izpis_h1_title_alt

Pristopi uvajanja blagovne znamke Mura na švedski trg : diplomsko delo
ID Švec, Nataša (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/svec77.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Švedska, podjetje, tekstilna industrija, Mura, trženje, izvoz, faze, marketing mix, globalizacija, trg, distribucija, blagovne znamke, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Švec]
Leto izida:2001
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-2927 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12242918 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1653
Število prenosov:382
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Sweden, enterprises, textile industry, Mura, marketing, exports, phases, marketing mix, globalization, market, distribution, trademarks, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj