izpis_h1_title_alt

Možnosti vstopa blagovne znamke Benquick na francoski trg : diplomsko delo
ID Gržinič, Luka (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/grzinic3132.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Francija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Mercator Emba, prodaja na drobno, zunanja trgovina, izvoz, tržne raziskave, trg, konkurenca, trženje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Gržinič]
Leto izida:2007
Št. strani:41 str.
PID:20.500.12556/RUL-40679 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17576422 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1773
Število prenosov:225
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, France, food industry, industrial enterprises, Mercator Emba, retail trade, foreign trade, exports, market research, market, competition, marketing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj