izpis_h1_title_alt

Razvoj trženjske strategije kulturnega dogodka : primer plesne predstave Kazina
ID Cesar, Gregor (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cesar3304-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, kultura, dogodek, poslovno komuniciranje, strategija, planiranje, blagovne znamke, cena, primeri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Cesar]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 69, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-107218 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24890342 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:668
Število prenosov:78
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of cultural event marketing strategy: the case of dance performance of Kazina
Ključne besede:marketing, culture, event, business communication, strategy, planning, brands, price, cases, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj