izpis_h1_title_alt

Trženjska strategija vstopa Pivovarne Union na hrvaški trg : diplomsko delo
ID Godec, Jurij (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/godec2362.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, predstava, mednarodno poslovanje, svetovni trg, strategija, case study, Slovenija, Hrvatska, analiza, PEST, konkurenca, prodaja, marketing mix, strategija trženja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Godec]
Leto izida:2006
Št. strani:44 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10397 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16549350 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1289
Število prenosov:365
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, image, international business, world market, strategy, case study, Slovenia, Croatia, analysis, competition, sales, marketing mix, marketing strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj