izpis_h1_title_alt

Razvoj trženjske strategije Arena Vodafone live : diplomsko delo
ID Husar, Ana (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/husar3623.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, zabavna industrija, podjetje, Arena Vodafone Live, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, storitve, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Husar]
Leto izida:2008
Št. strani:III, 47 str., 2 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13244 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18328806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:989
Število prenosov:193
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, entertainment industry, enterprises, Arena Vodafone Live, marketing, marketing strategy, business communication, services, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj