izpis_h1_title_alt

Razvoj trženjske strategije podjetja Domel na kitajskem trgu : diplomsko delo
ID Vrhunc, Katarina (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/vrhunc14564.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Kitajska, podjetje, elektroindustrija, Domel, zunanja trgovina, trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Vrhunc
Leto izida:2015
Št. strani:III, 42, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-83901 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22950374 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:1849
Število prenosov:168
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing strategy of Domel on Chinese market
Ključne besede:Slovenia, China, enterprises, electric industry, Domel, foreign trade, marketing, business communication, marketing strategy, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj