izpis_h1_title_alt

Ponovno pozicioniranje blagovne znamke Barcaffe na trgu Srbije : diplomsko delo
ID Adler, Gregor (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/adler1217.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Srbija, živilska industrija, industrijsko podjetje, blagovne znamke, Barcaffe, razvoj, prodaja, pozicioniranje proizvoda, zunanja trgovina, izvoz, konkurenca, poslovno komuniciranje, trendi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Adler]
Leto izida:2004
Št. strani:44 str.
PID:20.500.12556/RUL-4413 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:14497510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2024
Število prenosov:349
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Serbia, food industry, industrial enterprises, trademarks, development, sales, positioning, foreign trade, exports, competition, business communication, trends

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj