izpis_h1_title_alt

Nogometni klubi kot blagovne znamke in njihov odnos z navijači kot porabniki : magistrsko delo
ID Hostnik, Jan (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hostnik4677-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, šport, sponzorstvo, blagovne znamke, identiteta podjetja, premoženje, vedenje potrošnikov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Hostnik]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 58, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-142986 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:118059011 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2023
Število ogledov:647
Število prenosov:66
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Football clubs as brands and their relationship with fans as consumers
Ključne besede:marketing, sports, sponsorhip, brands, corporate identity, property, consumer behaviour

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj