izpis_h1_title_alt

Analiza nakupnega procesa in izdelava strategije pozicioniranja izbrane blagovne znamke spodnjega perila na češkem trgu : magistrsko delo
Brilli, Andraž (Avtor), Grubelnik, Tina (Avtor), Lah, Ajda (Avtor), Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Makovec Brenčič, Maja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/brilli4448.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Lisca, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, zunanja trgovina
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:[A. Brilli
Št. strani:VII, 203, 15 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:21297638 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:531
Število prenosov:97
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Analysis of buying process and development of a positioning strategy for a selected lingerie brand on the market of the Czech Republic
Ključne besede:Slovenia, textile industry, industrial enterprises, company performance, business efficiency, marketing, consumer behaviour, decision making, trademarks, positioning, foreign trade

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj