izpis_h1_title_alt

Analiza trženjskega okolja : primer podjetja Tušmobil
ID Golob, Vanja (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/golob512.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, telekomunikacije, mobilna tehnologija, trženje, trg, konkurenca, segmentacija, pozicioniranje proizvoda, okolje, analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Golob]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 26, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-15142 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20066534 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1333
Število prenosov:226
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, telecommunications, marketing, market, competition, segmentation, positioning, environment, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj