izpis_h1_title_alt

Value creation in fashion industry through influencer marketing : master's thesis
ID Pejić, Sašo (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pejic5143-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, textile industry, brands, value, electronic marketing, social networks, influencers
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Pejić]
Leto izida:2023
Št. strani:IV, 54, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-153888 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:171329283 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.01.2024
Število ogledov:193
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ustvarjanje vrednosti v modni industriji s pomočjo vplivnežev
Ključne besede:trženje, tekstilna industrija, blagovne znamke, vrednost, elektronsko trženje, družbena omrežja, vplivneži

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj