izpis_h1_title_alt

Družbena omrežja kot orodje dobrodelnih aktivacij : primer izbranega sponzorja
ID Bukovnik, Maja (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bukovnik3901-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, družbena odgovornost, sponzorstvo, trženje, družbena omrežja, raziskave, analiza, primeri, Gorenje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bukovnik]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 63, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-122844 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:27915779 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1084
Število prenosov:62
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social networks as a tool of charitable activations: the case of a selected sponsor
Ključne besede:enterprises, social responsibility, sponsorship, marketing, social networks, research, analysis, cases, Gorenje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj