izpis_h1_title_alt

Uveljavljanje blagovne znamke Tom na nemškem trgu oblazinjenega sedežnega pohištva : diplomsko delo
ID Zadel, Marko (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zadel2030.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Nemčija, pohištvena industrija, industrijsko podjetje, TOM, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, zunanja trgovina, izvoz, trženje, strategija trženja, oglas, prodaja, blagovne znamke
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Zadel]
Leto izida:2005
Št. strani:47 str., 2 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-8900 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16009702 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1558
Število prenosov:230
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Germany, furniture industry, industrial enterprises, company performance, business efficiency, foreign trade, exports, marketing, marketing strategy, advertisement, sales, trademarks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj