izpis_h1_title_alt

Strategija trženja turističnega podjetja na primeru hotelskega kompleksa Salinera II : specialistično delo
ID Fakin, Borut (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Mihalič, Tanja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/specialist/fakin3478.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, hotelirstvo, podjetje, Salinera, trženje, strategija trženja, oblikovanje cene, okolje, demografija, konkurenca
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Fakin]
Leto izida:2007
Št. strani:64 str., 11 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12499 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17638630 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1227
Število prenosov:398
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:tourism, hotel industry, enterprises, marketing, marketing strategy, pricing, environment, demography, competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj