izpis_h1_title_alt

Partnersko povezovanje blagovnih znamk (co-branding) kot trženjska strategija mednarodnega podjetja : magistrsko delo
Strgar, Veronika (Avtor), Makovec Brenčič, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/strgar517.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mednarodno podjetje, blagovne znamke, trendi, strategija, partnerstvo, konkurenčne prednosti, sodelovanje, tveganje, kvalitativna analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2005
Založnik:[V. Strgar]
Št. strani:IV, 101 str., 4 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15412198 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:808
Število prenosov:139
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:international corporation, trademarks, trends, strategy, partnership, competitive advantage, cooperation, risk, qualitative analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj