izpis_h1_title_alt

Strategija vstopa slovenskih trgovskih podjetij na srbski trg : diplomsko delo
ID Beltram, Marjan (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/beltram360.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Srbija, trg, podjetje, investicijska dejavnost, konkurenčne prednosti, konkurenca, izvoz, licence, franchising, neposredne tuje investicije, strategija trženja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Beltram]
Leto izida:2002
Št. strani:47 str.
PID:20.500.12556/RUL-3260 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:12872166 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2218
Število prenosov:343
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Serbia, market, enterprises, investment activities, competitive advantage, competition, exports, licences, franchising, foreign direct investments, marketing strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj