izpis_h1_title_alt

Razvoj odnosov s kupci na primeru Lenovo : diplomsko delo
ID Lukić, Mladenka Aleksija (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/lukic188.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, nakup, zadovoljstvo, lojalnost, informacijski sistemi, baze podatkov, oglas, case study, Lenovo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M.A. Lukić]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 28 str., 2 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13644 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18726886 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1047
Število prenosov:216
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, customer relationship, purchasing, satisfaction, loyalty, information systems, data base, advertisement, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj