izpis_h1_title_alt

Partnersko povezovanje blagovnih znamk (co-branding) kot trženjska strategija mednarodnega podjetja : magistrsko delo
ID Strgar, Veronika (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/strgar517.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mednarodno podjetje, blagovne znamke, trendi, strategija, partnerstvo, konkurenčne prednosti, sodelovanje, tveganje, kvalitativna analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Strgar]
Leto izida:2005
Št. strani:IV, 101 str., 4 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-5923 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15412198 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1879
Število prenosov:253
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:international corporation, trademarks, trends, strategy, partnership, competitive advantage, cooperation, risk, qualitative analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj