:
Analiza možnosti vstopa podjetja Moj obrtnik na češki trg s sistemom spletnega licitiranja
Katarina Vrhunc:
Razvoj trženjske strategije podjetja Domel na kitajskem trgu
Marko Prekić:
Trženje šole golfa
Špela Razgoršek:
Carinski postopki v podjetjih
Clirim Haxhaj:
Primerjava izvedbe poslov znotraj EU in izven EU
Druga dela (5)
Maja Zalaznik, Matevž Rašković, Miha Škerlavaj:
Odnosi med zaposlenimi in podjetji in njihov vpliv na uspešnost poslovanja
Maja Zalaznik, Gašper Pavlič, Gregor Pfajfar:
Analiza pričakovanih sprememb v sponzorstvu v športu kot posledica COVID-19
Gregor Pfajfar, Aviv Shoham, Agnieszka Małecka, Maja Zalaznik:
Value of corporate social responsibility for multiple stakeholders and social impact - relationship marketing perspective
Miha Cimperman, Maja Zalaznik, Peter Trkman:
Analyzing older users' home telehealth services acceptance behavior - applying an Extended UTAUT model
Davor Vuchkovski, Maja Zalaznik, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar:
A look at the future of work