izpis_h1_title_alt

Pozicioniranje blagovne znamke Matrix na slovenskem trgu : diplomsko delo
ID Valenčič, Matjaž (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/valencic2361.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, elektrotehnika, trgovinsko podjetje, M.A.& L., blagovne znamketrženje, poslovno komuniciranje, pozicioniranje proizvoda, cena, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Valenčič]
Leto izida:2006
Št. strani:46 str., 10, [32] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10396 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16549094 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:999
Število prenosov:353
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, electrotechnics, commercial enterprise, M. A.& L., business communication, positioning, price, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj