izpis_h1_title_alt

Strategija pozicioniranja jogurtov na slovenskem trgu : primer Ljubljanske mlekarne
ID Teraž, Andrej (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/teraz2396-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, mlekarstvo, industrijsko podjetje, Ljubljanske mlekarne, trženje, pozicioniranje proizvoda, strategija, blagovne znamke, konkurenčne prednosti
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Teraž]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 55 str.
PID:20.500.12556/RUL-94702 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.139
COBISS.SI-ID:23817190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:1229
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The positioning strategy of yogurt on the Slovenian market: the case of Ljubljanske mlekarne
Ključne besede:Slovenia, dairying, industrial enterprises, Ljubljanske mlekarne, marketing, positioning, strategy, brands, competitive advantage

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj