izpis_h1_title_alt

Pomen blagovnih znamk v športu : primer nogometa
ID Doler, Jure (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/doler3477.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, šport, poslovno komuniciranje, sponzorstvo, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, upravljanje, oglas
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Doler]
Leto izida:2008
Št. strani:96 str., 3 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12488 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17621734 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1192
Število prenosov:178
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, sports, business communication, sponsorship, trademarks, positioning, management and control, advertisement

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj