izpis_h1_title_alt

Aplikacije in uporaba novih tehnologij v trženjskem komuniciranju : primer Trimo Trebnje d.d.
ID Krese, Vladimira (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/krese1007.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, kovinska industrija, industrijsko podjetje, Trimo, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, poslovno komuniciranje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, direktno trženje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, oglas
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Krese]
Leto izida:2003
Št. strani:45 str.
PID:20.500.12556/RUL-4139 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:14106854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1105
Število prenosov:313
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, metal industry, industrial enterprises, Trimo, company performance, business efficiency, marketing, business communication, electronic marketing, information technology, direct selling, public relations, sales promotion, advertisement

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj