izpis_h1_title_alt

Analiza nakupnega procesa in izdelava strategije pozicioniranja izbrane blagovne znamke spodnjega perila na češkem trgu : magistrsko delo
ID Brilli, Andraž (Avtor), ID Grubelnik, Tina (Avtor), ID Lah, Ajda (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zalaznik, Maja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/brilli4448.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Lisca, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, zunanja trgovina
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Brilli
Leto izida:2012
Št. strani:VII, 203, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-41237 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:21297638 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1341
Število prenosov:202
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Analysis of buying process and development of a positioning strategy for a selected lingerie brand on the market of the Czech Republic
Ključne besede:Slovenia, textile industry, industrial enterprises, company performance, business efficiency, marketing, consumer behaviour, decision making, trademarks, positioning, foreign trade

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj