izpis_h1_title_alt

Pristopi uvajanja blagovne znamke Mura na švedski trg : diplomsko delo
Švec, Nataša (Avtor), Makovec Brenčič, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/svec77.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Švedska, podjetje, tekstilna industrija, Mura, trženje, izvoz, faze, marketing mix, globalizacija, trg, distribucija, blagovne znamke, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2001
Založnik:[N. Švec]
Št. strani:46 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12242918 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:555
Število prenosov:167
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Sweden, enterprises, textile industry, Mura, marketing, exports, phases, marketing mix, globalization, market, distribution, trademarks, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj