izpis_h1_title_alt

Strategija razvoja blagovne znamke Alveus na mednarodnih trgih : magistrsko delo
ID Ule, Dejan (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ule3286.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, poslovanje podjetja, industrijsko podjetje, Kovinoplastika Lož, blagovne znamke, razvoj, trženje, mednarodno trženje, strategija trženja, mednarodno poslovanje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Ule]
Leto izida:2007
Št. strani:IV, 90 str., III str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11682 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:17211110 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1325
Število prenosov:241
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, company performance, industrial enterprises, trademarks, development, marketing, international marketing, marketing strategy, international business

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj